Gjest Badebuksa Skrevet 24. desember 2015 #1 Skrevet 24. desember 2015 Til julemiddagen? Ingen svær frokost her idag, vil orke julemiddagen og dessert
Perelandra Skrevet 24. desember 2015 #2 Skrevet 24. desember 2015 Her har det gått i knekkebrød med gulost. Jeg må spare plass til julemiddagen.
Pastalovah Skrevet 24. desember 2015 #3 Skrevet 24. desember 2015 Nei, her er julefrokosten et høydepunkt, og nesten like viktig som middagen brødskive med kokt egg, roastbiff, nugatti og julebrød med brunost. Har alltids plass til julemiddag etter noen timer
Gjest Honeyblossom Skrevet 24. desember 2015 #4 Skrevet 24. desember 2015 Var på jobb idag så det ble ikke noe stor frokost eller lunsj akkurat. Kan vel si at jeg på en måte har spart meg uten å tenke noe over det
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #5 Skrevet 24. desember 2015 Faktisk så blir du fortere mett om du ikke spiser noe før middagen. Har brendt meg på det selv, og fått skikkelig mageknip når jeg først spiste. Så det er lurere og spise noen mindre måltider tidligere på dagen. Anonymkode: 5edd6...5d6 3
elvital Skrevet 24. desember 2015 #6 Skrevet 24. desember 2015 Jeg skal spise litt før vi drar bort - liker ikke julemat så godt. Men riskrem er det alltid plass til!!!! Nomnomnom
Gjest Skrevet 24. desember 2015 #7 Skrevet 24. desember 2015 Jeg har spist en stor frokost og koser meg med sjokolade akkurat nå Det er fortsatt mange timer til julemiddagen, og jeg vet at jeg ikke kommer til å få problemer med å få plass
Perelandra Skrevet 24. desember 2015 #8 Skrevet 24. desember 2015 (endret) Ulempen med å spise lite før julemiddagen, er at man spiser alt for mye til middag, og ødelegger resten av kvelden med mageknip. Endret 24. desember 2015 av Perelandra 1
Cata Skrevet 24. desember 2015 #9 Skrevet 24. desember 2015 Var på jobb i morgentimene i dag så jeg spiste helt vanlig frokost.
Rumle Skrevet 24. desember 2015 #10 Skrevet 24. desember 2015 Her skippes lunsj, men frokost må en rumle ha, ellers blir verden bare surr Ellers er det vel mulig jeg sniker i meg en marsipanbit .. eller fem med kaffekoppene utover dagen, og kanskje litt annet snacks, når jeg tenker meg om .. Men, ja altså lunsjen, den skipper jeg! 1
Gjest Egiett Skrevet 24. desember 2015 #11 Skrevet 24. desember 2015 Jeg skjønner ikke helt hvorfor, men jeg har alltid plass til mat Så her er det stor julefrokost med masse godt pålegg, julegodt fra strømpa, en liten lunsj før vi drar i kirka, og så kommer jeg hjem og spiser meg alt for mett på ribbe og riskrem, før kvelden avsluttes med julekaker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå