Pastalovah Skrevet 27. desember 2015 Forfatter #81 Skrevet 27. desember 2015 1 minutt siden, skinnjakke skrev: Beste: allt! Verste? Må vel bli klitorisvibratorn kjæresten kjøpte som kødd. Kjempegøy og åpne den framfor familien min. Haaahaaaa! Kunne vell gitt den til deg når dere var alene?
skinnjakke Skrevet 27. desember 2015 #82 Skrevet 27. desember 2015 1 minutt siden, Pastalovah skrev: Haaahaaaa! Kunne vell gitt den til deg når dere var alene? Han ville jo at eg sku bli flau. Funket dessverre ikke. Den kom til bruk da, bruker den til å holde vinduet åpent. 2
Wenda Skrevet 27. desember 2015 #83 Skrevet 27. desember 2015 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun akter vel å komme på besøk ofte og forsyne seg av snopet. Hun heter ikke tilfeldigvis Ronja? Anonymkode: 25f0c...74d Haha, nei hun het ikke det. Hadde det vært den berømte Ronja så hadde jeg nok tatt det med et smil
Gjest Hindenburg Skrevet 27. desember 2015 #84 Skrevet 27. desember 2015 Beste gaven var telefonen jeg fikk av kona mi.
Gjest Citronella Skrevet 27. desember 2015 #85 Skrevet 27. desember 2015 Den beste var Leica M Monochrom. Ingen verste, jeg ble glad for alt jeg fikk. 😃
Pås Skrevet 28. desember 2015 #86 Skrevet 28. desember 2015 Det beste var en nydelig ring fra min mann, det verste var fargeleggingsbok med fargestifter... Vet at det er endel voksne som driver med fargelegging men det er virkelig ikke noe for meg, og det burde egentlig giveren vite...
MiaMe Skrevet 28. desember 2015 #87 Skrevet 28. desember 2015 Beste gaven jeg fikk var en pipedings jeg kan feste på f.eks nøkler, for å ringe etter dem når jeg roter dem bort! Genialt for surrehuer som meg! Verste gaven/e må være disse vasene i hvitt med sølvstriper på! Fikk 4 stk i forskjellige størrelser og fasonger og kommer til å bytte alle sammen! Skjønner meg virkelig ikke på den trenden der... 2
Fashionistaen Skrevet 29. desember 2015 #88 Skrevet 29. desember 2015 (endret) . Endret 2. september 2023 av Fashionistaen
FruRaeder Skrevet 29. desember 2015 #89 Skrevet 29. desember 2015 Beste gaven var en Bergans skalljakke, verste gaven var vel kanskje hårprodukter kjøpt på opphørssalg som ikke passer min hårtype overhodet. Ikke at jeg har så mye hår akkurat nå, men..
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #90 Skrevet 29. desember 2015 Stort sett fornøyd med alt i år. Men vi fikk en fargeleggingsbok på deling som jeg ikke helt forsto. Har aldri gitt uttrykk for at vi liker å tegne. Kanskje giverene syns vi sitter for mye med mobilen? Anonymkode: 14173...8b8 1
Snorkfrøken_ Skrevet 29. desember 2015 #91 Skrevet 29. desember 2015 Beste: Dyndyne Verste: Et tynt fleecepledd i en grell farge som jeg ikke liker, samt noen lyseholdere med julemotiv. Helt greit det, men det var fra min beste venninne. Litt skuffa når jeg har kjøpt en kjempefin gave som virkelig er tilpasset henne, så får jeg noe ræl som virker å være i siste liten gave fordi hun ikke har tenkt på å kjøpe noe til meg.
Betti Skrevet 30. desember 2015 #92 Skrevet 30. desember 2015 Beste er kanskje foodprosessoren jeg fikk av min mann. Det er utakknemlig å føle og si at en gave er dårlig. Jeg ble jo veldig fornøyd med alt sønnen min fikk også.
Hattivatti Skrevet 30. desember 2015 #93 Skrevet 30. desember 2015 Jeg tar gjerne imot fargebøkene Beste: Morgenkåpen fra mannen. Verste: en duk. Ikke fordi den var stygg eller noe slikt, men jeg bruker ikke duker. Den ble gitt videre til noen jeg kjenner som nettopp har flyttet ut hjemmefra
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #94 Skrevet 16. januar 2016 Beste gaven må være helg på hotell med lovnad om barnevakt og 1500 kr i lommepenger. I tillegg fikk vi et tykt ullpledd som kom veldig godt med da jeg fikk influensa i romjula, så akkurat da var det favoritten😉 Verste, hmmm. Fikk ingen gaver jeg ikke ble glad for, kanskje spillet vi fikk kun fordi vi har så mange spill fra før av. Anonymkode: 6f8d5...bf9
HanneAa Skrevet 16. januar 2016 #95 Skrevet 16. januar 2016 Beste gaven var en bok jeg ønsket meg lenge. Ingen dårlige gaver her. Blir glad for alt fra hjemmestrikkede sokker, tøfler, til kjøkkenutstyr og ja...alt egentlig :D
Blåklokke Skrevet 16. januar 2016 #96 Skrevet 16. januar 2016 3 minutter siden, HanneAa skrev: Beste gaven var en bok jeg ønsket meg lenge. Ingen dårlige gaver her. Blir glad for alt fra hjemmestrikkede sokker, tøfler, til kjøkkenutstyr og ja...alt egentlig :D Sånn skal det være! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå