Gå til innhold

Far som er lost

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen andre som har fedre som er litt lost? Når jeg skriver lost så mener jeg at det virker som de ikke følger med på hva vi andre snakker om i det hele tatt...

"Svigermoren" min var innom med en julegave og så nevnte hun at samboeren min var trøtt av bussturen pga skrikende barn ombord, pappa kom bort mitt i samtalen så han fikk ikke med seg dette med masende barn. Så han presterte å si " ååh hvorfor det, har han hatt eksamen?"

Da kjenner jeg at jeg blir irritert...Samboeren min har hatt jobb i et år nå! Gammelt nytt pappa.....

Han kommer med sånne ting mer ofte en sjeldent...utrolig irriterende.

Så sier moren min senere når vi er på kjøkkenet "oi vi må ta dem inn igjen de er for myke, mens hun ser på pepperkakene. da responderer han " for myke...?"

Han klarer liksom ikke å henge med på noen samtaler av og til....Han er en utrolig intelligent person og har meget høy utdanning,men noen ganger lurer jeg på om han følger med på noe av det vi sier i det hele tatt...

Uff det er så slitsomt med familie relasjoner noen ganger, vil at julen skal være over!

Anonymkode: 0769f...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er slik det er av og til :)

Hele familien min er slik tror jeg :fnise:

Men det går mer i *Prater om butikken, spør moren min om vi trenger mer frukt" Også hører jeg fra andre siden av stuen "Hææææ? Ka du sa?" -Pratet ikke til deg..."Hææ du må prate høyar!!" *sukk*
Men om jeg nesten hvisker til min mor så får guttene i huset med seg alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen andre som har fedre som er litt lost? Når jeg skriver lost så mener jeg at det virker som de ikke følger med på hva vi andre snakker om i det hele tatt...

"Svigermoren" min var innom med en julegave og så nevnte hun at samboeren min var trøtt av bussturen pga skrikende barn ombord, pappa kom bort mitt i samtalen så han fikk ikke med seg dette med masende barn. Så han presterte å si " ååh hvorfor det, har han hatt eksamen?"

Da kjenner jeg at jeg blir irritert...Samboeren min har hatt jobb i et år nå! Gammelt nytt pappa.....

Han kommer med sånne ting mer ofte en sjeldent...utrolig irriterende.

Så sier moren min senere når vi er på kjøkkenet "oi vi må ta dem inn igjen de er for myke, mens hun ser på pepperkakene. da responderer han " for myke...?"

Han klarer liksom ikke å henge med på noen samtaler av og til....Han er en utrolig intelligent person og har meget høy utdanning,men noen ganger lurer jeg på om han følger med på noe av det vi sier i det hele tatt...

Uff det er så slitsomt med familie relasjoner noen ganger, vil at julen skal være over!

Hvor gammel er han? Kan høres ut som begynnende demens. Det kan begynne i ganske "ung"/middelaldrende alder. Men det trenger ikke være det altså. 

Anonymkode: 0519a...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er han? Kan høres ut som begynnende demens. Det kan begynne i ganske "ung"/middelaldrende alder. Men det trenger ikke være det altså. 

Anonymkode: 0519a...648

haha! Han er jo en eldre mann blitt, men han har jo alltid vært sånn så demens er det ikke. Har min egen teori om at han har så mye intelligens når det kommer til matte og slike fag, så har han bare mindre på den sosiale biten. Egentlig så er hele familien hans sånn, så det er nok litt arvelig og kanskje. Men litt slitsomt til tider,og da hjelper det å høre at andre og har det likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min er sånn, og han hører IKKE dårlig... (tok en hørselstest for et par år siden fordi jeg var overbevist om at det måtte være årsaken).

Anonymkode: a8cc5...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...