AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #1 Skrevet 23. desember 2015 Er det noen som vet om en flink frisør i Drammensområdet (Drammen - Lier- Asker)? Jeg har halvlang hår og ønsker å klippe en kul litt oppklippet frisyre, men forrige gang jeg forsøkte det så gikk det rett åt skogen for å si det sånn.. Men nå har det vokst ut igjen så nå kan jeg prøve meg igjen Anonymkode: b8d5a...988
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #2 Skrevet 24. desember 2015 Malin og Caroline hos Chi Hair er veldig flinke! Anonymkode: f9bcb...3b4 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #4 Skrevet 24. desember 2015 Kari hos Klipp & krøll i byen er både dyktig og et behagelig menneske å være kunde hos. Anonymkode: 76a94...754
LeneXCII Skrevet 26. desember 2015 #5 Skrevet 26. desember 2015 Den 23. desember 2015 at 22.44, AnonymBruker skrev: Er det noen som vet om en flink frisør i Drammensområdet (Drammen - Lier- Asker)? Jeg har halvlang hår og ønsker å klippe en kul litt oppklippet frisyre, men forrige gang jeg forsøkte det så gikk det rett åt skogen for å si det sånn.. Men nå har det vokst ut igjen så nå kan jeg prøve meg igjen Anonymkode: b8d5a...988 Litt motsatt retning av hva du ber om - men uansett, er veldig godt fornøyd med Astrid Camilla på Hårkompaniet i Mjøndalen Har aldri skuffet!
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #6 Skrevet 28. desember 2015 Bare hold deg unna zenlounge hair eller hva de nå heter. En av dem ga meg tidens styggeste bob. Det mente de var deres signatur stil. Samtidig som at de sprøyta denne dama. De mente hun var kjent makeupartist og frisør. Aldri hørt om henne før eller etter. De skryter på seg både erfaring og kompetanse Anonymkode: 378a5...72d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå