Gå til innhold

Har du opplev at date fra nett var en annen enn på bildet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det? 

Eventuelt hvordan ville du reagert? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen utga seg for å være relativt barsk, en typisk altmuligmann. Han så høy ut og litt kraftig ut på den måten at han hadde en del muskler, men helt normal/lav fettprosent. Jeg tenner veldig på barske menn så var jo veldig spent på hvordan han var i virkeligheten. Virket veldig voksen og etablert og med klare mål og ambisjoner for livet. 

I virkeligheten var han så og si like høy som meg (ikke noe problem for meg), men han var langt ifra en barsk type. Så ut som en guttunge. Dette var veldig skuffende, jeg ble så skuffet at jeg tok ikke "forholdet" noe videre.... Barskheten var jo HELT annerledes, altså på bilder var han en 10'er, men i virkeligheten en 4'er. Flott mann og alt sånt men alle de positive egenskapene jeg likte veldig godt var ikke eksisterende i virekligheten, så ja... 

Anonymkode: c0b29...8b7

• Liker 1
Skrevet

Samboeren min opplevde det, men tenkte at hun kunne nå være hyggelig alikevel. Det var hun ikke:P Så han gikk etter 20 minutter.

Anonymkode: 0c606...ae6

Skrevet

Hahah, jeg utga meg for å være en annen når jeg var 16-17. Opprettet bruker på en eller annen side og fant en smæshing jente som jeg liksom skulle være, med falskt navn og bosted. Kom etterhvert i snakk med en fyr og han falt pladask for hun jeg utga meg for å være, men det var mye pga personligheten også. Jeg syns han var herlig og var livredd for å miste han, og jeg dro den derfor mye lengre enn planlagt.

Selvtilliten min var i tillegg bånn i bøtta så jeg ville ikke at han skulle se meg. Vi snakket over tlf hver dag og var virkelig opphengt i hverandre, og iom at jeg hadde skjult nr fant han ikke ut av hvem jeg var. Jeg innrømte ikke at jeg ikke var jenta på bildet før vi hadde snakket sikkert 2 år, og jeg avslørte da min fulle identitet. Dagen etter stod han på døra mi etter en 4 timers kjøretur og jeg sendte han rett hjem. Hadde ikke kontakt på en stund, men plutselig begynte vi å snakke igjen og planla derfor å møtes. Noen år senere ble vi sammen og vi var sammen i 1 år før jeg slo opp. Snakker fremdeles den dag idag.

• Liker 5
Skrevet

Jeg snakket med en fyr en stund og hadde fått han til laste ned Snap. Ble en del bilder frem og tilbake med han. Og han så alltid snodig ut på bilder. Ikke akkurat kjekk. Sjarmerende og morsom er vel mere betegnende. Men jeg likte alt ved han ellers. Så det var greit og jeg var villig til å møte han. Og jeg må bare si at dette ant er verdens minst fotogene mann for det som møtte meg var en høy og veldig kjekk mann. Lekker fra topp til tå. 

En annen gang var jeg ute med det jeg trodde skulle være en barsking. Skrøt på seg å være ekstremsportutøver og tøff og kul. Ble møtt av en knøttliten fyr (mindre enn mine 162) men høyden var ikke problemer her. Det begynte allerede ved håndtrykket. Eller mangel på sådan. Ekkelt. Hater slappe håndtrykk. Og siden gikk det bare nedover :P 

Anonymkode: 62adb...ca6

• Liker 1
Gjest Emma Sophie
Skrevet
7 timer siden, grrwaffmjau skrev:

Hahah, jeg utga meg for å være en annen når jeg var 16-17. Opprettet bruker på en eller annen side og fant en smæshing jente som jeg liksom skulle være, med falskt navn og bosted. Kom etterhvert i snakk med en fyr og han falt pladask for hun jeg utga meg for å være, men det var mye pga personligheten også. Jeg syns han var herlig og var livredd for å miste han, og jeg dro den derfor mye lengre enn planlagt.

Selvtilliten min var i tillegg bånn i bøtta så jeg ville ikke at han skulle se meg. Vi snakket over tlf hver dag og var virkelig opphengt i hverandre, og iom at jeg hadde skjult nr fant han ikke ut av hvem jeg var. Jeg innrømte ikke at jeg ikke var jenta på bildet før vi hadde snakket sikkert 2 år, og jeg avslørte da min fulle identitet. Dagen etter stod han på døra mi etter en 4 timers kjøretur og jeg sendte han rett hjem. Hadde ikke kontakt på en stund, men plutselig begynte vi å snakke igjen og planla derfor å møtes. Noen år senere ble vi sammen og vi var sammen i 1 år før jeg slo opp. Snakker fremdeles den dag idag.

Shady å catfishe noen

Skrevet

Ja fy faen, snakk om å catfishe! Det der er helt psykt, og groteskt dårlig gjort. Du hadde flaks at han faktisk likte deg og ikke banka dritten ut av deg. Hva får egentlig folk til å catfishe sånn? Lure noen i TO år??? Bruke andres ID og andres bilder??? KOKO

Anonymkode: ed05a...5e1

• Liker 6
Skrevet

jeg dro på date med ei jeg matchet med på tinder, hun hadde litt tam profil med uklare bilder så jeg forventet ikke stort. Men hun er veldig lett og god å snakke med, veldig våken og empatisk så det ble fort en date. Hun jeg møtte var en av de peneste jentene jeg har sett og endte opp med å bli den største forelskelsen i mitt liv, og den desidert beste sexen jeg har hatt.

Anonymkode: 603b8...f04

• Liker 5
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja fy faen, snakk om å catfishe! Det der er helt psykt, og groteskt dårlig gjort. Du hadde flaks at han faktisk likte deg og ikke banka dritten ut av deg. Hva får egentlig folk til å catfishe sånn? Lure noen i TO år??? Bruke andres ID og andres bilder??? KOKO

Hahah hadde tilta om noen hadde gjort det samme mot meg, fatter ikke at han tilga det. Men jeg var som sagt 16 år og dum som ett nek

• Liker 4
Skrevet

Han ene viste jeg å være mye høyere enn hva jeg trodde han var, ikke noe problem det.

Skrevet

Heldigvis ikke :P Men jeg pleier å stalke litt først, så jeg vet litt om personen 

Skrevet
14 timer siden, ambivalentReaction skrev:

Hvordan gikk det? 

Eventuelt hvordan ville du reagert? 

Ja, og det gikk jo rett i dass med en gang. Når folk lyver før en i det hele tatt har møttes, er det jo helt dødfødt. 

Skrevet

Husker dere siden jippii.no? Der man snakka med folk og spilte billiard.

Var kun 13 år gammel og kom i snakk med en 21 år gammel mann. Vi beskrev utseende til hverandre. Han sa han var kjekk, muskuløs, blå øyne og var høy. Jeg la han til på msn, men han ville aldri webbe med meg for det var visst ødelagt. Han hadde kun ett bilde av seg selv, med solbriller. Synes han så passe kjekk ut.

Vi snakket i månedsvis helt til vi skulle møtes. For sextreff. Åh, hva feiler meg. Det viste seg at han minst var 40 år. Langt i fra kjekk. Han var nesten skalla om jeg husker rett. Litt rynker, ølmage og så rett og slett ekkel ut. Jeg kjente at hele kroppen min ble varm av skrekk. Fikk et så stort magesug som å hoppe utfor trolltunga. Endte med at jeg ombestemte meg og prøvde å vri meg unna. Jeg var en liten og sjenert jente på 160 så det gikk til helvete. Han sa at jeg allerede hadde sagt ja, og at nå hadde vi planlagt dette lenge. Var ikke lov å si nei etter jeg hadde sagt ja. Han ville ikke bruke kondom. Var livredd for å være gravid, jeg gikk i ukesvis å gråt på badet ofte, og ba til gud. Var ikke kristen engang. Var heldgivis ikke gravid, og det fant jeg kun ut ved å vente.

Lang historie kort. Jeg skammet meg og sa det ikke til en sjel. Ingen vet om dette. Herregud så ekkelt. TENK om jeg hadde blitt gravid. Vet den dag i dag ikke hvor gammel han var. Vet ikke hva han heter eller noe. Tenker om jeg aldri sier det til noen og prøver å fortrenge det, så kan jeg late som det ikke har skjedd. Den dag i dag har jeg vansker med å ta inn over meg at det skjedde. Blir så kvalm av å tenke på det. Stoler ikke på noen over nettet. Har trust-issues og vansker med å ha sex.

Anonymkode: bc01b...154

• Liker 5
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var kun 13 år gammel og kom i snakk med en 21 år gammel mann. Vi beskrev utseende til hverandre. Han sa han var kjekk, muskuløs, blå øyne og var høy. Jeg la han til på msn, men han ville aldri webbe med meg for det var visst ødelagt. Han hadde kun ett bilde av seg selv, med solbriller. Synes han så passe kjekk ut.

Vi snakket i månedsvis helt til vi skulle møtes. For sextreff. Åh, hva feiler meg. Det viste seg at han minst var 40 år. Langt i fra kjekk. Han var nesten skalla om jeg husker rett. Litt rynker, ølmage og så rett og slett ekkel ut. Jeg kjente at hele kroppen min ble varm av skrekk. Fikk et så stort magesug som å hoppe utfor trolltunga. Endte med at jeg ombestemte meg og prøvde å vri meg unna. Jeg var en liten og sjenert jente på 160 så det gikk til helvete. Han sa at jeg allerede hadde sagt ja, og at nå hadde vi planlagt dette lenge. Var ikke lov å si nei etter jeg hadde sagt ja. Han ville ikke bruke kondom. Var livredd for å være gravid, jeg gikk i ukesvis å gråt på badet ofte, og ba til gud. Var ikke kristen engang. Var heldgivis ikke gravid, og det fant jeg kun ut ved å vente.

Lang historie kort. Jeg skammet meg og sa det ikke til en sjel. Ingen vet om dette. Herregud så ekkelt. TENK om jeg hadde blitt gravid. Vet den dag i dag ikke hvor gammel han var. Vet ikke hva han heter eller noe. Tenker om jeg aldri sier det til noen og prøver å fortrenge det, så kan jeg late som det ikke har skjedd. Den dag i dag har jeg vansker med å ta inn over meg at det skjedde. Blir så kvalm av å tenke på det. Stoler ikke på noen over nettet. Har trust-issues og vansker med å ha sex.

huff, så forferdelig! håper det går bra med deg. Kanskje du bør snakke med noen om det?

• Liker 10
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge er dette siden? Du var 13 år? Spiller ingen rolle om det var "frivillig", dette skulle han hatt flere år i fengsel for! Vet du hva han heter? Finnes det fortsatt elektroniske spor? Anmeldelse!

Anonymkode: 32a2e...6cc

• Liker 13
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Grøss!! Dette var jo en straffbar handling fra hans side. Han burde fått noen år på en celle for det han gjorde mot deg. Syke jævel av en fyr.

Anonymkode: 62adb...ca6

• Liker 7
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge er dette siden? Du var 13 år? Spiller ingen rolle om det var "frivillig", dette skulle han hatt flere år i fengsel for! Vet du hva han heter? Finnes det fortsatt elektroniske spor? Anmeldelse!

Anonymkode: 32a2e...6cc

8 år siden. Nei og msn finnes ikke lengre. Jeg fikk kun fornavn som jeg ikke vet om var ekte. Han kalte seg for Chris så jeg vet ikke. Har prøvd å finne han på facebook. Men jeg avslutter det kapittelet i livet. Kommer nok ingen vei med å anmelde nå untatt at jeg kanskje får det på legeattesten min. Æsj, han har sikkert gjort dette med flere så satser på at noen anmeldte. Men han virket veldig paranoid mot at jeg skulle si noe, siden han sa at jeg hadde sagt ja, og at jeg ikke kunne lure meg unna når han brukte hele dagen på å planlegge osv. Samme med at jeg ikke fikk opplysninger fra han som mobilnummer og adresse. Han var hvertfall ikke 21. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er livredd for at daten skal synes at jeg ser annerledes ut. Jeg veier noen kg ekstra og vil ikke at evt dater skal tro at jeg er skikkelig slank. Jeg skjønner jo at folk kan bli skuffet. Derfor sørger jeg for å spørre om snap, slik at jeg kan få sendt noen ekstra bilder. 

Og jeg har jo sett på snap at noen ser helt annerledes ut der vs feks bildene på tinder. 

Skrevet
3 timer siden, grrwaffmjau skrev:

Hahah hadde tilta om noen hadde gjort det samme mot meg, fatter ikke at han tilga det. Men jeg var som sagt 16 år og dum som ett nek

Det er ikke noe å le av engang, å bli utsatt for catfishing kan gi folk alvorlige mentale problemer 

• Liker 3
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

8 år siden. Nei og msn finnes ikke lengre. Jeg fikk kun fornavn som jeg ikke vet om var ekte. Han kalte seg for Chris så jeg vet ikke. Har prøvd å finne han på facebook. Men jeg avslutter det kapittelet i livet. Kommer nok ingen vei med å anmelde nå untatt at jeg kanskje får det på legeattesten min. Æsj, han har sikkert gjort dette med flere så satser på at noen anmeldte. Men han virket veldig paranoid mot at jeg skulle si noe, siden han sa at jeg hadde sagt ja, og at jeg ikke kunne lure meg unna når han brukte hele dagen på å planlegge osv. Samme med at jeg ikke fikk opplysninger fra han som mobilnummer og adresse. Han var hvertfall ikke 21. 

Uff, må være en grusom opplevelse :(:klem:

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...