AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #1 Skrevet 25. desember 2015 http://www.wallendahl.no/produkt/tassen-bolle-crazy-in-love-2/ De var litt dyre. 200kr stk. Jeg vil kjøpe 6 stk men lurer på om det er galskap å bruke så mye penger på? I tillegg er jeg passert tredve så er redd de blir for barnslige. Synes dere skålene var fine og verdt å bruke penger på? Anonymkode: 52a96...762
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #2 Skrevet 25. desember 2015 Herregud, det er jo du som skal bruke dem. Hva spiller det for rolle hva andre mener? Især når du er over tredve ... Anonymkode: 825bc...418 5
Faulkner Skrevet 25. desember 2015 #3 Skrevet 25. desember 2015 Jeg likte de ikke.... men hvis du syntes de var fine, og vil bruke så mye penger på de, så hvorfor ikke? De har har forresten veldig mye fint på rom123 som jeg personlig liker godt kanskje du finner noe fine skåler der? Men hvis du virkelig likte disse betyr ikke vår mening noe... 1
Gjest hockeyfrue Skrevet 25. desember 2015 #4 Skrevet 25. desember 2015 Jeg likte de ikke, men det er jo du som skal ha de, så det er jo din mening som betyr noe Synes forøvrig ikke 199 kr pr stk er mye, så hvis du synes de er fine, burde du bare kjøre på!
Rosaboble15 Skrevet 25. desember 2015 #5 Skrevet 25. desember 2015 For barnslige synes jeg ikke de er, men jeg ser for meg at man kan bli litt lei dem. Tenker du å kjøpe 6 like? Hvis du tror du kommer til å like dem og ha dem lenge, synes jeg ikke det er for mye penger å bruke på skåler. Jeg samler på mummi-kopper og skåler, og har begynt å få en ganske stor samling. De koster rundt 200,- per kopp og 270,- per skål, og jeg synes slett ikke det er for dyrt (eller for barnslig). 1
Antlers Skrevet 25. desember 2015 #6 Skrevet 25. desember 2015 (endret) Jeg synes de er grusomme, men de er av god kvalitet, og jeg vet om mange som liker designet. Kjøpte faktisk slike i julegave til et par i 50-årene som hadde det på ønskelista, så tror neppe du er for gammel Med mindre du har gavekort hos akkurat den butikken du linker til, kan du få dem litt billigere her http://www.coolstuff.no/Folelsesskaler Endret 25. desember 2015 av Antlers Feil ord 1
Audulf Skrevet 25. desember 2015 #7 Skrevet 25. desember 2015 Synes de er forferdelig stygge, ville ikke hatt en i hjemmet mitt om jeg så hadde fått betalt for de 😝 men synes akkurat det samme om Poul Pava eller hva det heter 😝 men smaken er som baken, delt i to 😊 2
melatonin Skrevet 25. desember 2015 #8 Skrevet 25. desember 2015 Synes de er litt søte jeg. Er par boller hadde jeg ikke hatt noe I mot, men hele kaffeserviset derimot hadde blitt vel mye. Liker du dem så kjøp dem. Jeg har noe fra pip kolleksjonen, glorete men så søte!
Fotballflue Skrevet 25. desember 2015 #9 Skrevet 25. desember 2015 Jeg syns de er kjempefine har den i tekanne selv
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #10 Skrevet 25. desember 2015 Hva skal du bruke dem til? Seks stykker er da litt mange av disse. En til godteskål el. Bør holde. De ser litt annerledes ut i virkeligheten enn på bildene, jeg ville ikke hatt en engang. (Enda jeg hadde bestemt meg for å kjøpe en da jeg så dem i katalogen....) Men du gjør da som du vil, selv. Anonymkode: da220...f4f 1
Tibbie Skrevet 25. desember 2015 #11 Skrevet 25. desember 2015 Synes de er kule! Du kan samle på dem, og ønske deg dem til jul og i bursdager om du skal ha så mange at det blir dyrt å kjøpe alle selv?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #12 Skrevet 25. desember 2015 Nei, de er ikke fine. De er ekle! Selv mister jeg all matlyst når jeg ser dem. Anonymkode: 0a484...172 2
Cata Skrevet 25. desember 2015 #13 Skrevet 25. desember 2015 Jeg synes de er fæle, men hvis du liker dem så er det bare å kjøpe. Det er du som skal ha dem, ikke jeg. 200 kroner stykket er en del, men hvis du virkelig vil ha dem så kan du kanskje fordele kjøpet litt slik at du ikke kjøper alle på en gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå