AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #1 Skrevet 23. desember 2015 Bare jeg som synes det er fullstendig upassende og trist? Anonymkode: ea9a9...1b9 1
Gjest Dwight Skrevet 23. desember 2015 #2 Skrevet 23. desember 2015 Hvorfor det? Barn opplever samme type forelskelse og kjærlghet som vi voksne - bare de mangler hormonene. De elsker like mye som oss og kjenner samme sorg.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #3 Skrevet 23. desember 2015 Et øyeblikk siden, Dwight skrev: Hvorfor det? Barn opplever samme type forelskelse og kjærlghet som vi voksne - bare de mangler hormonene. De elsker like mye som oss og kjenner samme sorg. Det gjør de faen ikke. Barn vet ikke hva romantisk kjærlighet er. Forelskelse ja, men det er ikke det samme. Anonymkode: ea9a9...1b9
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #4 Skrevet 23. desember 2015 Upassende? Hvordan i alle dager? Å flire litt av det skjønner jeg godt, men jeg er på ingen måte så sart at jeg synes det er upassende. Uten at jeg helt forstår hva ved det man i teorien kunne finne upassende heller. Anonymkode: 50d67...9bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå