AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #1 Skrevet 23. desember 2015 Hei folkens! Jeg lurte på om noen har erfaring når det kommer til å date marokkanske menn? I mit tilfelle tenker jeg på marokkanske menn som er født og oppvokst i Norge og har bra utdanning og er snille. Anonymkode: d5569...a79
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #2 Skrevet 23. desember 2015 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei folkens! Jeg lurte på om noen har erfaring når det kommer til å date marokkanske menn? I mit tilfelle tenker jeg på marokkanske menn som er født og oppvokst i Norge og har bra utdanning og er snille. Anonymkode: d5569...a79 - de er veldig opptatte av hva andre synes om de, status og rykte er viktig - selv om de er født og oppvokst i Norge så beholder de en dem av skinnene fra hjemlandet- på både positive og negative måter - ingen av de jeg har møtt på har vært noe særlig date materiale, altfor forskjellig kultur og syn på ting i livet,pluss at noen av de var player /taper uansett. Anonymkode: d43e9...ab9
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #3 Skrevet 23. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: - de er veldig opptatte av hva andre synes om de, status og rykte er viktig - selv om de er født og oppvokst i Norge så beholder de en dem av skinnene fra hjemlandet- på både positive og negative måter - ingen av de jeg har møtt på har vært noe særlig date materiale, altfor forskjellig kultur og syn på ting i livet,pluss at noen av de var player /taper uansett. Anonymkode: d43e9...ab9 Autokorrekt... De beholder skikkene fra hjemlandet, mente jeg Anonymkode: d43e9...ab9
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #4 Skrevet 24. desember 2015 De har veldig kort lunte, skriker ofte og blir nedrakkende og noen voldelige når noe går utover "stoltheten" dems. De er kule ellers men landet er ganske langt ned på statistikken når det kommer til gjennomsnittlig penis størrelse. Anonymkode: e95d5...508
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #5 Skrevet 24. desember 2015 Er han berber eller araber? Hvis han er berber så vil det være mange hindringer fra familien i forhold til å ha et forhold til en norsk kvinne og gifte seg med henne. Jeg tror i de fleste marokkanske familier (berbiske) så er dette tabu. Jeg har ganske mye personlig erfaring og har sett svært få norske jenter som har blitt presentert for familien. Anonymkode: e895c...0ab
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #6 Skrevet 24. desember 2015 Har en venn som er marokkansk araber. Han er gift med en norsk jente, har barn og lever et helt normalt liv. Kulturell muslim og ca like religiøs som kristne som har en barnetro og går i kirka julaften og ved bryllup/dåp osv. Barna eksponeres for begge foreldres religion. Anonymkode: 4a8e1...627
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #7 Skrevet 24. desember 2015 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er han berber eller araber? Hvis han er berber så vil det være mange hindringer fra familien i forhold til å ha et forhold til en norsk kvinne og gifte seg med henne. Jeg tror i de fleste marokkanske familier (berbiske) så er dette tabu. Jeg har ganske mye personlig erfaring og har sett svært få norske jenter som har blitt presentert for familien. Anonymkode: e895c...0ab Vel, jeg gifta meg med berber. Ingen problemer med å få innpass i familien. Ble tatt som deres egen datter. Var 22 år den gangen. Anonymkode: 1a82b...421 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #8 Skrevet 24. desember 2015 Jeg er den samme som over. Min egen familie derimot, helt norsk, godtok ikke dette, og trua med å kutte meg ut Pga giftermålet. Pga press fra min far, og mor som holdt på å tørne Fordi de syntes det var så forferdelig, gav jeg etter til slutt fordi det ble for tøft for meg. Angrer på det den dag i dag... Savner min marokkanske familie. Anonymkode: 1a82b...421 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #9 Skrevet 24. desember 2015 de har ofte ikke tenner. men hvis utseendet ikke spiller en rolle så go for it. i hovedsak mangler de tenner. Anonymkode: 39a24...4a1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #10 Skrevet 24. desember 2015 9 timer siden, AnonymBruker skrev: de har ofte ikke tenner. men hvis utseendet ikke spiller en rolle så go for it. i hovedsak mangler de tenner. Anonymkode: 39a24...4a1 For noe tull! Anonymkode: 1a82b...421 2
Meline37 Skrevet 24. desember 2015 #11 Skrevet 24. desember 2015 Den 23.12.2015 at 21.19, AnonymBruker skrev: Hei folkens! Jeg lurte på om noen har erfaring når det kommer til å date marokkanske menn? I mit tilfelle tenker jeg på marokkanske menn som er født og oppvokst i Norge og har bra utdanning og er snille. Anonymkode: d5569...a79 Har ingen anelse..Er han født og oppvokst i Norge, så er han nok tilpasset det norske samfunnet , og lever som oss muligens.. Ikke vet jeg.. Men så lenge han er hyggelig, så ser ikke jeg noen problem i det. Dater du en marokkansk mann? Eller tenker du på å date en? Jeg mener at man skal ikke dømme noen utifra hvor de kommer ifra, man skal dømme de ifra måten de er på, og man skal gå etter sine følelser, pluss fornuft.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #12 Skrevet 25. desember 2015 Den 24.12.2015 at 14.00, AnonymBruker skrev: de har ofte ikke tenner. men hvis utseendet ikke spiller en rolle så go for it. i hovedsak mangler de tenner. Anonymkode: 39a24...4a1 Tror kanskje du blander med noe stammefolk fra somalia eller noe her. Jeg omgåes marokkanere daglig, og det er ikke spesielt vanlig at de mangler tenner. Anonymkode: 4a8e1...627
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå