AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #1 Skrevet 23. desember 2015 For en stund tilbake datet jeg en kar som jeg ble stormforelsket i. Jeg tror jeg var for tydelig på å vise det så han backet ut og ville ikke noe mer. Vi fortsatte å ha sporadisk kontakt etter det, og ettersom jeg fortsatt har følelser for han så har jeg tatt kontakt med han mange ganger, sendt mange fyllemeldinger til han ( av den flørtete typen) samt sendt sexye bilder av meg til han. Alt for å vinne hans oppmerksomhet. Jeg ser i ettertid at det eneste jeg gjorde var å fremstille meg selv som en idiot enda jeg vet bedre og er absolutt ikke av den typen som er slutty eller noe i den duren.. Så derfor lurer jeg på om jeg ikke skal skrive en sms til han og forklare at jeg har driti meg ut og at det absolutt ikke var meningen. Jeg vil ikke at han skal ha feil inntrykk av meg Men er det i det hele tatt noe spesielt lurt av meg å sende denne "confession"-smsen uten å driti meg ut mer ?Føler jeg ikke klarer å tenke rasjonelt lenger.. men samtidig så vil jeg vise at jeg er en anstendig jente, for det er jeg. Værsåsnill ikke kom med noen krasse og spydige svar, jeg er veldig sårbar i dette øyeblikket Vil bare ha noen gode råd. Tusen takk for alle svar Anonymkode: 21d43...d0d
EvaLena Skrevet 23. desember 2015 #2 Skrevet 23. desember 2015 Glem hele fyren, "skaden" har allerede skjedd. Du ødelegger mer og mer jo flere mld du sender 7
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #3 Skrevet 23. desember 2015 I samme situasjon som deg. Men ikke sendt slutty bilder da. Bare "hei og håper du har det bra" osv. Han derimot har sendt ganske frekke Snap til meg Hver gang jeg tror jeg skal klare å komme meg videre, så sender han meg en melding. Men han vil ikke ha meg... jeg blir gal. Her om dagen spurte han om vi skulle treffes. Jeg sa det var ant ikke så lurt men at jeg ikke alltid var så lur, så var bare å stikke innom. Men han dukka aldri opp. Så ingen konstruktive svar her. Bare fortsåelse for hvor sårt dette er for deg. Jeg prøver i hvert fall å holde avstand. Anonymkode: 29657...6ac
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #4 Skrevet 23. desember 2015 ikke send fler meldinger, hahaahh har vært der selv! aldri sendt lettkledde bilder av meg da, men fyllemeldinger osvosv. man ser ikke klart i en sånn situasjon, eller når man i det hele tatt er stormforelsket. man mister all respekt for seg selv og gjør alt for å få oppmerksomheten, men herregud... hvis du er nødt til å kreve oppmerksomhet på den måten er han ikke intr. og da syns jeg du skal droppe å forklare deg til han. hva er poenget egentlig! bare dropp han og finn en du ikke føler behovet for oppmerksomhet fordi han faktisk gir deg den oppmerksomheten du søker. Anonymkode: 9321e...1a7 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #5 Skrevet 24. desember 2015 Enig med de over; det er ikke verdt det...gjorde noe liknende selv for noen dager siden uten å få svar og fyttikatta for hvor mye rare angertanker som kommer etterpå - og så mye man gruer seg når man vet man øå møte den personen neste uke.. kanskje du kan skrive det du vil si uten å sende? Skrive, og lese senere - da sletter man..eller skrive det her eller i en mail til deg selv. Bare få det ut liksom, det skal jeg forsøke neste gang sånne teite ideer dukker opp... Anonymkode: 20dee...d6c 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #6 Skrevet 24. desember 2015 Skriv til han, du har ikke noe å tape Anonymkode: 0c762...57f
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #7 Skrevet 24. desember 2015 Ikke send flere meldinger. Forstår at du vil forklare deg men du vil bare virke enda mer crazy og desperat i hans øyne. Tro meg, been there done that. Prøv også å snu situasjonen andre vei, tenk om en gutt overøste deg med rare meldinger og selfies og du bare ehh desp til slutt, også får du en lang forklarende melding av han, du vil bare tenkte enda mer ehh desp men med ny "metode". Anonymkode: 66454...679 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #8 Skrevet 24. desember 2015 Fortsettelse fra over. Jeg mener, han kommer ikke til å gi deg en ny sjanse uansett så for å redde den lille verdigheten du har så ikke kontakt han mer. Anonymkode: 66454...679 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #9 Skrevet 24. desember 2015 Du burde la han være i fred. Mest sannsynlig synes han allerede at du er desperat, og en forklaring på det nå vil ikke rette opp inntrykket han har bygget opp over tid. Anonymkode: 4340c...ffd 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #10 Skrevet 24. desember 2015 Hold deg unna! Ville vel heller satse på finne en med gjensidig følelser. Hadde han vært forelsket hadde han satt pris på dette og likt det.. Move on Anonymkode: e53c5...6d6
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #11 Skrevet 24. desember 2015 La det ligge og gå videre i livet ditt, en lærdom rikere. Denne personen blir ikke interessert i deg men sannsynligvis enda mer provosert og bestemt for å ikke ville ha noe med deg å gjøre, for hvert kontaktforsøk han får fra deg. Lær av feilene dine. Angrer du virkelig, så har det kommet noe godt ut av saken. Anonymkode: 55bf8...0cc 1
OhLydia Skrevet 24. desember 2015 #12 Skrevet 24. desember 2015 Vis du tror det han kommer til å plutselig innse at du er jenta for han vis du skriver en slik melding så er du nok ikke helt i vater enda. Uansett hva du skriver kommer han til å tenke du er desperat. La mannen være i fred. Bedre for begge parter. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå