AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #1 Skrevet 24. desember 2015 Hei. Har kjøpt en hest til kjæresten i julegave, men litt usikker på hvordan jeg skal gi den bort. Den befinner seg foreløpig ikke i landet, så kan ikke fysisk pakke den inn eller sette sløyfe på den. Det hele fikk plutselig så fort og fikk papirene først i orden nå i kveld, så har ikke rukket å tenke på hvordan jeg skal gi den vekk. Anonymkode: 5dad9...ea1
Audulf Skrevet 24. desember 2015 #2 Skrevet 24. desember 2015 Print ut bilde,kjøp ramme og pakk inn 😄 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #3 Skrevet 24. desember 2015 Må bare si det - så utrolig fin julegave å få, hun/han er heldig! Enig med Audulf, ramme inn et bilde og legg ved et personlig brev der du forteller at kjæresten din er dens nye eier Anonymkode: d7d9d...a98 2
Cleopatra. Skrevet 24. desember 2015 #5 Skrevet 24. desember 2015 Håper dette er ekstremt nøye planlagt. Hest? 6
ajarRun Skrevet 24. desember 2015 #6 Skrevet 24. desember 2015 Jeg ville sagt at gaven ikke var helt klar, funnet en stor eske og pakket den inn når den kom fram. Husk å ha luftehull. 4 minutter siden, Fireball skrev: Håper dette er ekstremt nøye planlagt. Hest? Ikke vær så negativ. Er det Elsa på profilbildet? 1
Cleopatra. Skrevet 24. desember 2015 #7 Skrevet 24. desember 2015 1 minutt siden, ambivalentReaction skrev: Jeg ville sagt at gaven ikke var helt klar, funnet en stor eske og pakket den inn når den kom fram. Husk å ha luftehull. Ikke vær så negativ. Er det Elsa på profilbildet? Nei det er det ikke. Hvordan det?
ajarRun Skrevet 24. desember 2015 #8 Skrevet 24. desember 2015 Et øyeblikk siden, Fireball skrev: Nei det er det ikke. Hvordan det? Hun var litt søt og så ut som en disneyprinsesse.
Cleopatra. Skrevet 24. desember 2015 #9 Skrevet 24. desember 2015 Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev: Hun var litt søt og så ut som en disneyprinsesse. Det er Sofia Helin
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #10 Skrevet 24. desember 2015 Pakk inn noe hesten bruker, og som han/hun absolutt ikke kan bruke på seg selv. eller pakk inn papirene på hesten og gi? Anonymkode: 71708...f18
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #11 Skrevet 24. desember 2015 Ååå dette har vært min drøm siden jeg var liten jente, og skriver alltid hest på ønskelista mi hvert år Jeg ville rammet inn et bilde og evt bare pakket med en pose gulrøtter/hestegodbiter! Halve moroa er jo reaksjonen, så hvis du ikke legger ved noe annet så kan h*n få gruble litt før du evt drar fram papirene på at dere nå eier dyret! :D Du må oppdatere her hvordan h*n reagerer Anonymkode: 50efb...a66
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #12 Skrevet 24. desember 2015 Få fatt i en hestesko (de har garantert i stallen) og gi den til henne når hun har lukkede øyne. Så kan hun gjette seg fram til gaven Anonymkode: 4a1c7...675
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå