Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #1 Skrevet 6. oktober 2004 Er dette i bruk noen gang? Hver gang jeg skal gå inn der så er det ingen der. Jeg har prøvd maange ganger. Er det noen som bruker dette?
Gjest lilletroll Skrevet 7. oktober 2004 #2 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg har også vært der flere ganger uten at det har vært noen der, men jeg tror da at den blir brukt av og til. Det beste ville nok vært å avtale å møtes der på forhånd....
Gjest GreenSky Skrevet 7. oktober 2004 #3 Skrevet 7. oktober 2004 Fredagskveldene har det hendt at det har vært folk der.
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #4 Skrevet 7. oktober 2004 vet ikke grunnen, men ar prøvd siden den kom. Aldri folk der. trist plass.
Gjest Valhalla Skrevet 7. oktober 2004 #5 Skrevet 7. oktober 2004 Problemet deres er jo at dere går inn ser at det ikke er noen der for deretter å logge av, hva er så vanskelig med å holde det lille chat vinduet i bakgrunnen mens du gjør andre ting? Da fylles kanalen etterhvert
Dina Skrevet 7. oktober 2004 #6 Skrevet 7. oktober 2004 Problemet deres er jo at dere går inn ser at det ikke er noen der for deretter å logge av, hva er så vanskelig med å holde det lille chat vinduet i bakgrunnen mens du gjør andre ting? Da fylles kanalen etterhvert Min erfaring er også at det er lettest å "treffe folk" der på fredags- og lørdagskvelder..
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #7 Skrevet 7. oktober 2004 Lot vinduet stå 45 min en kveld. var ikke en kjeft der og slo av. hva skal det ha seg at det er slik der? når andre kanaler er fulle hele tiden?
Gjest Lilleulv i.i. Skrevet 10. oktober 2004 #8 Skrevet 10. oktober 2004 Forslag: Kan vi ikke avtale et tidspunkt ganske langt frem i tid (dvs mer enn en dag i forveien) om å møtes på chaten? Da kommer det mange, også er vi i gang
Gjest Lilleulv Skrevet 10. oktober 2004 #10 Skrevet 10. oktober 2004 Jei! Noen som har forslag om møtetidspunkt?
Gjest Lilleulv Skrevet 12. oktober 2004 #12 Skrevet 12. oktober 2004 vrææææl, nå prøver jeg å få i stand noe her!!!!!!!!!!!!
Gjest lilletroll Skrevet 12. oktober 2004 #13 Skrevet 12. oktober 2004 Jeg kan i kveld .......eller på fredag kveld.....eller lørdag kveld....
Gjest Lilleulv Skrevet 12. oktober 2004 #14 Skrevet 12. oktober 2004 Jeg kan i kveld .......eller på fredag kveld.....eller lørdag kveld.... Jeg kan ingen av de jeg :-? Reiser til Bergen på fredag...
Gjest lilletroll Skrevet 12. oktober 2004 #15 Skrevet 12. oktober 2004 Fillern.....og det er jo ikke den heeelt store responsen fra andre, da....
Gjest gjesta Skrevet 12. oktober 2004 #16 Skrevet 12. oktober 2004 De gangene jeg har vært på chatten har det vært kjempekjekt! (det har vært folk der da) Fredagskvelder er sikkert best, og det kan være lurt å legge en melding i forumet og at: "NÅ chatter vi!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå