Gjest cheshirecat Skrevet 23. desember 2015 #1 Del Skrevet 23. desember 2015 Du, ja..du. Som ble forlatt av kjæresten, eller er i ferd med å dra. Som sliter med kjærlighetssorg eller savnet barna dine nå fordi det ikke er "din tur" i år.. Du som ikke har de nære relasjoner og føler deg ensom.. Du og alle de som av ulike årsaker synes jula er spesielt tung; Bruk forumet, skriv. Vi kan feire jula litt sammen. Vi er mange som er her med deg, in spirit. GOD JUL til deg også! (Og del gjerne hvorfor jula di er dritt akkurat i år 😉) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 23. desember 2015 #2 Del Skrevet 23. desember 2015 Min jul er egentlig akkurat slik den bør være. Kan vi fortsatt være sammen i sprit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 23. desember 2015 #3 Del Skrevet 23. desember 2015 1 time siden, ambivalentReaction skrev: Min jul er egentlig akkurat slik den bør være. Kan vi fortsatt være sammen i sprit? Alltid, babe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 23. desember 2015 #4 Del Skrevet 23. desember 2015 ..p.s; jeg har ligget/lugget/logget [sett inn ønsket alternativ] - langtidsmarinert noen måneder nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
qwerty123 Skrevet 23. desember 2015 #5 Del Skrevet 23. desember 2015 Julafton = jobba halvdag,sen blir det pizza,filmer och bara slappa,ensam 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 23. desember 2015 #6 Del Skrevet 23. desember 2015 8 minutter siden, qwerty123 skrev: Julafton = jobba halvdag,sen blir det pizza,filmer och bara slappa,ensam "Ensam" er du jo ikke, har jo KG 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
qwerty123 Skrevet 23. desember 2015 #7 Del Skrevet 23. desember 2015 1 minutt siden, cheshirecat skrev: "Ensam" er du jo ikke, har jo KG 😉 Det är sant,och då behöver man inte klä upp sig heller 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #8 Del Skrevet 23. desember 2015 Ble nettopp forlatt av eksen på en kjip måte..orker ikke og involvere meg med mennesker lenger, de snakker jo bare tomme ord til meg, føler meg sliten. Anonymkode: 2bd09...365 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 23. desember 2015 #9 Del Skrevet 23. desember 2015 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble nettopp forlatt av eksen på en kjip måte..orker ikke og involvere meg med mennesker lenger, de snakker jo bare tomme ord til meg, føler meg sliten. Anonymkode: 2bd09...365 Ikke alle snakker med tomme ord. Du velger jo selv også hvem sine ord du vil høre og hvorfor ? Viss du er sliten kan du se på jula og nytåret som en mulighet til å høste ny energi og lade om og erstatte degselv ..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #10 Del Skrevet 23. desember 2015 10 minutter siden, cheshirecat skrev: Ikke alle snakker med tomme ord. Du velger jo selv også hvem sine ord du vil høre og hvorfor ? Viss du er sliten kan du se på jula og nytåret som en mulighet til å høste ny energi og lade om og erstatte degselv ..? Joda, men det er ikke alltid du avslører tomme ord fort nok, stoler ikke på noen for øyeblikket, så får ta tiden til hjelp..som du sier kan noen fridager her hjelpe på. Anonymkode: 2bd09...365 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meline37 Skrevet 23. desember 2015 #11 Del Skrevet 23. desember 2015 24 minutter siden, qwerty123 skrev: Det är sant,och då behöver man inte klä upp sig heller Veldig greit når man slipper å pynte seg til jul. :). Men her blir man nødt å pynte seg!. Fullt besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meline37 Skrevet 23. desember 2015 #12 Del Skrevet 23. desember 2015 40 minutter siden, qwerty123 skrev: Julafton = jobba halvdag,sen blir det pizza,filmer och bara slappa,ensam Ingen jul i sverige i år med familie? . Jul er for meg bare en vanlig dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
qwerty123 Skrevet 23. desember 2015 #13 Del Skrevet 23. desember 2015 18 minutter siden, Meline37 skrev: Ingen jul i sverige i år med familie? . Jul er for meg bare en vanlig dag. Nä,fick inte fri från jobbet så det blir en lugn jul här. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytten31 Skrevet 23. desember 2015 #14 Del Skrevet 23. desember 2015 3 timer siden, cheshirecat skrev: Du, ja..du. Som ble forlatt av kjæresten, eller er i ferd med å dra. Som sliter med kjærlighetssorg eller savnet barna dine nå fordi det ikke er "din tur" i år.. Du som ikke har de nære relasjoner og føler deg ensom.. Du og alle de som av ulike årsaker synes jula er spesielt tung; Bruk forumet, skriv. Vi kan feire jula litt sammen. Vi er mange som er her med deg, in spirit. GOD JUL til deg også! (Og del gjerne hvorfor jula di er dritt akkurat i år 😉) Her er jula noe ensom i år. Barna er hos pappaen sin, mamma lever ikke lenger og pappa er på sykehjem, så er her det NRK og et glass rødvin i joggisen😊 La 2016 bli et lagt bedre år😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meline37 Skrevet 23. desember 2015 #15 Del Skrevet 23. desember 2015 4 minutter siden, qwerty123 skrev: Nä,fick inte fri från jobbet så det blir en lugn jul här. Jeg fikk ikke fri i julen fra jobben jeg heller. Så for meg blir det på jobb og rett i familieselskap etterpå. Noen kan synes det går bra å være alene på julaften. Noen kan synes det er trist. For min del så er julaften en helt vanlig dag, så jeg kunne slappet av og hatt det kjempefint alene på julaften. Men men for barnas del så blir det selskap sammen med andre i familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 23. desember 2015 #16 Del Skrevet 23. desember 2015 (endret) 7 minutter siden, Skytten31 skrev: Her er jula noe ensom i år. Barna er hos pappaen sin, mamma lever ikke lenger og pappa er på sykehjem, så er her det NRK og et glass rødvin i joggisen😊 La 2016 bli et lagt bedre år😊😊 Jeg skal også ta på både joggis og drikke et glass eller fem med rødvin i morgen, så du er ikke alene. Med det sagt er faktisk rødvin og joggis to av mine favoritt elementer her i livet, så med litt KG chat vedsidenav får du forhåpentligvis en ok julaften alikevel 😉 Endret 23. desember 2015 av cheshirecat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meline37 Skrevet 23. desember 2015 #17 Del Skrevet 23. desember 2015 1 minutt siden, cheshirecat skrev: Jeg skal også ta på både joggis og drikke et glass eller fem med rødvin i morgen, så du er ikke alene. Med det sagt er faktisk rødvin og joggis to av favoritt elementer her i livet, så med litt KG chat vedsidenav får du forhåpentligvis en ok julaften alikevel 😉 Bare å nyte det fullt ut uansett. Har rødvin her jeg også. Og den skal jeg ta når jeg har litt barnefri i romjulen :D. Da er det en egen julefest for seg selv :D haha. Det er deilig å sitte å slappe av litt alene en gang i blant Jeg elsker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 23. desember 2015 #18 Del Skrevet 23. desember 2015 Et øyeblikk siden, Meline37 skrev: Bare å nyte det fullt ut uansett. Har rødvin her jeg også. Og den skal jeg ta når jeg har litt barnefri i romjulen :D. Da er det en egen julefest for seg selv :D haha. Det er deilig å sitte å slappe av litt alene en gang i blant Jeg elsker det! Det er en kunst å nyte sitt eget selskap. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meline37 Skrevet 23. desember 2015 #19 Del Skrevet 23. desember 2015 (endret) 4 minutter siden, cheshirecat skrev: Det er en kunst å nyte sitt eget selskap. 😊 Ja, jeg elsker å være i eget selskap ! . Tror jeg har blitt litt vanskeligere med årene. Er jo 4 år siden jeg var samboer, og nå er jeg blitt så vane med å leve mitt eget merkelige liv at jeg elsker å være for meg selv iblant. Da gjør man som man selv vil, koser seg som man vil, og man kan prate med seg selv og være enig med seg selv, og ha det supergøy! Haha.. og nå gleder jeg meg til å sprette rødvinen for meg selv også . Ja det er en kunst , og det viser hvor sprø og kreativ man kan være med at man har godt selskap med seg selv haha. Endret 23. desember 2015 av Meline37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. desember 2015 #20 Del Skrevet 23. desember 2015 Virker nok som I-landsproblemer for de fleste og folk har det verre enn meg, men jeg føler jula er tung. Jeg føler meg ensom fordi faren min er borte, han var alltid med til mamma selv om de var skilt. Alltid fikk han eget rom og sov der. I år blir vi 7 personer som alle kommer til å sove i samme hus i 3 dager. I tillegg kommer folk på middag og jeg synes det blir altfor mye. Jeg liker å være alene og det å gå rundt i 3 døgn oppå hverandre føles forferdelig. 3 av menneskene har jeg et veldig overfladisk og lite avslappa forhold til,, å snakke med dem krever mye av meg. I tillegg er det alkoholforbud, noe som gjør det enda mer slitsomt og anstrengt. Jeg ser fram til å få det overstått. Helst vil jeg være alene de dagene, men det blir et helvete om jeg i det hele tatt nevner det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå