Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa
Skrevet

Befant meg på et kjøpesenter 23.12 og fant ut til min store overraskelse at mange butikker hadde voldsomme tilbud! Jeg kjøpte bla.a varer for 110kr i en butikk. Jeg så bakpå lappene på det jeg kjøpte da jeg kom hjem og det var varer for 1100kr. Enorme prisavslag. Flere som har gjort slike julekupp?

Videoannonse
Annonse
Gjest Badebuksa
Skrevet
20 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Jeg har ikke det.

Da føler jeg meg litt unik.

Skrevet
7 minutter siden, Badebuksa skrev:

Da føler jeg meg litt unik.

Ja, hvis jeg gir deg 120 kan jeg få greiene du kjøpte? Eventuelt 60 for halvparten?

Gjest Badebuksa
Skrevet
10 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Ja, hvis jeg gir deg 120 kan jeg få greiene du kjøpte? Eventuelt 60 for halvparten?

Seff. Send pengene i posten først så sender jeg varene sånn litt etterhvert :lur:

Skrevet
Et øyeblikk siden, Badebuksa skrev:

Seff. Send pengene i posten først så sender jeg varene sånn litt etterhvert :lur:

Posten er en gjeng alkoholikere som stjeler, tør ikke sende pengskit med dem.

Skrevet

De fleste butikkene starter enten romjulsalget 23.12 elker kjører heftige julekampanjer frem til 3. Juledag hbor de så starter salget. Ikke noe nytt med det.

Anonymkode: 58e61...bb4

Gjest Badebuksa
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste butikkene starter enten romjulsalget 23.12 elker kjører heftige julekampanjer frem til 3. Juledag hbor de så starter salget. Ikke noe nytt med det.

Anonymkode: 58e61...bb4

90% avslag i pris er normalen altså?  Skjønner folk kan vente seg en hyggelig salgsperiode fremover ;)

Gjest Badebuksa
Skrevet
7 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Posten er en gjeng alkoholikere som stjeler, tør ikke sende pengskit med dem.

Jøss, det visste jeg ikke. Postmannen som leverer post her ser litt spesiell ut, men alkis trodde jeg ikke at han var. Forklarer hvorfor det lukter Gammel dansk av brevene jeg mottar da.

Skrevet
2 minutter siden, Badebuksa skrev:

Jøss, det visste jeg ikke. Postmannen som leverer post her ser litt spesiell ut, men alkis trodde jeg ikke at han var. Forklarer hvorfor det lukter Gammel dansk av brevene jeg mottar da.

Det er en grunn til at utallige postbiler kjører fra postmennene hvert år. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...