leela Skrevet 6. oktober 2004 #1 Skrevet 6. oktober 2004 Var og prøvde kjoler for første gang idag, og da falt jeg for denne.. http://www.moncheribridals.com/photos/brid.../full/23243.jpg Hva synes dere?
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #7 Skrevet 6. oktober 2004 Den kjolen er utrolig vakker. Har selv vært og prøvd den og har falt pladask. Eneste jeg har å utsette på den er slepet, som på den jeg prøvde er 2 1/2 meter. Lurer fælt på hvordan det er å danse med et så langt slep
maiia Skrevet 7. oktober 2004 #10 Skrevet 7. oktober 2004 Nydelig kjole -grusom øyenskygge Det tenkte jeg også....
Seterjenta Skrevet 7. oktober 2004 #12 Skrevet 7. oktober 2004 Den var virkelig flott!! Hva må du betale for den?
leela Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #15 Skrevet 7. oktober 2004 Den var virkelig flott!! Hva må du betale for den? Nå var det første gangen jeg var og prøvde kjoler, så jeg aner ikke om det var dyrt eller normal pris.. men kjøpepris var vel rundt 13.000kr og leiepris rundt 9.000kr. Dyrt eller OK pris?
nat26 Skrevet 7. oktober 2004 #16 Skrevet 7. oktober 2004 Den kjolen er utrolig vakker. Har selv vært og prøvd den og har falt pladask. Eneste jeg har å utsette på den er slepet, som på den jeg prøvde er 2 1/2 meter. Lurer fælt på hvordan det er å danse med et så langt slep Falt for denne kjolen selv,men skal ikke gifte meg før om to år så jeg har god tid til å finne kjolen.Men den var helt nydelig
Gjest Bertine Skrevet 11. oktober 2004 #19 Skrevet 11. oktober 2004 Kjempefin kjole!!! Min kjole hadde også laaaaaangt slep, men det gikk ann å fikksere opp bak på en måte... slik at den ble litt kortere... va ganske strev å holde styr på det lange slepet i tillegg til det laaaaange sløret
leela Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter #20 Skrevet 12. oktober 2004 Kjempefin kjole!!! Min kjole hadde også laaaaaangt slep, men det gikk ann å fikksere opp bak på en måte... slik at den ble litt kortere... va ganske strev å holde styr på det lange slepet i tillegg til det laaaaange sløret Ja, jeg vet det sikkert blir ganske slitsomt med det lange slepet, men hun i butikken hadde ikke hørt noen bruder klage over for langt slep ennå.. og at den ene dagen så klarte jeg sikkert å manøvre dette slepet over armen når jeg skal danse etc. Også skal jeg nok ha kort slør fordi kjolen har broderier helt nederst. Jeg synes kjolen er abosolutt verdt litt slit, for den føltes bare veldig riktig når jeg hadde den på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå