Gå til innhold

Myte: Kvinner er mest interessert i tilfeldig sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelte kvinnehatere her på forumet har fått det for seg at det er KVINNER som har flest partyknull og flest sexpartnere og at det derfor er kvinner som er mest interessert i tilfeldig sex. Ja, statistikken er nok riktig, men forklaringen er helt feil. Kvinner har flere partnere fordi vi kan ligge med nesten hvem vi vil. Så når vi en sjelden gang har lyst på et partyknull så får vi det. Menn må derimot jobbe mye mer for hvert ligg. Hvis menn hadde fått det hver gang de har lyst på det, så hadde de hatt veldig mange flere sexpartnere. Så å si at det er kvinner som er løse er helt feil. 

Anonymkode: a0edc...fd4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel nesten ingen som påstår at kvinner er mer interessert i tilfeldig sex enn menn. Det er åpenbart at de ikke er det. Grunnen til at noen bruker nedsettende uttrykk om kvinner som har mange sexpartnere er jo nettopp fordi standarden / utgangspunktet er at de ikke har det, eller skal ha det. 

Og kvinner har faktisk ikke så mange fler sexpartnere enn menn. 

Anonymkode: 092f4...f58

• Liker 2
Skrevet

I gjennomsnitt har selvfølgelig heterofile menn og kvinner like mange sexpartnere. Hvis ikke går ikke regnestykket opp. It takes two to tango. 

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte kvinnehatere her på forumet har fått det for seg at det er KVINNER som har flest partyknull og flest sexpartnere og at det derfor er kvinner som er mest interessert i tilfeldig sex. Ja, statistikken er nok riktig, men forklaringen er helt feil. Kvinner har flere partnere fordi vi kan ligge med nesten hvem vi vil. Så når vi en sjelden gang har lyst på et partyknull så får vi det. Menn må derimot jobbe mye mer for hvert ligg. Hvis menn hadde fått det hver gang de har lyst på det, så hadde de hatt veldig mange flere sexpartnere. Så å si at det er kvinner som er løse er helt feil. 

Hvorfor drive og kalle folk løse?

Skrevet

jeg er mest interessert i å stirre på de og leke og musikk og snakke.

Skrevet
3 minutter siden, O.G. skrev:

Hvorfor drive og kalle folk løse?

Kall det hva du vil, søster. Poenget består. Menn er de største rundbrennerne. 

• Liker 1
Skrevet

Av alle kvinnene jeg kjenner er det kun en av de som liker å ha tilfeldig sex. Resten av oss går heller uten sex i månedsvis eller år, om vi ikke forelsker oss og ligger med en potensiell partner. Myhtbusted.

Anonymkode: c25ff...037

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kall det hva du vil, søster. Poenget består. Menn er de største rundbrennerne. 

Det har du rett i. 

Skrevet

Jada. Menn er mest løse fordi de hadde hatt mer sex enn kvinner hvis verden var annerledes. 

Hvor mange tråder hvor det eneste tenkelige utfallet "kvinner vs menn - en studie i generaliseringer, ansvarsfraskrivelse for eget liv og bitterhet" kan man starte? 

Veldig få bryr seg om hvor mange noen har sex med. Likevel er det noen som har preferanser på det når det kommer til partnere. Sånn er det bare, på samme måte som noen har krav til hvilken dialekt man har, hvor høye man skal være, hvor store pupper man skal ha og hvilken type jobb noen har. Å diskutere legitimiteten rundt andre menneskers oppførsel eller preferanser er for det første rimelig håpløst for ingen kommer til å endre hva de liker fordi noen mener deres subjektive meninger og verdier skal gjelde for alle, samtidig vitner det om smålighet og et stakkarslig kontrollbehov av samme grunn. Det beste er å anerkjenne andre personers preferanser og innse at de neppe kommer seg noen vei med det første istedenfor å engasjere seg i det og ta seg nær av det.

Skrevet

Jeg har hatt tilfeldig sex fordi jeg har ønsket en kjæreste så veldig og savnet etter en armkrok har blitt for stort. Alt for enkelt å finne en mann for tilfeldig sex, men nesten nytteløst å finne en mann for et forhold.

Anonymkode: 0ca9c...c3b

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt tilfeldig sex fordi jeg har ønsket en kjæreste så veldig og savnet etter en armkrok har blitt for stort. Alt for enkelt å finne en mann for tilfeldig sex, men nesten nytteløst å finne en mann for et forhold.

Du gjør jo det fucking MOTSATTE av det du bør gjøre!!! Ønsker du kjæreste så må du IKKE være en partyknuller!

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan du jo takke kvinnefrigjøringen for. Når sex blir enkelt å få, så faller litt av drivkraften bak å være mer seriøs med dama bort. Noen går jo inn i forhold fordi de liker dama og har tilgang til sex, men i de fleste tilfeller kan det være lettere å kun ha knullekompiser.

Anonymkode: 98c10...be8

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan du jo takke kvinnefrigjøringen for. Når sex blir enkelt å få, så faller litt av drivkraften bak å være mer seriøs med dama bort. Noen går jo inn i forhold fordi de liker dama og har tilgang til sex, men i de fleste tilfeller kan det være lettere å kun ha knullekompiser.

Kvinnefrigjøring trenger ikke bety kvinneløsgjøring. Fullt lovlig å beholde buksene på selv om du er fri. 

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du gjør jo det fucking MOTSATTE av det du bør gjøre!!! Ønsker du kjæreste så må du IKKE være en partyknuller!

Det var ikke frivillig tilfeldig sex :P Gutta har måtte jobbe for det. Og allikevel så var det bare for sex. Utrolig hvor mye en fyr kan jobber, og hvor langt han kan kjøre, for tilfeldig sex. Jeg trodde jo virkelig at med så mye jobb for det, at det var mer enn tilfeldig sex.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke frivillig tilfeldig sex :P Gutta har måtte jobbe for det. Og allikevel så var det bare for sex. Utrolig hvor mye en fyr kan jobber, og hvor langt han kan kjøre, for tilfeldig sex. Jeg trodde jo virkelig at med så mye jobb for det, at det var mer enn tilfeldig sex.

Gyllen regel: Vent minst til date nr 10, og det må minst ha gått 5 uker. 

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinnefrigjøring trenger ikke bety kvinneløsgjøring. Fullt lovlig å beholde buksene på selv om du er fri. 

Men effekten av kvinnefrigjøringen er kvinneløsgjøring. Når man kan pule uten å bli gravid ved å ta en pille, så sier det seg selv at kåte kvinner hopper på bussen. Bland inn litt spenning og mye oppmerksomhet fra kjekke menn så er det gjort.

Jeg fordømmer ingen som puler, folk får gjøre som de vil.Men når menn vet at det finnes kvinner der ute som puler som bare det, så er det meningsløst å prøve holde igjen eller prøve danne et forhold med disse damene for sex, når de kan få det uten å måtte forplikte seg.

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men effekten av kvinnefrigjøringen er kvinneløsgjøring.

Ikke nødvendigvis. Kvinner har fri vilje og velger selv hva de vil bruke friheten sin til. Det er dette frigjøring betyr. Du er ikke frigjort hvis du er dømt til å være en løstøs. 

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nødvendigvis. Kvinner har fri vilje og velger selv hva de vil bruke friheten sin til. Det er dette frigjøring betyr. Du er ikke frigjort hvis du er dømt til å være en løstøs. 

Leste du ikke resten av innlegget mitt, eller velger du bare det du vil svare på for å være kverulant? Jeg er enig i at man ikke er frigjort om man er nødt til å være tøs. Men det jeg sier er at det har gjort det lettere for de som vil være løse. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig i at man ikke er frigjort om man er nødt til å være tøs. 

Bra. Det var alt jeg ville fram til. Resten er irrelevant. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...