Gå til innhold

Blir "hekta" på menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

God jul i stugo!

Har et issue med menn som ødelegger for meg.. Jeg blir ikke interessert i alle menn jeg dater og kan være den som avslutter en greie, men hvis jeg blir interessert, blir jeg helt "besatt" av den personen jeg blir interessert i og av at han skal like meg. Tenker konstant på han, over-analyserer alt og blir ekstremt opptatt av at han ikke skal miste interessen eller møte en annen, for da faller alt i grus og jeg blir vanvittig såret. Dette er ikke bare slitsomt når man dater fordi jeg konstant prøver å være perfekt, men jeg ender også opp med å glemme meg selv helt og hva jeg krever og trenger av en annen person. Vet ikke hvorfor dette skjer, men vil gjerne ha tips til hvordan man kan ta seg ut av det...

Anonymkode: a8642...cf2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Fordi jeg ønsker meg den mannen for mye. Og så blir jeg redd for å miste han og gjør en hel haug feil i forsøket på å beholde han :P Prøver dog å virke rolig forran han, men han lukter lunta og stikker.

Skulle ønske jeg kunne vært mer kald når jeg møter en mann jeg liker, men jeg vil jo bare overrøse den stakkars mannen med kjærlighet og glemmer helt meg selv. Sove og spise har jeg ikke ro til, og jeg dropper avtaler og oppfører meg helt idiot. Og jeg vet det så godt. Men "panikken" klarer jeg rett og slett ikke å kontrollere.

Anonymkode: c414d...1eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...