ajarRun Skrevet 25. desember 2015 #1 Skrevet 25. desember 2015 Er det som Girls bare mindre spennende og uten nakenhet?
KineAnd Skrevet 25. desember 2015 #2 Skrevet 25. desember 2015 12 timer siden, ambivalentReaction skrev: Er det som Girls bare mindre spennende og uten nakenhet? Ganske mye nakenhet egentlig og jeg er uenig! Synes Unge Lovende er sååå mye bedre enn girls 1
ajarRun Skrevet 25. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2015 1 time siden, KineAnd skrev: Ganske mye nakenhet egentlig og jeg er uenig! Synes Unge Lovende er sååå mye bedre enn girls Mener Girls starter med en akward sex-scene med Adam og hun tjukke. I episode fem fikk vi se puppene til hun blonde, så det var ganske imponerende. Liker ikke Nanne, hun oppfører seg så merkelig og er ikke så god til å spille manisk.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #4 Skrevet 2. januar 2016 Det er en del faktorer som ligner veldig, iallfall i den grad at denne tanken slo meg når jeg så på det. Alexandra <--> Marnie (kreativ, kan ikke se for seg annet alternativ, går til de lengder de anser som nødvendige for å nå målet sitt) Nenne <--> Hanna (forfatter, psykisk sykdom) Elise er vel den mest kreative karakteren av dem, men hun ligner egentlig litt på hun britiske (som blir "stuck" på stedet, og gjør litt forskjellig). Anonymkode: 712bb...72f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå