Gå til innhold

Da ble det analsex i luke 24

Fremhevede innlegg

Skrevet

Samboer har mast om analsex i lang tid, og jeg har sagt nei hele tiden og blitt lei denne masinga. Men denne jula valgte jeg å gi han en overraskelse, og i vår julekalender fikk han i luke 24 rett og slett én runde med analsex :fnise: Du kan tro han ble glad, og lurte på når vi kunne gå i gang (han ble jo helt vill og ville gå i gang umiddelbart), men jeg sa det får bli i romjula en gang. Har hatt analsex før, og synes ikke det er spesielt godt, men det er jo hyggelig å glede andre til jul.

God jul, folkens, og håper dere får masse god julesex :humpe::nisse:

Anonymkode: 96efb...69c

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til, gi oss rapport ☺

Anonymkode: e65dd...05a

Skrevet

Lykke til! Håper 2016 bringer analsex for min del. Har veldig lyst :)

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor du gjør det jeg, siden du ikke synes det er noe godt. Uansett hvor mye det måtte glede han

• Liker 17
Skrevet

Synes ikke analsex høres særlig bekvemt ut, men du får gjøre det beste ut av det 

Anonymkode: f7d4b...448

• Liker 4
Gjest incognita
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan det gleder ham når han vet du ikke har det godt.

Men for all del, folk er forskjellig. 

Skrevet
2 timer siden, incognita skrev:

Jeg skjønner ikke hvordan det gleder ham når han vet du ikke har det godt.

Men for all del, folk er forskjellig. 

Ok, så hvis jeg kun liker misjonæren, så skal han kun få ha sex med meg i misjonærstillingen? Det at jeg sier at det ikke var spesielt godt når jeg hadde det forrige gang, betyr jo ikke at jeg hadde det vondt. Men vaginal sex gir meg mer.

Hvis jeg kun skulle hatt sex i de stillingene jeg liker best, og kun når jeg er sprengkåt, så hadde det blitt like sex, gitt.....

• Liker 5
Gjest incognita
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, så hvis jeg kun liker misjonæren, så skal han kun få ha sex med meg i misjonærstillingen? Det at jeg sier at det ikke var spesielt godt når jeg hadde det forrige gang, betyr jo ikke at jeg hadde det vondt. Men vaginal sex gir meg mer.

Hvis jeg kun skulle hatt sex i de stillingene jeg liker best, og kun når jeg er sprengkåt, så hadde det blitt like sex, gitt.....

Nuvel. 

Jeg gjør iallefall ikke noe jeg synes "ikke er spesielt godt". Heldigvis er min kjære såpass sympatisk at han ikke ville fått noe glede av noe jeg måtte pint meg gjennom.

Skrevet

Kan ts være et juletroll? 

Anonymkode: 02969...58d

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ts være et juletroll? 

Anonymkode: 02969...58d

Mulig... Ganske spesiell tråd hvertfall. Pine seg gjennom noe bare fordi kjæresten vill det

Anonymkode: f7d4b...448

• Liker 1
Skrevet

Hun har vel aldri sagt hun skal pine seg gjennom det? Bare at det ikke akkurat er favoritten i køya.

Ser ikke problemet. Jeg er med på IKEA av og til. Jeg er ikke spesielt glad i det, men kommer meg gjennom det, fordi hun har glede av det.

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, Razor1976 skrev:

Hun har vel aldri sagt hun skal pine seg gjennom det? Bare at det ikke akkurat er favoritten i køya.

Ser ikke problemet. Jeg er med på IKEA av og til. Jeg er ikke spesielt glad i det, men kommer meg gjennom det, fordi hun har glede av det.

Helt enig. IKEA er helt grusomt. Nei, da vil jeg heller få noe opp bak!

Ingen tar skade av litt smerte. Voksing er ikke akkurat behagelig.

• Liker 4
Skrevet

Høres ut som en ræva jul. :P

• Liker 13
Gjest 2Bhonest
Skrevet (endret)

Spør han om hvorfor han ønsker en opplevelse som er så nært homoopplevelse det går an å komme med ei jente?

Endret av 2Bhonest
Gjest 2Bhonest
Skrevet (endret)
Et øyeblikk siden, 2Bhonest skrev:

Spør han om hvorfor han ønsker en opplevelse som er så nært homofili det går an å komme med ei jente?

slett

Endret av 2Bhonest
Skrevet

Unnskyld meg, men du mener vell at det blir analsex i luke 2?

• Liker 7
Skrevet

Kose dere ;) Det er digg å både gi og få. Alle kvinner burde ha en strap on i hus også. 

Skrevet
20 timer siden, peppermyntete skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor du gjør det jeg, siden du ikke synes det er noe godt. Uansett hvor mye det måtte glede han

svakt, lite tiltrekkende menneske uten ryggrad

Anonymkode: 5239b...efb

Skrevet
19 timer siden, 2Bhonest skrev:

Spør han om hvorfor han ønsker en opplevelse som er så nært homoopplevelse det går an å komme med ei jente?

Analsex har ingenting med homopplevelse å gjøre. Dette skjønner du også selv om du liker å provoserer her. Analsex kan være romantisk, veldig intimt og gi en veldig nærhet mellom to mennesker, akkurat som all annen sex.

Skrevet
12 timer siden, Coolaid skrev:

Analsex har ingenting med homopplevelse å gjøre. Dette skjønner du også selv om du liker å provoserer her. Analsex kan være romantisk, veldig intimt og gi en veldig nærhet mellom to mennesker, akkurat som all annen sex.

Så hvilken annen form for penetrering bedriver homofile?

Anonymkode: 8d922...b69

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...