AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #1 Skrevet 24. desember 2015 Min far bruker e-sigarett og trenger nå ny væske(vet ikke hva det heter ) han vil ha mentol smak. Hvor bestiller dere billigst på nettet. Og kan man bruke hvilket som helst merke på væsken eller må det være samme som selve apparatet? Anonymkode: 49138...5d3
fruBeist Skrevet 24. desember 2015 #2 Skrevet 24. desember 2015 Søk på e-liquid eller e-juice på ebay, så finner du en del. Vi bruker væske blandt andre fra et firma som heter Mistervape. Husk at væsken har forskjellig styrke med nikotin, fra helt uten og til 24 (?) mg/ml. En fordel å ikke bestille sterkeste sort, hvis han bruker svakeste 😉 Så lenge damperen bruker væske som du fyller på, så kan du bruke hvilken e-væske som helst ☺
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #3 Skrevet 24. desember 2015 Tusen takk for utfyllende svar ☺️ Da skal jeg se hva jeg finner så han blir fornøyd ☺️ Anonymkode: 49138...5d3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #4 Skrevet 24. desember 2015 Det er mulig jeg søker feil, men jeg finner ingen på ebay med nikotin..? Er det noe spesielt jeg burde søke på? Jeg prøvde skrive "with nicotine" men alle har jo "with 0 nicotine" i overskriftene 😂 TS Anonymkode: 49138...5d3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #5 Skrevet 24. desember 2015 Babylon shop i Kristiansand,di sender i oppkrav.Rask levering og god service!Anbefales. Anonymkode: a0df3...4de
Antlers Skrevet 24. desember 2015 #6 Skrevet 24. desember 2015 Vær veldig forsiktig med hvor du bestiller fra. Det er funnet mange helsefarlige ingredienser - som selvsagt ikke står oppført på etiketten - i billig, såkalt "Kina-juice", så jeg anbefaler å velge en trygg forhandler. Det kan selvsagt være trygt selv om det er produsert i Kina, men ikke gå for billigst mulig alternativ hvis du ikke finner pålitelig informasjon om hva produktet inneholder, samt hvor/hvordan det blir produsert. I tillegg er det vel kun lov å bestille e-juice (med nikotin, altså) fra EU land. Bestiller du fra f.eks USA, kan du riskere bøter. Tar forbehold om at reglene kan ha endret seg. Du kan for så vidt bruke et hvilket som helst merke, men avhengig av modellen, vil visse blandingsforhold fungere bedre. Bruker han cigalikes (de som er sånn ca. samme størrelse som en vanlig sigarett), er det ofte anbefalt å bruke en 50/50 blanding av PG/VG for at det ikke skal bli for seigt eller skarpt. Helt krise blir det nok uansett ikke, men det lønner seg å sette seg inn i hva slags type e-sigarett han har, og hva som passer best til denne. Jeg kan anbefale disse to sidene. Frakten er dessverre dyr, men produktene er gode, trygge og rimelige, pluss at man får gode tilbud med på kjøpet. Sist jeg kjøpte, fikk jeg en kode som gir 20% på neste bestilling. Gangen før det var det 25%: http://www.theelectroniccigarette.co.uk/ http://www.totallywicked-eliquid.co.uk/ 1
WubWub Skrevet 24. desember 2015 #7 Skrevet 24. desember 2015 (endret) Jeg handler mine mentol e-juice (og tobakk smaker) fra http://ismokeking.com/. Er veldig fornøyd med kvaliteten. De har også en butikk i svinesund om man ikke gidder vente på at posten skal levere nett bestillingene. Verdt å nevne : Om du har planer om å handle endel så bør man bryte opp bestillingen i flere deler slik av hver bestilling ikke overstiger 350 kr, da slipper du betale mye ekstra. Tror tollen tar 20% ekstra i betaling om man bestiller nikotin til over 350 kr i en og samme pakke. Ellers så ville jeg IKKE lyttet til rådet om å kjøpe ejuice fra ebay eller andre butikker som ikke har sin hovedbase i nord europa. Det er mye farlig dritt når det kommer til ejuice så gjelder kjøpe fra sikre kilder som leverer kvalitet. Endret 24. desember 2015 av WubWub 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #8 Skrevet 25. desember 2015 Oi,takk for fine svar alle sammen. Må visst litt mer research til skjønner jeg,enn bare å hive seg over å bestille. Jeg skal være frekk nok til å spørre om noen bruker slik væske, i medium stryrke i nicotin med mentol, så gi meg gjerne en link til noe du er fornøyd med. Jeg vet ihvertfalll at det ikke er en slik cigalikes. Ellers får jeg bruke disse juledagene til å lese meg opp på dette. Jeg har nok litt tungt for det ang dette, for skjønner generelt lite når jeg leser om det 😂 Takk igjen for alle råd og tips, kjempe takknemlig for det ☺️ Anonymkode: 49138...5d3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #9 Skrevet 25. desember 2015 Ts over her altså ☺️ Anonymkode: 49138...5d3
Ginger66 Skrevet 25. desember 2015 #10 Skrevet 25. desember 2015 (endret) Her bestiller jeg det meste av e-juice. http://www.vapeclub.co.uk/ . Bruker mellom 6 og 12 i styrke, har dampet i ca. 90 dager nå. Har ikke brukt så mye rene mentolsmaker, så jeg kan desverre ikke gi noen råd. Hvis dere bor i nærheten av Svinesund så anbefaler jeg en tur til Svinesund damp. Endret 25. desember 2015 av Ginger66
Rosalie Skrevet 25. desember 2015 #11 Skrevet 25. desember 2015 Finner tips og slikt her: http://www.norsk-dampselskap.no/NorskDampselskapForum/index.php?board=7.0
Million Skrevet 25. desember 2015 #12 Skrevet 25. desember 2015 I Norge selges det bare e-juice uten nikotin pr i dag, men det er et forslag ute til høring om at det nå skal bli lov å selge MED nikotin, så røykeslutterne får et hjelpemiddel til. Jeg har en venninne som har brukt e-sigaretten som hjelpemiddel for å slutte, det er nå snart et år siden hun tok sin siste vanlige sigarett. Hun kjøper all e-juicen rett over grensa, på Svinesund. Du nevner ikke hvor du bor i innleggene dine, så det kan jo være helt bortkastet, men hvis du bor i kjørbar avstand fra Sverige kan det altså være et alternativ senere. Hvor har faren din fått tak i den e-juicen han har brukt tidligere da?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #13 Skrevet 26. desember 2015 Cigge.se - bestiller herifra hver gang. De sender fra Sverige og er billigere enn butikkene i Sverige. Kommer på ca 2 dager. Her kan du også velge smak og alle styrker Anonymkode: 26dbf...c1a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå