Gå til innhold

Love Actually

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvert år må jeg se Love Actually på lille julaften. Og i dag har jeg gleda meg til å se på denne igjen.

Helt til jeg kom på at jeg alltid begynner å grine av den filmen, fordi alle der finner kjærligheten, men jeg sitter her fortsatt alene og er veldig usikker på hva jeg gjør feil. Jeg møter jo mange menn, men det blir bare tull... :( Så nå er jeg usikker på om jeg orker å se filmen igjen siden jeg har kjærlighetssorg etter flere måneder med tull med en fyr. Vi datet i flere måneder men så trakk han seg vekk. Og hver gang jeg føler jeg kan gå videre, så kommer han med at han savner meg ol. Men så trekker han seg vekk igjen.

Anonymkode: 625b4...3fd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såså.. Husk at det bare er en film. 

Jeg liker forsåvidt noen av historiene i filmen, men langt ifra alle. Det er mye kliss og klisjeer, men man tolererer det fordi det er film;). Det første du må gjøre er å separere ditt forhold til denne fyren fra Hollywood-versjonen av forhold og romanser

Skrevet

Da er den jo perfekt for du kan jo bare sippe i vei, både for deg og for filmen.

Skrevet

Jeg liker ikke sippefilmer fordi jeg da begynner å sippe :P men joda den står da på her ;)

Skrevet

Alle finner kjærligheten du liksom? Hun ene finner ut at mannen hennes er utro. Han ene er ulykkelig forelsket i kona til bestekompisen. Jada jada, går godt for noen, men livet er fullt av nyanser. Du, nyt denne nydelige filmen og kos deg med familie og venner i jula, også får du ha et nyttårsforsett: å droppe han fyren. Bare glem han. Så god er han ikke når han holder på slik. God jul 🎄 ❤

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, OppNedPåAlt skrev:

Alle finner kjærligheten du liksom? Hun ene finner ut at mannen hennes er utro. Han ene er ulykkelig forelsket i kona til bestekompisen. Jada jada, går godt for noen, men livet er fullt av nyanser. Du, nyt denne nydelige filmen og kos deg med familie og venner i jula, også får du ha et nyttårsforsett: å droppe han fyren. Bare glem han. Så god er han ikke når han holder på slik. God jul 🎄 ❤

Man legger ikke så godt merke til de som aldri fikser det. Kun de som seiler avgårde på en rosa sky :P Akkurat som i virkeligheten.

Du har helt rett i at denne fyren ikke er noe bra. Han er en sopp. Han er ikke grei mot meg i det hele tatt. Men jeg sliter også med at jeg aldri har fått en skikkelig beklager fra han :PFøler han skylder meg mye. Men det får jeg ikke... og det vet jeg veldig godt. Men jeg finner ingen andre å rette min oppmerksomhet mot. Jeg er en magnet for forvirra menn med masse bagasje. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...