Gå til innhold

Påvirker mensen hvor lenge du besøker noen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får noen ganger svært sterke mensensmerter (har PCOS). Da blir jeg hjemme og avlyser andre planer. Ligger bare å vrir meg i senga. Men har ikke vært færre timer hos folk pga. mensenblodet. Blør mye, bruker både tampong og bind samtidig. Går på do så ofte jeg må for å bytte. Det er ikke noe problem. 

Anonymkode: 80ee1...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjør det nå bare sånn at jeg lar meg selv og kroppen bestemme, føler jeg meg for dårlig til å være i selskap så er det heller naturlig å gå hjem og/eller finne bedre ting å drive med enn å plage meg selv. Ikke ville jeg funnet på noen unnskyldning heller, hadde bare sagt at jeg hadde uka mi og at det gjorde ekstra vondt denne gangen så da får jeg heller lyst til å drikke varm honningte og slappe av, helt naturlig.

Anonymkode: 6dde3...24f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.12.2015 at 11.25, AnonymBruker skrev:

Jeg får vondt i magen av å bruke tampong ( noen som vet hvorfor? Har alltid fått det, uansett størrelse og blødning, før og etter fødsler) så jeg bruker nattbind de første dagene, men går fint på besøk for det. Har jeg vondt blir jeg ofte hjemme, men det er ytterst sjeldent.

Anonymkode: 79cf9...7a8

Jeg får også vondt i magen av tampong. Gikk over til menskopp og smertene forsvant HELT. Har prøvd meg på tamponger igjen flere ganger, men smertene kommer tilbake hver gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det begrenser meg en del

ikke pga blødningene, men jeg får veldig vondt og er generelt lite sosial de første dagene. Tror ikke nødvendigvis jeg er det beste selskapet dag nr en heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...