Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å være helt ærlig skjønner ikke jeg at så mange vil ha sånne uggs?

Det blir som en fjortissuniform, og for de litt eldre som ikke har funnet sin egen stil ennå. Så kjedelig og prototypisk.

Synes nesten det er litt harry :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener når du sier at mange har dem..og det er jo selvfølgelig ikke direkte positivt. Men de som går med dem trenger ikke å være enten fjortiser eller 'eldre' som ikke har funnet stilen sin. Det som gjør 'stilen' er etter min mening ikke ett plagg, sko alene, men hvordan man setter det sammen og kombinerer. Jeg kan ha min egen stil som du kaller det fordi om jeg vil ha slike sko :wink:

Skrevet

Det er jeg forsåvidt enig i! Men det er så mange som kombinerer disse skoene med også lik klesstil...

Skrevet
Det er jeg forsåvidt enig i! Men det er så mange som kombinerer disse skoene med også lik klesstil...

Sånn er det vel med alle plagg. Uggsene er vel ikke det som gjør at alle ser like ut.

Skrevet

Sånn er det vel med alle plagg. Uggsene er vel ikke det som gjør at alle ser like ut.

Nei, det er nettopp det. Det blir lett mange typiske kombinasjoner..utfordringen er vel å prøve å unngå det :)

Skrevet

Jeg liker heller ikke uggsene, men om alle andre vil ha de så må de da gjerne få lov til det. Skjønner ikke hvorfor man skulle måtte forsvare at man liker noe ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Motedirektivet sier Uggs i år. Flere og flere velger dennne type støvletter, og de er jo ikke det mest inspirerende av modeller da. Går utifra at en bruker "de typiske kombinasjonene" fordi det er de som tar seg best ut. Det er vel begrensninger på hvor mange muligheter en har med Uggs eller annet skotøy for den saks skyld, når det gjelder å se sånn nogenlunde grei ut. Noe går bra, annet ikke...:-?

Skrevet
For å være helt ærlig skjønner ikke jeg at så mange vil ha sånne uggs?

Det blir som en fjortissuniform, og for de litt eldre som ikke har funnet sin egen stil ennå. Så kjedelig og prototypisk.

Synes nesten det er litt harry :ler:

Heeelt enig!

Skrevet

Det er klart man kombinerer de skoene som man kombinerer alle andre plagg!..slik at det skal se best mulig ut :). Det som er forskjellen med uggsene i forhold til andre plagg som også mange går med, er at de overhodet ikke går å overse. Altså..de er så dominante i ett antrekk, at det eneste man rekker å legge merke til er at personen har på seg UGGS!

Derfor er de KJEDELIGE allerede. Forrige vinter derimot, var de ikke så utbredte og derfor heller ikke en slags uniform- for de med mangel av egen kreativitet :P

Skrevet

Enig. Absolutt alle går med dem nå. En annen sak er at de ser jo aldeles forferdelige ut. Jeg ville ikke blitt sett utendørs med dem om jeg så fikk 10 000 kroner. Og folk betaler for å gå med dem??? :o

Gjest lilletroll
Skrevet

Ok, nå snakkes det om UGGS her daglig, og jeg aaaner ikke hva det er. :oops: Link anyone??

Skrevet

Nå er det i det minste vinter, og det er det jeg ville si de var beregnet på. Men de som gikk med de i sommer med kortkort skjørt de kikket jeg litt rart på....

Ikke min type sko....får av en eller annen grunn assosiasjoner til snowjogga jeg hadde som liten..

Skrevet

Jeg synes også de ser helt grusomme ut, men skal ikke se bort i fra at jeg begynner å like de når det hele har gått litt v moten igjen. jeg har det ofte slik med stygge ting, jeg trenger litt mer tid enn andre til å bli vant til jævelskapet :)

Skrevet

Akkurat som lilletroll hadde jeg heller ingen anelse hva det var snakk om her. Men nå skjønner jeg. Har sett de støvlene på diverse kjendiser. Ikke akkurat min stil, men de er sikkert gode og varme. :)

Gjest Lilleulv
Skrevet

Er det noen som vil kjøpe mine uggs eller? Kommer nok aldri til å bruke de... :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...