AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #1 Skrevet 24. desember 2015 Er det noen andre som også er medlemmer av debattforumet VGD her inne ? Anonymkode: 34523...31f
Capricae Skrevet 24. desember 2015 #2 Skrevet 24. desember 2015 var det, men ble banned for politisk ukorrekthet
WubWub Skrevet 24. desember 2015 #3 Skrevet 24. desember 2015 Ja. Jeg var en prominent bruker i historie og politikk internasjonal på VGD i flere år inntil jeg fant KG.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #5 Skrevet 25. desember 2015 10 timer siden, jabx skrev: Hvorfor spør du? Hei, jeg var bare litt nysgjerrig. Også lurte jeg på, dersom man liksom får fyken derifra (og blir fratatt muligheten til å kommentere der mer) Kan man da få tilbake denne muligheten etter en viss tid, eller blir man automatisk utestengt for godt - uten noen mulighet til å komme inn "i varmen" igjen? Anonymkode: 34523...31f
PeeWee Skrevet 25. desember 2015 #6 Skrevet 25. desember 2015 Jeg har aktiv på VGD tidligere under X antall nick, men ikke nå lenger.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #7 Skrevet 26. desember 2015 12 timer siden, PeeWee skrev: Jeg har aktiv på VGD tidligere under X antall nick, men ikke nå lenger. Var det mulig å lage nye profiler der inne? Man trenger vel mobil-nummer for å registrere seg. Dersom ett slikt nummer allerede er registrert på en annen profil, så får man vel ikke lagd noen ny profil med det samme nummeret? Anonymkode: 34523...31f
PeeWee Skrevet 26. desember 2015 #8 Skrevet 26. desember 2015 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Var det mulig å lage nye profiler der inne? Man trenger vel mobil-nummer for å registrere seg. Dersom ett slikt nummer allerede er registrert på en annen profil, så får man vel ikke lagd noen ny profil med det samme nummeret? Anonymkode: 34523...31f Jeg lånte mobil fra venner og bekjente, hvilket betyr at det ikke er så mange jeg kjenner på VGD.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #10 Skrevet 26. desember 2015 21 timer siden, PeeWee skrev: Jeg har aktiv på VGD tidligere under X antall nick, men ikke nå lenger. var det du som ville ringe folk i fra telefonkiosker? for hvem var det egentlig? Anonymkode: da1f3...fec
PeeWee Skrevet 26. desember 2015 #11 Skrevet 26. desember 2015 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: var det du som ville ringe folk i fra telefonkiosker? for hvem var det egentlig? Anonymkode: da1f3...fec Nei, det var ikke meg, men det var jeg som fikk den personen så sint at han ønsket å gjøre det. Den personen er samme person som kom i konflikt med Elisabeth Norheim for noen måneder siden, om det er samme "incident" vi snakker om.
Summers Skrevet 26. desember 2015 #12 Skrevet 26. desember 2015 Var aktiv på Politikk - Norsk og Historie, synes begge de to underforumene er ødelagt nå og de har vært det ganske lenge.
PeeWee Skrevet 26. desember 2015 #13 Skrevet 26. desember 2015 47 minutter siden, Summers skrev: Var aktiv på Politikk - Norsk og Historie, synes begge de to underforumene er ødelagt nå og de har vært det ganske lenge. Politikk forumet har vært ødelagt siden et par uker etter at det ble laget første gang Derimot har det vært ekstremt underholdende til tider.
Summers Skrevet 26. desember 2015 #14 Skrevet 26. desember 2015 46 minutter siden, PeeWee skrev: Politikk forumet har vært ødelagt siden et par uker etter at det ble laget første gang Derimot har det vært ekstremt underholdende til tider. Politikk-Norsk var vel aldri veldig bra, men nå synes jeg det er noen få brukere som har tatt over hele forumdelen. Historieforumet er ødelagt fordi det er så lite aktivitet, er bare quizer. Tidligere var det mye mer diskusjon og de har alltid vært flinke til å passe på at det ikke trolles for mye.
PeeWee Skrevet 26. desember 2015 #15 Skrevet 26. desember 2015 1 time siden, Summers skrev: Politikk-Norsk var vel aldri veldig bra, men nå synes jeg det er noen få brukere som har tatt over hele forumdelen. Historieforumet er ødelagt fordi det er så lite aktivitet, er bare quizer. Tidligere var det mye mer diskusjon og de har alltid vært flinke til å passe på at det ikke trolles for mye. Problemet er at VGD har endt opp med å kaste ut alle de brukerne som folk liker å lese og som faktisk skaper debatt.
Summers Skrevet 27. desember 2015 #16 Skrevet 27. desember 2015 30 minutter siden, PeeWee skrev: Problemet er at VGD har endt opp med å kaste ut alle de brukerne som folk liker å lese og som faktisk skaper debatt. Tja, tror de som ble kastet ut ble kastet ut med god grunn:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå