chocolatephobia Skrevet 25. desember 2015 #1 Skrevet 25. desember 2015 Hei! Har hatt vippe-extensions en stund og jeg bruker en maskara tilegnet til extensionet den siste uken før jeg får påfyll eller hvis jeg vil pynte meg litt ekstra. Jeg lurer da på om dere vet om nå sminkeservietter som kan brukes for å fjerne maskaraen og den oljefrie eyelineren min? Leste at "Simple sminkefjerner" var uten olje, så kan jeg bruke dette på vippene? Kan selvfølgelig fjerne med vann også, men funker lite å gå i dusjen hver kveld eller begynne å gni på vippene med en handduk eller med slike bomullsdotter som fester seg på vippene. Håper på svar!:-)
Gjest anonym2233 Skrevet 26. desember 2015 #2 Skrevet 26. desember 2015 Unngå det helst, du vil fort fra ut flere vipper unødvendig. Bruk varmtvann og vask av
Fotballflue Skrevet 26. desember 2015 #3 Skrevet 26. desember 2015 ikke bruk sminkeservietter. Fiberene setter seg fast i vippene, og det er ikke bra. Kjøp en flytende oljefri sminkefjerner og bruk fingrene til å ta bort mascaraen eventuelt lofri pinner. De selger det gjerne i salongene hvor du setter på vipper 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå