Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 minutter siden, hockeyfrue skrev:

For oss er faktisk ikke 40.000 så innmari mye penger. Idioti hadde det vært om man ikke har råd til det, men det har vi, så hva er egentlig problemet? 

Ingen sier det er noe problem, men fortsatt sykt å bruke 40 000,- på en gave.

• Liker 17
Gjest hockeyfrue
Skrevet
1 minutt siden, Fireball skrev:

Ingen sier det er noe problem, men fortsatt sykt å bruke 40 000,- på en gave.

Tja, det ble jo sagt at det var idioti, det var derfor jeg spurte om hvorfor det var et problem at jeg fikk gave til 40.000 kr. Ble litt overrasket over gaven selv, men alt i alt er det faktisk ikke så mye penger for oss. 

Skrevet

Beste: egentlig alle, da jeg vet at jeg kommer til å bruke det/få bruk for det

Har egentlig ikke fått noen gaver jeg ikke er fornøyd med, men jeg fikk en vase. Jeg har egentlig nok av vaser, så jeg tenkte at jeg kanskje kunne prøvd å få byttet den i noe annet, men det var ikke noe lapper på/merke på som sier noe om hvor den er kjøpt, så da er det jo umulig å bytte. 

Selv liker jeg godt å enten legge ved byttelapp, eller skrive hvor tingen kan byttes. 

Skrevet

Beste var en gooood slump med penger. Fikk ingen dårlige gaver i år, men det kjedeligste var kanskje et par grytekluter selv om de var fine også. Veldig fornøyd med årets gavedryss, jeg har visst vært snill i år også. :) 

• Liker 1
Gjest Belle âme
Skrevet

Eg fekk berre fine ting i år.

Det beste var kanskje macbooken og det verste var eit glass med sjokolade eg ikkje likte. 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med spare til parfyme? 

Anonymkode: 4f6a5...a1f

Ikke alle som har råd til eller prioriterer å kjøpe en parfyme til 600 kr :) Spesielt ikke som student.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Den beste gaven kom fra kona. 😍 Lilla hettegenser med dette trykket:IMG_25-12-15_18-29-26.thumb.jpg.fd4ca7f4

Endret av fruBeist
  • Liker 6
Skrevet

Beste gaven var fra lillegutt, et glass han har malt med et avtrykk av hånden :rodmer:   Er storfornøyd med det jeg har fått utenom og. :nigo:

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, fruBeist skrev:

Den beste gaven kom fra kona. 😍 Lilla hettegenser med dette trykket:IMG_25-12-15_18-29-26.thumb.jpg.fd4ca7f4

Sånn vil jeg og ha! :D

Skrevet

Beste gave: nytt kamera :)

Verste gaven: elektrisk varmelaken. I utgangspunktet kanskje ikke så ille til rette personen men til meg var det helbom. Jeg hater å ha det varmt om natta og sover helst med vinduet på vidt gap året rundt. Skulle jeg mot all formodning fryse har jeg en varmblodig samboer med ei ekstra dyne som kan hjelpe meg med den saken :) I tillegg er jeg litt skeptisk til å ligge på noe elektrisk. Aner ikke om den kan byttes så mulig det blir skapfyll ei stund for så å bli gitt til brukthandel eller veldedige formål.

Anonymkode: ba606...c34

Skrevet

Får alltid bare fine gaver jeg    :sjenert:

Skrevet

Ble kjempefornøyd med alle gavene egentlig :)  Kanskje mest fornøyd med gavekort og vaffeljern. Om jeg skulle klaget på noe var det kanskje et armbånd jeg fikk med en venninne. Det var absolutt ikke min stil, så det virker litt som noe hun har hatt liggende og bare pakket inn for å ha noe å gi. 

Skrevet (endret)
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

700kr i 2 år blir 29 kr i måneden? 

Anonymkode: 4f6a5...a1f

Hvis man sparer bittelitt hver måned så ja, men det er faktisk mulig å ha så dårlig råd at man konstant lever på etterskudd og knapt klarer å dekke daglige utgifter og penger til mat. Da er 29 kr akkurat nok til brød og pålegg eller en flaske shampo. Da velger man selvsagt ting man trenger fremfor å sette av penger til parfyme, som i utgangspunktet er en luksusartikkel. For noen høres dette sikkert helt fjernt ut men for andre er det realiteten.

Jeg fikk stort sett bare julegaver jeg liker og har bruk for men favoritten var nok det nye kompaktkameraet fra mannen og den kraftige støvsugeren fra pappa som tar dyrehår så lett som en plett. Verste julegave var egentlig ikke så dårlig, bare helt feil til meg og mine behov. Jeg velger å ikke røpe det her da jeg vet at venninna mi leser her inne av og til.

Egentlig finnes det vel ikke dårlige julegaver, bare feil julegave til hver enkelt mottaker. Man ser jo alltid i sånne her tråder at det den ene synes var helt elendig gave er noe andre ønsker seg.

Endret av Ardwinna
  • Liker 1
Skrevet

Beste: gitar! 

"Verste": en lyslykt som ikke er meg i det hele tatt...

Skrevet

Beste gaven var boka til Hege Storhaug, dårligste var en "snow globe" med en engel. Kan ikke fordra engler. Ellers var gavene helt fantastiske i år!

Skrevet
42 minutter siden, Salka skrev:

Skrevet

Beste julegaven var fra min kjære; Gavekort på spasalong på 1000 kroner. 

Verste: Ingen aning. Fikk ikke noe som passeri den kategorien 

Skrevet

Beste var vel et par gummistøvler jeg fikk fra mamma. Hun kjenner stilen min, de er gode å g i, tåler vann godt og ser veldig kule ut. Trengte det virkelig.

Verste må være dusjsåpe. Jeg bor i utlandet og er kun hjemme med hånbaggasje. Fortalte folk at dusjsåpe vil jeg ikke få med meg hjem i hånbaggasjen, men folk ga meg det likevel. Da må det bare bli igjen hos mamma og pappa i Norge.

Skrevet

Beste: En bok jeg ønsket meg, gavekort på bokhandel og kontanter

Verste: Gavekort på en butikkjede som ikke finnes i nærheten. Tredje år på rad jeg får sånne og må alltid gi dem videre til andre i slekten.

Ellers så hadde min mor kjøpt masse babyutstyr til sin lille nevø. Tilbake fra foreldrene fikk hun et foto - uten ramme - av gutten.

Anonymkode: 25f0c...74d

• Liker 1
Skrevet

Verste jeg fikk er en gullkiste. Den er 1m lang og 80cm bred. Den er såååå stygg og den passer ikke inn i interiøret mitt. (Minimalistisk stil)

Den er gullbelagt med utskjæringer og er så vanskelig å bli kvitt. Jeg klarer ikke å bære den alene. 

Tips til hvordan jeg kan kvitte meg med den uten å fornærme de som ga meg den? Den generøse giveren fikk ånden over seg da han passerte ett antikvitetsbutikk i utlandet og tenkte på meg med en gang han så den. Jeg aner ikke hvordan han fikk fraktet den inn i landet, men den ligger hvertfall i stua nå.

Anonymkode: 3d641...4b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...