Vivekke Skrevet 6. oktober 2004 #1 Del Skrevet 6. oktober 2004 Irriterer meg over at jeg finner så få RIMELIGE miljøvennlige varer i norske butikker. Ta feks håndsåpe i refill-pakninger... Jeg har såpedispensere i hvitt porselen og ønsker selvfølgelig å benytte meg av refillpakninger når jeg fyller disse. Jeg ender alltid opp med å kjøpe merkevarer - siden det kun er disse jeg finner i refillutgaver..., men jeg kunne godt tenkt meg å kjøpt et billigmerke hvis jeg fant det. Noe som vet om det finnes et sted??? Og ja... jeg har sett at diverse billigkjeder selger såkalt såperefill - men beholderen er jo av plast... Hallo hva er poenget? Billig ja, men miljøvennlig??? NEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chihiro Skrevet 6. oktober 2004 #2 Del Skrevet 6. oktober 2004 First Price (billigmerke som finnes på Spar, Meny og Kiwi?) har rimelig håndsåperefill i en slags plastpose, tror den er på 500 ml. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 6. oktober 2004 #3 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg ender bestandig opp med å bruke Dove håndsåperefill, den finnes i pose. Men billig er den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. oktober 2004 #4 Del Skrevet 6. oktober 2004 First Price (billigmerke som finnes på Spar' date=' Meny og Kiwi?) har rimelig håndsåperefill i en slags plastpose, tror den er på 500 ml.[/quote'] Fisher price håndsåpen er den vi bruker her i kåken, og vi liker den godt hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 6. oktober 2004 #5 Del Skrevet 6. oktober 2004 Og man blir ikke tørr på hendene av den? Her i huset kjemper vi nærmest om tittelen "tørrest hud" , og da er det viktig at såpen er mildest mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2004 #6 Del Skrevet 6. oktober 2004 First Price? Den skal jeg jammen se etter. Liker ikke lukten på Dove eller Lano (yuk!), og har endt med å kjøpe såpe med pumpe..for så å fylle på min egen pumpeflaske. Fornøyd med coop's egen såpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. oktober 2004 #7 Del Skrevet 6. oktober 2004 Og man blir ikke tørr på hendene av den? Jeg blir ikke tørr, men på den andre side, jeg har kun opplevd tørr hud ved bruk av Dove,... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 7. oktober 2004 #8 Del Skrevet 7. oktober 2004 Vi bruker også First Price såpen i dispenser på badet. Veldig kjekt og billig. Merker ingen forskjell på den fra andre såper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. oktober 2004 #9 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg kjøpte akkurat en stoooor kanne med Lano håndsåpe på Binders. De kjører kampanjer fra tid til annen på ulike rengjøringsartikler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. oktober 2004 #10 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg kjøpte akkurat en stoooor kanne med Lano håndsåpe på Binders. De kjører kampanjer fra tid til annen på ulike rengjøringsartikler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vivekke Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 7. oktober 2004 First Price (billigmerke som finnes på Spar, Meny og Kiwi?) har rimelig håndsåperefill i en slags plastpose, tror den er på 500 ml. Merkelig at jeg aldri har sett denne.... Handler riktig nok ikke på Kiwi eller Spar, men er ofte på Meny.. Uansett - tusen takk for tipset! Neste gang jeg handler blir det First Price! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. oktober 2004 #12 Del Skrevet 7. oktober 2004 Apropos refill - hvorfor er refill dyrere enn engangs/startpakka? (eller hva man nå skal kalle dem, såpepakka eller flaska som kan fylles på senere) Det er jo like mye i dem? Spesielt grønnsåpe har jeg lagt merke til det på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2004 #13 Del Skrevet 8. oktober 2004 TIPS: Vi kjøper 5 liters dunker fra "Blindes produkter" på Smart Club. Veldig miljøvennlig, billig og så støtter man (forhåpentligvis) en god sak - rene kinderegget Her i huset har vi også tørre, ekle kropper - men jeg synes denne såpen er helt OK. Gir kanskje ikke noe ekstra fuktighet, men irriterer heller ikke slik som tungt parfymerte såper kan gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå