Gå til innhold

Er SÅ forelska....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud nå har jeg helt utilsiktet gått hen å pådratt meg en skikkelig forelskelse......! Problemet er "bare" at det er feil mann.....

Anonymkode: 10486...a6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er han feil mann?

Skrevet

Han er ikke den jeg er gift med...........

Skrevet

Det er jo ikke sånn at det bare er å knipse desverre..... Da hadde jeg knipset til armen ramlet av....

Jeg har det helt fint med mannen min egentlig, men så kom denne vidunderlige fyren rekende på ei fjøl inn i livet mitt, og la anker.

Det som skremmer meg er at kan få så sterke følelser for en annen, når jeg er gift og har det godt der....

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke sånn at det bare er å knipse desverre..... Da hadde jeg knipset til armen ramlet av....

Jeg har det helt fint med mannen min egentlig, men så kom denne vidunderlige fyren rekende på ei fjøl inn i livet mitt, og la anker.

Det som skremmer meg er at kan få så sterke følelser for en annen, når jeg er gift og har det godt der....

Så koselig!

Hvordan sjarmerte han deg ?

Anonymkode: e59cc...902

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så koselig!

Hvordan sjarmerte han deg ?

Anonymkode: e59cc...902

Vel..... Vi datet for type 10 år siden, har hatt minimal kontakt annet enn venner på face siden da. Så traff jeg han av praktiske årsaker, i forbindelse med hans jobb.... Og hjertet mitt slo kolbøtte, hoppet over slag og løp løpsk på en gang.... Jeg trodde det skulle være heeelt uproblematisk å treffe han, mannen vet at jeg traff han, og jeg har aldri siden for ti år siden tenkt én tanke i de baner om han..... 

Så han sjarmerte meg rett og slett ved å være seg selv. Jeg har fortalt han hvordan jeg har det, og han sier han har det på akkurat samme måte. Vi har snakket mye på telefon og sendt tusenvis av meldinger..... 

Vi er jo begge i forhold som gjør dette så vanskelig, han har i tilegg små barn....

Skrevet

Ville du gitt opp det du har for denne mannen da? Du kan ikke få de begge to hehe! 

Sånn bortsett fra at dere er i forhold høres det riktig ut med en som sjarmerer deg ved å være seg selc, og uten å egentlig å prøve....

Skrevet

Er litt i samme situasjon, bortsett fra at her er han singel og var den som tok initiativet til ny kontakt etter alle disse årene..... Mens jeg er opptatt og egentlig har det bra.... Er i et forhold uten felles barn. Så skuffet over meg selv som får hjertebank over feil person.... :-( 

vi har ikke løpende kontakt, har kun svart på noen meldinger, føler meg likevel ussel. Hvordan vet man hvilke veier man skal følge i livet og hva som bare er blindveier? 

Føler meg for gammel for dette, er rett over 40... Hadde håpet at livet skulle fortsette i rolig tilstand.

Anonymkode: 2b4f6...856

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...