purple83 Skrevet 6. oktober 2004 #1 Skrevet 6. oktober 2004 Hei! Jeg er ny her jeg... :-) Lurte på hva jeg skal stille inn klokka på her for at tiden skal være riktig.. For nå er den helt feil hos meg...
Chiquita Skrevet 6. oktober 2004 #2 Skrevet 6. oktober 2004 Nå som det er sommertid må du sette GMT+2 i profilen din. Når vi har vintertid endrer du igjen til GMT+1
purple83 Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2004 Når er det sommertid, og når er det vintertid...? :oops: Hvorfor må man drive å endre det innpå klokka, ikke det skjer automatisk...?
Chiquita Skrevet 6. oktober 2004 #4 Skrevet 6. oktober 2004 Vi har sommertid nå, og går over til vintertid 31. oktober i år. Og så går vi over til sommertid igjen 27. mars neste år. Det er en huskeregle på det der, men den husker jeg aldri. Når det gjelder hvorfor vi må stille dette selv så vet jeg ikke. Me njeg kan søke i noen gamle tråder, så får vi se
Chiquita Skrevet 6. oktober 2004 #5 Skrevet 6. oktober 2004 Se her Forumet er ikke designet til å håndtere byttet mellom vintertid og sommertid, så om sommeren kan tiden være en time feil.
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #9 Skrevet 6. oktober 2004 Når det gjelder hvorfor vi må stille dette selv så vet jeg ikke. Me njeg kan søke i noen gamle tråder, så får vi se Forumet her er vel et script som selges over hele verden. Antar det er fordi sommertid/vintertid heller ikke er likt innenfor de forskjellige tidssonene i verden. Derfor har den tilpasset seg normaltid(vintertid), går jeg ut i fra.
kula Skrevet 6. oktober 2004 #10 Skrevet 6. oktober 2004 Det er en huskeregle på det der' date=' men den husker jeg aldri.[/quote'] tenker du på den huskeregelen at klokken alltid skal stilles etter nærmeste sommer??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå