dopeboy Skrevet 23. desember 2015 #1 Del Skrevet 23. desember 2015 Hei Alle, Lite spørsmål som plaget meg litt Har nylig fått meg ny kjæreste, men har fått møtt faren hennes et par ganger, så nå på lillejulaften bestemte jeg meg for å få noen extra poeng ifra han, jeg skal kjøpe en liten gave til svigerfar, siden hun kun bor ilag med han. Ble en fin flaske rødvin, siden jeg vet han liker det godt, å det ikke er store saken å kjøpe, tanken som teller:) men nå sitter jeg her med Navnelappen, så er det en liten Rute du kan skrive på hva kan man skrive i en slik en? noe som ikke blir for domt Siden vi ikke er så godt Kjent enda, Noe Kjapt å artig? koselig å godt? å skal jeg skrive begges navn i lappen? eller bare hannes? (hun drikker ikke rødvin) Takk kansje litt dumt emne, men tenke høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dopeboy Skrevet 23. desember 2015 Forfatter #2 Del Skrevet 23. desember 2015 ser nå at jeg har havnet på Feil Sjanger, Beklager dette prøver likevell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 23. desember 2015 #3 Del Skrevet 23. desember 2015 Til X, fra X. med ønske om en riktig god jul. Jeg hadde i alle fall gjort det svært enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå