Gå til innhold

Hvorfor er dere på KG nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, lurer bare på hvorfor folk er på kg nå? Selv ligger jeg å "ser på" reisen til julestjernen i jogebukse og taster litt på mobilen. Har ikke noe bedre å gjøre i en times tid til. 

Anonymkode: a8a7c...0c3

Videoannonse
Annonse
Gjest Badebuksa
Skrevet

Fordi jeg er dritt lei av alle julefilmene, har sett dem så mange ganger at jeg kan replikkene utenat omtrent, og jeg er egentlig igang med å stryke et plagg, men jeg er slapp fordi jeg ikke sov i natt så hviler først. Dessuten skal jeg ikke feire hjemme, og feiringen har ikke startet enda (åpenbart). Og så har jeg ikke julestemning i det heletatt... Kommer vel. 

Skrevet

Akk spist mølje og suppe, sitter her nå pga tidsfordriv, ser på julefilm og venter på at de andre skal bli ferdige å stelle seg så vi kan stikke i kirka. 

God jul!!! <3

Anonymkode: 25852...e8b

Skrevet

Multitasker mens jeg ser på den sensurerte versjonen av From All of Us to You på nrk

Skrevet

Fordi jeg sitter å ser på Disneys julekavalkade :) :nissevink:

Anonymkode: 69f20...ba3

Skrevet

Ser How I Met Your Mother og venter på at unghunden til mamma skal våkne og vi kan gå tur. Mamma lager maten og ville ikke ha noe hjelp :)

Gjest Stringfellow1
Skrevet

julematen skal faktisk ikke i ovnen før om ett par timer.

så jeg bare slapper av og chiller litt, med en bok
 samtidig som en film - jeg faktisk fikk i posten i dag - fra CDON surrer og går i bakgrunnen.

:nissevink:

Skrevet

Jeg burde pakke inn siste rest av julegavene og så burde jeg begynne å gjøre meg klar til kvelden... men akkurat nå er det deilig å sitte her og nyte stillheten :) 

Skrevet

Fordi jeg ikke har noe bedre å gjøre.. prøver å se tv, men ikke så lett når det blåser noe forferdelig ute.. 

Anonymkode: 22428...bf4

• Liker 1
Skrevet

Er innom mellom dessertlaging og stryking av duker. Så lenge jeg driver med sånt småpussel så har jeg ikke ro på meg til å sette meg ned med en bok. 

• Liker 1
Skrevet

Fordi jeg venter på at samboen skal bli ferdig i dusjen så blir det litt gave utveksling oss imellom før vi drar å feirer med resten av familien.

Skrevet

Passer på maten, og venter på at grøten skal bli kald, så vi får laget riskremen. 

Skrevet

Jeg er selvfølgelig på KG fordi jeg bor her. Det er mitt cyberhjem. :sol: 

• Liker 5
Skrevet

Her er det allerede et galehus, krangling fra man står opp. Så for å stenge ute meste av lyden, er jeg her inne å leser. Så får de bare holde på. 

Bare få spist den maten, så er heldigvis jula over for i år. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, LeaMichele skrev:

Her er det allerede et galehus, krangling fra man står opp. Så for å stenge ute meste av lyden, er jeg her inne å leser. Så får de bare holde på. 

Bare få spist den maten, så er heldigvis jula over for i år. 

Skal vel helst dele ut ett par julegaver i løpet av kvelden, også ?

Anonymkode: a4c7f...5bd

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal vel helst dele ut ett par julegaver i løpet av kvelden, også ?

Anonymkode: a4c7f...5bd

Ja dessverre. Men det er fort gjort. 

Skrevet

Sitter og farger håret og må lese litt før jeg tar julefri i et par timer ;) Samboeren er levert til moren og de er i kirken, bikkjene har fått herja og jeg skal ikke noe sted før senest seks, så goood tid på meg :)

Skrevet

Chiller'n frem til siste innspurt med maten starter.

Skrevet

Sitter her fordi det er første gangen jeg har sittet på rævva sien 07 i morres. Her jeg er er jeg både barnevakt, bikkjelufter, kokk, konditor, servitør, sykepleier, stuepike, elektriker og rørlegger-_-

Anonymkode: dad4f...673

• Liker 3
Skrevet

Orker ikke tv dritten , skal ikke spise før 17 :)

Anonymkode: 96d9e...009

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...