Gå til innhold

Normalt å bli "lei seg" for dette?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg jobber i en butikk hvor vi er 7 jenter inkl. sjefen. 

Jeg har jobbet der i ca. 6 mnd. 

for noen dager siden så jeg at det lå en julegave med navnet til sjefen og ei til en av de andre ansatte.. Vet ikke om det var flere som fikk gaver, men jeg synes ihvertfall det var litt rart å bare gi til noen utvalgte. Har heller ikke lagt merke til at hun som ga gavene har noen privat kontakt med de andre heller.

og da hun skulle dra fra jobb, så fikk hun ene kollegen min en klem og ønske om en god jul. Jeg sto to meter unna, og fikk så vidt ett blikk. 

hva synes du? 

Anonymkode: 2b37a...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange rare folk i blandt oss, merksnodig oppførsel av en sjef.

I en jobb jeg hadde for noen år siden, så ga sjefen julegaver til de som ikke hadde vært borte fra jobb en eneste dag det året. Meget snål sjef han også. 

Kan skjønne at du reagerer, men kjenn litt på kjemien dere i mellom, så kanskje du syns det var greit å ikke få klem likevel 😊

God jul til deg, kos deg masse 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe å bli lei seg for. Hun som ga julegavene har kanskje jobbet lengre med eller mere med (flere skift sammen f.eks) hun andre ansatte som fikk gave, sånn at de er mye tettere hverandre enn det deg og hun er.  Eller kanskje de kjenner hverandre fra før av, eller fra fritid etter jobb for alt du vet. Og å gi sjefen julegave er jo en normal hyggelig liten gest for smisking og for å vise at man trives. Det hadde vært mer unormalt om en person hadde med julegaver til alle på jobben!

Anonymkode: 05c02...b76

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe å bli lei seg for. Hun som ga julegavene har kanskje jobbet lengre med eller mere med (flere skift sammen f.eks) hun andre ansatte som fikk gave, sånn at de er mye tettere hverandre enn det deg og hun er.  Eller kanskje de kjenner hverandre fra før av, eller fra fritid etter jobb for alt du vet. Og å gi sjefen julegave er jo en normal hyggelig liten gest for smisking og for å vise at man trives. Det hadde vært mer unormalt om en person hadde med julegaver til alle på jobben!

Anonymkode: 05c02...b76

Signerer dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kolleger jeg bare er med på jobb, og så har jeg de jeg møter utenom jobb, chatter med, snapper masse med og klikker bedre med. Folk og relasjoner er ulike, de har vel bare bedre forhold til hverandre enn til deg. Ingenting å være lei seg for, du får bygge opp ett bedre forhold i året som kommer om du ønsker klem og julegave. Forresten, ga du klemmer til noen eller venter du på at andre skal ta initiativet?

Anonymkode: 23f59...30d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unormalt at hun ikke kunne ønske deg god jul når du stod like i nærheten.Er det dårlig arbeidsmiljø på denne arbeidsplassen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...