Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den beste og værste gaven dere fikk i år? 

Videoannonse
Annonse
Gjest Franke Ann
Skrevet

Fikk en masse myke pakker, noe som jeg trengte sårt. Altså ingen dårlige gaver her i gården. Kanskje 2016 blir året der de siste klesplaggene fra 90-tallet forsvinner ut av klesskapet.

Skrevet

Beste gaven så langt var bok!

• Liker 1
Skrevet

Beste gaven var, helt ærlig, alle utenom de som er fulle av kalorier. Verste gaven var de som er fulle av kalorier, fordi jeg forsøker å begrense inntaket av sånt, og jeg kommer sannsynligvis likevel til å spise alt sammen...

• Liker 2
Skrevet

Beste gaven var penger, og dårligste gaven var en paraply.

Anonymkode: 5cec3...836

• Liker 2
Skrevet

Beste gaven var chromecast eller statoilkopp. Ingen av gavene mine var ille, jeg liker ting.

• Liker 2
Skrevet

Kamera, var den beste. ellers fikk jeg bare fine gaver.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Beste gave var gavekort. Og varme hilsener skrevet på kort.

Endret av Berit
  • Liker 1
Skrevet

Fikk veldig fine gaver egentlig. Ønsket meg ikke noe spesielt, bortsett fra en yogamatte som jeg faktisk fikk. Dårlligste gaven var kanskje et par tøfler, så har ikke mye å klage på! Veldig takknemlig i hvert fall

Anonymkode: a232c...1eb

• Liker 1
Skrevet

Fikk bare fine gaver. Beste var tekanne med sånn presskannefilter. 

Anonymkode: 05f5e...01f

• Liker 1
Skrevet

Beste må være den nye kose-dressen eller mobilcoveret:) Dårligste er et pledd, ikke at det er noen dårlig gave, alle vet jo at jeg er en frossenpinn! Men jeg har jo av den grunn en god del pledd allerede. Mulig jeg får byttet det, men vet jaggu ikke hva jeg skulle byttet i:P

Anonymkode: e817b...1d3

• Liker 2
Skrevet

Beste gavene var bøker. Også gavekort. Jeg er stort sett fornøyd med alt jeg får, men har en i familien som alltid kjøper merkelige pyntegjenstander, og i år var intet unntak. Har en hel ekse full av gaver fra henne på boden.

• Liker 2
Skrevet

Adidas Gazelle sko

Dior sminke

:)

Anonymkode: 498b6...f39

• Liker 2
Skrevet

Beste gaven er gavekortene og ei kokebok.
Verste gaven må være de to(!) lavalampene jeg fikk. Passer ikke inn hos meg i det hele tatt. 

Anonymkode: 0ee8d...95c

• Liker 9
Skrevet

Den beste var nok nytt servise. Jeg fikk ingen dårlige gaver i år (heller), så jeg har ingenting å klage på. 

• Liker 1
Skrevet

Den verste gaven jeg fikk var støvletter med fake-pels på. I tillegg til å være størrelse 42 (jeg bruker 38), var de grusomt stygge og jeg kunne aldri brukt de til noe som helst :dry:

Beste gaven var en parfyme jeg har prøvd å spare til i to år :D

• Liker 6
Skrevet

Jeg fikk veldig fine gaver i år, men favoritten er nok et skjerf jeg har ønsket meg lenge :)

Den "værste" var nok en julekule (!!!) sånn til å henge på juletreet. Personen vet at jeg ikke har juletre pga en katt som bare river det ned :fnise: Måtte le litt når jeg pakket opp den ensome julekula :P

Anonymkode: ac5ff...7ef

• Liker 2
Skrevet

Den dårligste gaven var en flaske vin. Det er absolutt en fin gave å gi, men bare ikke til meg da jeg ikke drikker vin. Skal gi den bort videre til naboen min, hun vil sette pris på det :) 

En lue var også kjedelig å få, da jeg har skuffen full allerede. Men lue, skjerf og vanter (+sokker) er vel typiske julegaver. Skal bytte den eller gi den bort videre også. 

Beste var en liten sum med penger som jeg skal kjøpe noe jeg har ønsket meg en stund! 

Anonymkode: 4f6a5...a1f

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, sweg skrev:

Den verste gaven jeg fikk var støvletter med fake-pels på. I tillegg til å være størrelse 42 (jeg bruker 38), var de grusomt stygge og jeg kunne aldri brukt de til noe som helst :dry:

Beste gaven var en parfyme jeg har prøvd å spare til i to år :D

Hva mener du med spare til parfyme? 

Anonymkode: 4f6a5...a1f

• Liker 15
Skrevet

Fornøyd med alle gaver jeg fikk, men jeg stusser litt på hvorfor søster til samboer gir oss en flaske rødvin i gave når hun vet ingen av oss liker det og siden hun blir tante i april :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...