Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg sliter med å få i meg nok grønnsaker, og lurte på om noen av dere har grønnsaker i smoothiene sine? I såfall hvilke? Del gjerne oppskrift også om noen har!:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde med brokkoli en gang, det var mildt sagt jævlig.

Skrevet (endret)

Paprika!

Eple, sitron og paprika.

Endret av a l'orange
Skrevet

Spinat, gulrot, avokado, grønnkål, tomat, selleri, rødbete. Det er viktig å sørge for at det ikke blir klumper (blærh), og at man kompenserer smaken med noe syrlig eller søtt. Grønnkål og rødbete kan være ganske dominerende i smaken med mindre man forbehandler f.eks. grønnkål eller kompenserer. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Spinat, brokkoli, kiwi og banan liker jeg!

Endret av peppermyntete
Skrevet

Takk for svar:D Gleder meg til å prøve!

Skrevet

Spinat,gulrot og avokado bruker det med papaya,banan og eple.

Anonymkode: 3e1f9...864

Skrevet

Jeg bruker alltid godt med spinat, grønnkål, og avokado i smoothier. Grønnkål gir ganske bitter smak, men søtsmaken fra bær og  f.eks banan kamuflerer godt. For meg er avokado et must i smoothier; bidrar til veldig kremete og god konsistens :)

• Liker 1
Skrevet

Avokado!

Anonymkode: a96e2...a51

Skrevet

Agurk og selleri, men det aller beste er masse frisk ingefær!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Pleier alltid å ta i spinat. Det smaker lite, så jeg synes passer til alle typer smoothier :) 

Ellers er den frosne smoothieblandingen som inneholder grønnkål ganske god! :jepp: 

Endret av kaffemor
Skrevet

Går mest i avokado og spinat sammen med banan og bær :) synes også det kan gå an med agurk, squash, og litt brokkoli. Ingefær og urter som mynte, basilikum og sitronmelisse er også veldig godt i.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...