AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #1 Skrevet 24. desember 2015 Hei Ble kjent med en mann på tinder. Vil ikke nevne så detaljert (redd for å bli gjenkjent). Jeg har vært hos han ca. 4-5 ganger. Vi har enten spist pizza sammen, drukket vin og pratet i timesvis. Vi har også delt is sammen og ligget tett inntil hverandre og pratet. Vi har kun kysset/klint en gang da vi begge var alkoholpåvirket (vi var altså på fest sammen hos en kompis av han). Vi dro hjemover til han og klinte og koste. Han hadde stå, mens jeg var kåt, men han holdt igjen og endte opp med at vi ikke hadde sex... Vi har verken hatt sex, men kost litt. Altså strøket på meg, holdt meg rundt tett inntil seg og stirret hverandre inn i øynene og pratet. Vi har ligget så nære hvernadre som 3cm og pratet, uten å kysse. Jeg trives godt i selskapet hans, vi ler og lengste jeg har vært hos han er i 3-4 timer. Han har også spurt om jeg ville natte hos han når det begynner å bli sykt sent til nesten morgen, men har alltid takket pent nei. Burde jeg avslutte dette? Jeg føler at han holder meg på gress, men samt. leker hard2get.... Anonymkode: 0c2b0...8d2
ajarRun Skrevet 24. desember 2015 #2 Skrevet 24. desember 2015 Min første tanke var at han er homofil, men kristen virker mer sannsynlig.
Gjest Franke Ann Skrevet 24. desember 2015 #3 Skrevet 24. desember 2015 Kanskje han lever etter prinsippet "never put your dick in crazy", og vil ha litt mer tid på seg til å finne ut av om du er "crazy" eller ikke. Det er ikke så dumt i så fall.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #4 Skrevet 24. desember 2015 2 minutter siden, Franke Ann skrev: Kanskje han lever etter prinsippet "never put your dick in crazy", og vil ha litt mer tid på seg til å finne ut av om du er "crazy" eller ikke. Det er ikke så dumt i så fall. Tror ikke det. Kan si at vi begge er ganske rare, haha.. Hvis du ble kjent med oss.. Anonymkode: 0c2b0...8d2
Gjest Franke Ann Skrevet 24. desember 2015 #5 Skrevet 24. desember 2015 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke det. Kan si at vi begge er ganske rare, haha.. Hvis du ble kjent med oss.. Anonymkode: 0c2b0...8d2 Hehe. Det er forskjell på "rar" og "gal". Poenget mitt er uansett bare at du kan ikke klandre en fyr for å ville ta det litt rolig med sexen i begynnelsen. Det kan hende han gjør det fordi han er smart, og det kan hende han gjør det fordi han er omtenksom (vil ikke såre følelsene dine dersom det ikke skulle bli noe seriøst mellom dere).
Fysikeren Skrevet 24. desember 2015 #6 Skrevet 24. desember 2015 Jeg tror ikke han bare er ute etter sex. I de tilfellene jeg bare er ute etter sex skjer dette ved første anledning. 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #8 Skrevet 25. desember 2015 1 time siden, Arca skrev: Men hvorfor skal du avslutte dette da? Hvis han bare "leker" med meg, så vil jeg jo selvfølgelig avslutte det. Anonymkode: 0c2b0...8d2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #9 Skrevet 25. desember 2015 Jeg trodde at jenter likte at mannfolk oppførte seg sånn jeg :-O Homofil eller kristen? Ut ifra de svarene som kommer her bør jeg tydeligvis oppføre meg mer aggressivt Anonymkode: b9676...fc2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #10 Skrevet 25. desember 2015 Jeg har aldri møtt en mann som bare var ute etter sex 5 ganger UTEN at det har vært noe forsøk på noe fra hans side. Da har han prøvd seg enten på 1 eller 2 treff skjønner ikke helt hvorfor du tror han er ute etter å komme i buksa på deg når han aldri prøver seg engang. Menn som er ute etter sex er gode på å forføre med én gang muligheten byr seg (typ: "bli med hjem og slappe av med et glass vin" o.l). Anonymkode: 40508...d58 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #11 Skrevet 25. desember 2015 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trodde at jenter likte at mannfolk oppførte seg sånn jeg :-O Homofil eller kristen? Ut ifra de svarene som kommer her bør jeg tydeligvis oppføre meg mer aggressivt Anonymkode: b9676...fc2 Jeg synes absolutt ikke du skal begynne å oppføre deg mer aggressivt. Er det positivt å være aggressiv? Anonymkode: 121d2...22c
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #12 Skrevet 25. desember 2015 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes absolutt ikke du skal begynne å oppføre deg mer aggressivt. Er det positivt å være aggressiv? Anonymkode: 121d2...22c Jeg trodde ikke det. Men ut fra svarene her kan det jo virke litt sånn? Anonymkode: b9676...fc2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #13 Skrevet 25. desember 2015 Hvorfor tror du han er ute etter sex? dere har jo ventet lenge nok til å ha det til og med Anonymkode: 8bdf7...6a5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #14 Skrevet 25. desember 2015 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg trodde ikke det. Men ut fra svarene her kan det jo virke litt sånn? Anonymkode: b9676...fc2 Det er vel bare TS som tror dette. Høres mer ut som en bra kar utifra det jeg leser. En keeper. Anonymkode: 5ee2e...f73
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #15 Skrevet 25. desember 2015 Han har jo spurt om du vil overnatte , og du har takket nei - og allikevel så føler du at det er HAN som holder DEG på gress??! Bakvendtland... Anonymkode: 887a6...330 1
OppNedPåAlt Skrevet 25. desember 2015 #16 Skrevet 25. desember 2015 Altså, han prøver jo å ta forholdet et steg videre(med overnatting), du avslår, og HAN holder deg på gress? Kan du ikke kvinne deg opp litt og kanskje ta initiativ eller oppføre deg som om du faktisk er interessert i fyren?
peppermyntete Skrevet 25. desember 2015 #17 Skrevet 25. desember 2015 Men herre, han oppfører seg jo helt topp?! Jeg synes synd på menn jeg! Prøver de seg med sex for tidlig er det feil for da vil de bare bruke deg til sex. Prøver de seg IKKE er det også feil for da vil de jammen meg egentlig bare ha sex da også.. Hjelpes! 4
Roseh Skrevet 25. desember 2015 #18 Skrevet 25. desember 2015 Skal ikke være lett, gitt. Føler at folk overanalyserer litt for mye. Dere trenger ikke kysse hele tiden selvom dere lå 3cm fra hverandre. Kanskje dere hadde hatt sex om du hadde overnattet. Forventet å lese noe annet enn det du skrev. Dette virker ikke som en player viss du tror det.
Arca Skrevet 25. desember 2015 #19 Skrevet 25. desember 2015 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis han bare "leker" med meg, så vil jeg jo selvfølgelig avslutte det. Anonymkode: 0c2b0...8d2 Av det du skriver er det ingenting som tyder på det, heller tvert imot. Han virker som en gentleman som bruker tid på å bli kjent med deg. Dette siden han har brukt tid, takket nei til sex, og fortsatt å bli kjent med deg selv om du også har avvist han etterpå hvis jeg forstår deg rett. Hvis du blir usikker av det, så tror jeg ikke det har noe med han å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå