Gå til innhold

Hva skjer med uleste meldinger på Sukker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som opplever å ha flere uleste meldinger liggende samtidig på Sukker - er det slik at uleste meldinger hele tiden blir liggende øverst? Eller dyttes de bare nedover hvis man f.eks. sender noen en melding selv? Opplever av og til at meldinger ikke blir lest av mottakeren - noe som virker rart med mindre man bare sletter den før den leses. Alle leser vel de meldingene de får - for å booste selvtilliten om ikke annet? Eneste forklaring er at meldingen ikke er lagt merke til hvis den har havnet langt ned på listen, men det virker også rart ettersom jeg ikke ser for meg at denne dama blir lesset ned av meldinger akkurat.

Anonymkode: de112...781

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det ikke er meldingen det er noe feil med men melderen? 

Anonymkode: ddb13...744

• Liker 3
Skrevet

Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke leser alle meldingene jeg får på Sukker. Nesten bedre å la være å lese, så sender slipper å se *lest* og ikke få noe svar tilbake. De detter nedover på lista.

Jeg var på Sukker fort to år siden og loggget nylig inn igjen nå. Og de uleste lå der enda :P så de sletta jeg bare. Da får jeg heller ikke dårlig samvittighet for ikke å svare.

Anonymkode: f1804...c16

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det ikke er meldingen det er noe feil med men melderen? 

Anonymkode: ddb13...744

Tror ikke det. Hun besøkte profilen min og satte et slikt hjerte på den, så interessen fra hennes side er der den - og da skulle man jo tro at ei melding skulle være velkommen. Og når jeg får meldinger så går jeg jo via meldingen for å få opp profilen til vedkommende uansett.

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke leser alle meldingene jeg får på Sukker. Nesten bedre å la være å lese, så sender slipper å se *lest* og ikke få noe svar tilbake. De detter nedover på lista.

Men hvordan får du da tatt stilling til hvorvidt vedkommende er interessant...?

Skrevet

De dyttes nedover etter hvert som man får eller skriver meldinger. Jeg er en av dem som leste omtrent 1/4 av meldingene jeg fikk. Mange kan man jo også lese ferdig uten å åpne dem, pga. forhåndsvisningen. 

Anonymkode: f85b1...755

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan får du da tatt stilling til hvorvidt vedkommende er interessant...?

Fordi de ser ut som de er eldre enn min far :P

• Liker 3
Skrevet

Jeg fikk en melding på Sukker for et par måneder siden. Har vært der i årevis, men var innom sjeldnere og sjeldnere da jeg fant ut at jeg ikke hadde noen sjanse der uansett. Dånte litt da jeg så det meldingsvarselet, men da hadde hun droppet abonnementet og ikke vært innom på seks uker. :P

Skrevet
2 minutter siden, Okapi skrev:

Jeg fikk en melding på Sukker for et par måneder siden. Har vært der i årevis, men var innom sjeldnere og sjeldnere da jeg fant ut at jeg ikke hadde noen sjanse der uansett. Dånte litt da jeg så det meldingsvarselet, men da hadde hun droppet abonnementet og ikke vært innom på seks uker. :P

Er vel ikke så uvanlig å få brev på sukker? Har ikke vært registrert der mer enn 1 måned men har fått over 60 brev så langt. Sikkert ikke så mye men jeg logger meg sjeldent inn der

Skrevet

Du er sikkert litt lekrere enn meg da.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Okapi skrev:

Du er sikkert litt lekrere enn meg da.

Stakkars Okapi. Det finnes noen for alle vet du. ;)

Skrevet

aldri vart på sukker, har du linken

Skrevet

Er ikke 100% sikker her men,

er det ikke sånn at du må betale for å kunne sende meldinger på sukker når den andre parten er pålogget? Kanskje hun ikke er betalende medlem og faktisk ikke får svart deg. Jeg hadde en profil en gang i tiden og da var det noe i den duren... :/ 

Skrevet

det skjer at den jævla ku hoen til vagbladet faktisk spiser de mld fordi de er FUGLER. de flyr. ikke kua da.

Skrevet
4 timer siden, cherry blossomed. gone. skrev:

det skjer at den jævla ku hoen til vagbladet faktisk spiser de mld fordi de er FUGLER. de flyr. ikke kua da.

Kanskje du skal la være å logge inn på kg når du er sveiseblind?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...