Gjest bonda Skrevet 6. oktober 2004 #1 Del Skrevet 6. oktober 2004 Noen som har slike steder å anbefale i Oslo? Hva med Plasmatics? Utstyr til lettere bondage først og fremst, pluss klær, sko etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #2 Del Skrevet 7. oktober 2004 Noen som har slike steder å anbefale i Oslo? Hva med Plasmatics? Utstyr til lettere bondage først og fremst, pluss klær, sko etc. Oooupss.... dette er vel så nærme snikreklame som man kan komme. Hvorfor i det hele tatt nevne "Plasmatics" selv når man ber om tips til steder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #3 Del Skrevet 7. oktober 2004 Oooupss.... dette er vel så nærme snikreklame som man kan komme. Hvorfor i det hele tatt nevne "Plasmatics" selv når man ber om tips til steder? Over hodet ikke. Jeg har registrert nick her til vanlig, men føler ikke for å gjeste sex-sidene under dette. Det bør være et veldig greit spørsmål - hva noen synes om butikken Plasmatics. Herre min hatt, så mange lekepoliti det finnes her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jibbadilla Skrevet 22. oktober 2004 #4 Del Skrevet 22. oktober 2004 Finnes mye artig på nettet, sjekk ut linkene på Smil: www.smil-norge.no M Noen som har slike steder å anbefale i Oslo? Hva med Plasmatics? Utstyr til lettere bondage først og fremst, pluss klær, sko etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jibbadilla Skrevet 22. oktober 2004 #5 Del Skrevet 22. oktober 2004 Finnes mye artig på nettet, sjekk ut linkene på Smil: www.smil-norge.no M Noen som har slike steder å anbefale i Oslo? Hva med Plasmatics? Utstyr til lettere bondage først og fremst, pluss klær, sko etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 26. oktober 2004 #6 Del Skrevet 26. oktober 2004 Tjaaa Duoshop synes jeg er bedre enn Plasmatics på utstyr, men klær er Plasmatics best. Om man skal sammenligne 2 butikker. Er igrunn de to jeg har vært i.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå