Meline37 Skrevet 25. desember 2015 #1 Skrevet 25. desember 2015 Noen bra filmanbefalinger, noe som er verdt å se på i julen? Jeg har en bra film som jeg kan anbefale å se, og det er bølgen.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #2 Skrevet 25. desember 2015 The usual suspects Kill Bill Star Wars Hobitten Ringenes herre Flåklypa Anonymkode: 9ad34...858
ajarRun Skrevet 25. desember 2015 #3 Skrevet 25. desember 2015 In Bruges - komisk mørk. Clerks 2 - komisk komisk.
Meline37 Skrevet 25. desember 2015 Forfatter #4 Skrevet 25. desember 2015 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: The usual suspects Kill Bill Star Wars Hobitten Ringenes herre Flåklypa Anonymkode: 9ad34...858 Jeg liker litt mer filmer som minner om bølgen, taken, eller gjerne litt humor og av og til. Liker veldig varierte... Noe jeg synes er interessant å se er filmer fra sanne historier.
Lillakitty Skrevet 25. desember 2015 #5 Skrevet 25. desember 2015 " Julian Donkey -Boy" av Harmony Korine
Meline37 Skrevet 25. desember 2015 Forfatter #6 Skrevet 25. desember 2015 11 timer siden, Lillakitty skrev: " Julian Donkey -Boy" av Harmony Korine Takk for tips Skal surfe opp den du sier Julian Donkey-Boy Har en film som jeg kan anbefale andre å se https://www.youtube.com/watch?v=cVAEPPQfJ8I
Fredsmegleren Skrevet 25. desember 2015 #7 Skrevet 25. desember 2015 Listen jeg driver og ser meg igjennom Ganske klisne juleklassikere, men jada Reisen til Julestjernen Tre nøtter til Askepott Mickey's Christmas Carol Hjemme alene 1 & 2 Love Actually The Grinch Elf Grevinnen og hovmesteren Mikke Mus og vennene hans feirer jul Sex and the city 1 & 2 Bridget Jones Diary 1 & 2 Mr. Bean Mikkes Musehus The Nightmare Before Christmas Silly Symphony Bambi Skjønnheten og udyret From All of Us to You Holiday In Handcuffs Mickey’s Once Upon a Christmas God Morgen Norge 24. Desember Med grimm og Gru Hjelp det er juleferie A Christmas Carol Mikke Mus og vennene feirer jul Mikkes jul i Andeby Miracle on 34 wallstreet Rakkerungene Fleksnes jul Jul i Blåfjell Freaky Friday A Christmas Story Meet me in St. Louis The Snowman Phantom of The Opera H.C. Anderson
Meline37 Skrevet 25. desember 2015 Forfatter #8 Skrevet 25. desember 2015 (endret) 1 time siden, Fredsmegleren skrev: Listen jeg driver og ser meg igjennom Ganske klisne juleklassikere, men jada Reisen til Julestjernen Tre nøtter til Askepott Mickey's Christmas Carol Hjemme alene 1 & 2 Love Actually The Grinch Elf Grevinnen og hovmesteren Mikke Mus og vennene hans feirer jul Sex and the city 1 & 2 Bridget Jones Diary 1 & 2 Mr. Bean Mikkes Musehus The Nightmare Before Christmas Silly Symphony Bambi Skjønnheten og udyret From All of Us to You Holiday In Handcuffs Mickey’s Once Upon a Christmas God Morgen Norge 24. Desember Med grimm og Gru Hjelp det er juleferie A Christmas Carol Mikke Mus og vennene feirer jul Mikkes jul i Andeby Miracle on 34 wallstreet Rakkerungene Fleksnes jul Jul i Blåfjell Freaky Friday A Christmas Story Meet me in St. Louis The Snowman Phantom of The Opera H.C. Anderson Takk Skal se gjennom disse: fant en som jeg har begynt å se som jeg synes ser bra ut : The day the Earth stood still https://www.youtube.com/watch?v=rcSJ-6354-A Endret 25. desember 2015 av Meline37
Gjest cheshirecat Skrevet 25. desember 2015 #9 Skrevet 25. desember 2015 Bronson. Tro meg, - du vil like den 😉
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #10 Skrevet 25. desember 2015 Boyhood Om du trenger masse action for å like en film er den muligens ikke noe for deg, men den er lang og jeg kjedet meg ikke et sekund. Anonymkode: de2f6...4ca
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 25. desember 2015 #12 Skrevet 25. desember 2015 Nawals hemmelighet
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #15 Skrevet 25. desember 2015 Harald And Kumar og the Matador Anonymkode: d2bca...2d6
Meline37 Skrevet 25. desember 2015 Forfatter #16 Skrevet 25. desember 2015 6 timer siden, cheshirecat skrev: Bronson. Tro meg, - du vil like den 😉 Skal søke den opp å se Takk for forslag Og takk for forslag alle sammen!
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #17 Skrevet 25. desember 2015 Captain Phillips Anonymkode: 4fad0...88b
Lillakitty Skrevet 26. desember 2015 #18 Skrevet 26. desember 2015 10 timer siden, Meline37 skrev: Takk for tips Skal surfe opp den du sier Julian Donkey-Boy Har en film som jeg kan anbefale andre å se https://www.youtube.com/watch?v=cVAEPPQfJ8I Takk for tips fra deg Melina37-:))). Fimen som falt meg i hu er temmelig spesiell, kanskje ikke veldig julekoselig akkurar)t, ettersom er om en temmelig dysfunksjonell familie, men den var kul på en spesiell måte! 1
Meline37 Skrevet 26. desember 2015 Forfatter #19 Skrevet 26. desember 2015 33 minutter siden, Lillakitty skrev: Takk for tips fra deg Melina37-:))). Fimen som falt meg i hu er temmelig spesiell, kanskje ikke veldig julekoselig akkurar)t, ettersom er om en temmelig dysfunksjonell familie, men den var kul på en spesiell måte! Ja, jeg har flere filmtips å komme med , som minner og ligner på denne filmen om du likte denne Skal finne linker til de å legge inn her
Meline37 Skrevet 26. desember 2015 Forfatter #20 Skrevet 26. desember 2015 (endret) Anbefaling Just friends : https://www.youtube.com/watch?v=Y2l_TIv8Lmw Liker denne katagori av filmer. Og vet noen om noen filmer som minner om denne typen film , så kom gjerne med de Endret 26. desember 2015 av Meline37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå