Gå til innhold

Hun står ikke i forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spør litt her..

En jente jeg har et veldig godt forhold til. Men hun er i et forhold kan jeg se ut ifra instagram' kontoen hennes, men på FB er hun ikke i noe forhold. 

Jeg føler vi har en god kjemi og en "klikk" når vi er i lag på jobb, hun subkommuniserer  litt om hvor jeg ønsker å bo i fremtiden. Jeg tar litt av hinta, men hun har aldri gitt uttrykk for denne fyren hun nå er sammen med.

Er det vits å prøve seg? eller bør jeg ligge lavt en stund til?

vi er begge unge, studenter i forskjellige byer. :) 

Anonymkode: 35641...a83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg synes du bør holde deg unna så det er lettere for henne å forbli inntro med kjæresten.

• Liker 2
Skrevet

Jeg står ikke i forhold på hverken FB eller andre sosiale medier fordi jeg orker ikke brette ut privatlivet mitt med hele verden, og jeg har samboer. 

Hvorfor kan du ikke spørre om hun og den fyren er kjærester da? 

Anonymkode: 7af97...84d

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spør litt her..

En jente jeg har et veldig godt forhold til. Men hun er i et forhold kan jeg se ut ifra instagram' kontoen hennes, men på FB er hun ikke i noe forhold. 

Jeg føler vi har en god kjemi og en "klikk" når vi er i lag på jobb, hun subkommuniserer  litt om hvor jeg ønsker å bo i fremtiden. Jeg tar litt av hinta, men hun har aldri gitt uttrykk for denne fyren hun nå er sammen med.

Er det vits å prøve seg? eller bør jeg ligge lavt en stund til?

vi er begge unge, studenter i forskjellige byer. :) 

:klo:

Anonymkode: 75938...8e9

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Nei, jeg synes du bør holde deg unna så det er lettere for henne å forbli inntro med kjæresten.

Hva er greia med at du prøver å innføre ord som ikke er hverken korrekte eller eksisterer? Er du virkelig så kranglete at du ikke kan bruke ordet "tro" som er den opprinnelige motsetningen til utro? Det er ingen som forstår deg når du skriver ord som ikke eksisterer vet du.

• Liker 5
Skrevet
13 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Nå må du slutte å finne opp egne ord.

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:klo:

Ja, vi møtes i ferier når begge er "hjemme" på samme plass :) Derav felles jobb.

Trådstarter-

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg står ikke i forhold på hverken FB eller andre sosiale medier fordi jeg orker ikke brette ut privatlivet mitt med hele verden, og jeg har samboer. 

Hvorfor kan du ikke spørre om hun og den fyren er kjærester da? 

Ja, jeg vet ikke.. 

Møttes på byen for et par år siden, da tok hun meg i skrittet''. Ikke at jeg legger noe mer i det akkurat.. 

Skrevet

Hun har noen bilder av kjæresten på instagram... 

Men så føler jeg hun sender ut signaler om at hun liker meg. Men hun er jo i et forhold. Faen? 

.. Tror jeg gjør lurest i å ligge unna... 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med at du prøver å innføre ord som ikke er hverken korrekte eller eksisterer? Er du virkelig så kranglete at du ikke kan bruke ordet "tro" som er den opprinnelige motsetningen til utro? Det er ingen som forstår deg når du skriver ord som ikke eksisterer vet du.

Alle skjønner hva hun mener med inntro , selvom trofast såklart er et mye bedre ord siden det allerede er etablert.
Ikke vær så pirkete og gretten!

Anonymkode: 43c13...310

Skrevet

Hvordan vet du at hun er i forhold selvom hun har bilde med en gutt på instagram? Kysser de og hun skriver at det er kjæresten? Og er de nye de bildene? Isåfall - hold deg langt unna. Det er ikke kult å prøve seg på noen som er i forhold, både av respekt for han andre og karma (som kommer til å ta deg) , og av respekt for henne, som åpenbart trives med en annen mann så skal du komme å være ubehalgelig å prøve å ødelegge det..

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg vet ikke.. 

Møttes på byen for et par år siden, da tok hun meg i skrittet''. Ikke at jeg legger noe mer i det akkurat.. 

Lurer nesten på om du er en jeg kjenner, for jeg fikk høre x antall år etter en fest hvor jeg hadde sittet på fanget til en kompis/bekjent (fordi det ikke var mer ledig plasser å sitte), at "jamen du satt deg jo på fanget mitt og fikk pikken min hard den gangen", han hadde i alle årene etter den helt harmløse (fra min side) hendelsen gått rundt å trodd at jeg hadde prøvd meg på han og at han dermed hadde en sjans på meg. Så nei ikke legg noe i det (selvom det er tydelig at du gjør siden du fortsatt husker på det og nevner det)

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at hun er i forhold selvom hun har bilde med en gutt på instagram? Kysser de og hun skriver at det er kjæresten? Og er de nye de bildene? Isåfall - hold deg langt unna. Det er ikke kult å prøve seg på noen som er i forhold, både av respekt for han andre og karma (som kommer til å ta deg) , og av respekt for henne, som åpenbart trives med en annen mann så skal du komme å være ubehalgelig å prøve å ødelegge det..

Lurer nesten på om du er en jeg kjenner, for jeg fikk høre x antall år etter en fest hvor jeg hadde sittet på fanget til en kompis/bekjent (fordi det ikke var mer ledig plasser å sitte), at "jamen du satt deg jo på fanget mitt og fikk pikken min hard den gangen", han hadde i alle årene etter den helt harmløse (fra min side) hendelsen gått rundt å trodd at jeg hadde prøvd meg på han og at han dermed hadde en sjans på meg. Så nei ikke legg noe i det (selvom det er tydelig at du gjør siden du fortsatt husker på det og nevner det)

Ja, men hun satt ikke på meg.

Var på byen og vi snakket, ga henne en klem, også tok hun meg på penis.. Dette er et par år siden da!

Men hun subkommuniserer at hun liker meg! Men hun er i et forhold ser jeg på instagram. Et bilde for en stund siden står det: " X antall år siden jeg møtte drømmegutten"

Skal jeg bare la det ligge og ikke tenke mer på henne ??

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skal jeg bare la det ligge og ikke tenke mer på henne ?????

Anonymkode: 35641...a8

Skrevet

Ja, du skal bare la det ligge. Hun har møtt drømmemannen og skriver det tydelig til omverdenen. 

Ps, jenter "subkommuniserer" ikke at de liker noen, vi viser det ganske tydelig. Det er bare dere menn som tror at hver smily betyr at hun er forelska når hun egentlig bare er normalt vennlig. Dere burde ikke subkommunisere så mye selv at dere tror alle andre gjør det. 

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du skal bare la det ligge. Hun har møtt drømmemannen og skriver det tydelig til omverdenen. 

Ps, jenter "subkommuniserer" ikke at de liker noen, vi viser det ganske tydelig. Det er bare dere menn som tror at hver smily betyr at hun er forelska når hun egentlig bare er normalt vennlig. Dere burde ikke subkommunisere så mye selv at dere tror alle andre gjør det. 

Okey, takk for ditt svar :)

lar den ligge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...