Gå til innhold

Venninne som dropper meg.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

har en god venninne som jeg har kjent i mange år. Vi er bestevenner og har et strålende forhold. I dag har det toppet seg og jeg føler meg verdiløs. 

Vi planla at hun skulle komme på julefrokost her kl. 10 så skulle vi finne på koselige ting i noen timer. Hun svarte ikke på telefonen kl 1030 og sendte meld en stund senere og sa hun fikk så mye å gjøre i dag men at hun kom litt senere. Hun kom ikke så jeg sendte melding og da skriver hun 'sorry men jeg får ikke tid'. Så her har jeg ventet i hele dag og gledet meg til besøk. Hun bor i tillegg i utlandet akkurat nå og det er lenge siden jeg har truffet henne. Hun har hatt fri 2 uker snart mens jeg ble ferdig på jobb i går, hun kunne ordnet alt til jul i går feks.

Vi er begge snart 30.

tanker?

Anonymkode: a2a54...d31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg, tror du det er noen annen grunn til at hun ikke kom enn dårlig tid?

Anonymkode: ea9da...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hater alle mine xvenner. de har ødelagt mitt liv med å voldta underbevisstheten min. Alle drittsekker jeg har datet har gjort akkurat det samme. jeg har trukket meg tilbake fra livet. da jeg bodde i gata hadde jeg venner. de var snille mot meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med strålende forhold menes det at vi har det kjempekjekt sammen. Snakker om alt, finner på mye morsomt, besøker hverandre og er mest med hverandre av alle venninne vi har. Vi er med hverandre på mange familiesammenkomster og planlegger ferier sammen jevnlig. Dette er første gangen hun har skuffet meg. Skjønner du nå min definisjon på fantastisk forhold? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis hun bare har skuffet deg denne ene gangen, så ville jeg ikke tatt det så personlig. Forstår jo at det er skuffende når hun ikke kommer som avtalt, det er respektløst. Men jeg hadde gjort noe ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, 

har en god venninne som jeg har kjent i mange år. Vi er bestevenner og har et strålende forhold. I dag har det toppet seg og jeg føler meg verdiløs. 

Vi planla at hun skulle komme på julefrokost her kl. 10 så skulle vi finne på koselige ting i noen timer. Hun svarte ikke på telefonen kl 1030 og sendte meld en stund senere og sa hun fikk så mye å gjøre i dag men at hun kom litt senere. Hun kom ikke så jeg sendte melding og da skriver hun 'sorry men jeg får ikke tid'. Så her har jeg ventet i hele dag og gledet meg til besøk. Hun bor i tillegg i utlandet akkurat nå og det er lenge siden jeg har truffet henne. Hun har hatt fri 2 uker snart mens jeg ble ferdig på jobb i går, hun kunne ordnet alt til jul i går feks.

Vi er begge snart 30.

tanker?

Begynne å fase henne ut kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke :/

Om det er første gangen dette har skjedd, så ville jeg ikke tenkt så mye mer på det.
klart det er irriterende når du har ventet hele dagen og hun burde jo da ha sagt ifra tidlig "Beklager, men er veldig stresset og har mye igjen å ordne"..
Det at du var ferdig på jobb igår og hun har hatt fri i snart 2 uker, men itillegg nevner du at hun også bor i utlandet, så kan det jo være at hun faktisk har hatt veldig mye å gjøre og ting som må planlegges. Hun burde iallefall sagt ifra, slik at din dag ikke ble ødelagt pga henne :)

Bør ta det opp med henne at du synes det var dårlig gjort, men kanskje legge på ett par ord som "Skjønner at du har mye å gjøre, men jeg ble litt skuffa over deg håper du har tid å møtes i romjula :)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv jeg som er drittlei min gamle bestevenninne og har tenkt til å avslutte vennskapet, ville ikke satt henne i denne situasjonen. Dette var ikke noe snilt og det må kunne gå an å spørre henne hva som egentlig skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...