AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #1 Del Skrevet 25. desember 2015 Hvordan forteller jeg bestevennen min at det eneste jeg vil er å dø og at jeg kommer til å ta selvmord? Anonymkode: 02cac...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egraf Skrevet 25. desember 2015 #2 Del Skrevet 25. desember 2015 Du må bare si det rett ut som det er. Og gå til legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 25. desember 2015 #3 Del Skrevet 25. desember 2015 Du sier jeg vil dø og har tenkt å ta selvmord. Så mest sannsynlig og forhåpentligvis kontakter hun noen som kan og vil hjelpe deg 💕 Har du tenkt lenge på dette ? KG er virkelig ikke stedet å få hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Franke Ann Skrevet 25. desember 2015 #4 Del Skrevet 25. desember 2015 Du sier det bare akkurat som det er, men så må du også ta imot den hjelpen det mennesket kan ordne for deg. Bra at du sier ifra til noen du kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatyP Skrevet 25. desember 2015 #5 Del Skrevet 25. desember 2015 Kjære ts, jeg rapporterte tråden din. Du må ikke spørre om slikt på forum! håper du får hjelp<3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. desember 2015 #6 Del Skrevet 25. desember 2015 Jeg må dessverre stenge tråden din ettersom det ikke er tillatt med selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). Jeg vil oppfordre deg til å heller ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og netttjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Mynona, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg