Gå til innhold

hest paa for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt i villrede akkurat naa. Har faatt tilbud om aa ha en islandshest paa for, dvs. ri/stelle den en dag i uken. Men mannen min er veldig skeptisk, mener det er upraktisk aa binde seg til noe hver uke, at det er langt til stallen, like dyrt som aa ri paa en rideskole, etc. Men jeg har kjempelyst! Har blitt invitert til aa komme og prove Umbi, som hesten heter, en islandshest som skal ha bra gemytt. I stallen sier de at de kan hente meg hver gang pa stasjonen hvis jeg tar toget...Er skikkelig fristet, men trenger argumenter for/mot.

Hva skal jeg gjoere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Har du noen mulighet til å få avløsning dersom du skal noe en uke (upraktisk å binde seg)?

2. Har du råd (dyrt)?

3. Har du tid (langt til stallen)?

Dersom argumentene til mannen din (som jeg har satt i parentes) ikke egentlig er noe hinder, så er det jo ikke noe problem. :)

Skrevet

Vel - det er det, da - om han har rett eller ikke! Jeg vet at de trenger noen til aa ri hesten, og det er mulig at det gaar greit aa faa avloesning naa og da ettersom eieren og en annen jente klarer aa faa tid til aa ri den naa, og er i stallen hver dag (hun som har ridd ham naa har fire andre hester :o ). Jeg skal spoerre henne om hvor fleksible de er.

Skrevet

Jippi! Faar sannsynligvis en fleskible avtale med eieren, saa da gaar det i orden! Forteller mer naar jeg har sett hesten!

Skrevet

Go for it!

Det er da ikke for mye å ha en fast avtale i uka??!! Skal du reise bort får du sikkert fri. Bare gi beskjed god tid i forveien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...