Gå til innhold

Navnet Elvira

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker navnet Elvira og vil kalle datteren jeg venter for det. Men er det fint, eller det litt fjollete og i klassen "Leah Isadora", "Christabell Angelica Sienna" som lyser tenåringsmor og white trash? Og ikke kommenter "ikke bry deg hva andre syns" for jo det gjør jeg, ingen er mer dømmende enn andre mødre.

Anonymkode: 0d151...b2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit navn.

Anonymkode: ddc9e...8f7

• Liker 1
Gjest Vena Cava
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker navnet Elvira og vil kalle datteren jeg venter for det. Men er det fint, eller det litt fjollete og i klassen "Leah Isadora", "Christabell Angelica Sienna" som lyser tenåringsmor og white trash? Og ikke kommenter "ikke bry deg hva andre syns" for jo det gjør jeg, ingen er mer dømmende enn andre mødre.

Litt jålete er navnet synes jeg. Men langt fra de aller verste :) 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at den norske kongefamilien har valgt White Trash Name? 

Det var da svært.

Anonymkode: dc7a8...159

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Elvira lyder bondsk, budeie og trashy som i at man ønsker noe kult men fikk det ikke til.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er et veldig fint navn.Så liker du det så går du for det :)

Anonymkode: 0065f...4e6

• Liker 1
Skrevet

Fint :) Kjenner 3 barn av unge mødre som heter det, så forbinder det med det 

Anonymkode: 4dbf0...cd6

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint :) Kjenner 3 barn av unge mødre som heter det, så forbinder det med det 

Anonymkode: 4dbf0...cd6

Ja, forbinder det med unge tenåringsmødre 😄

Skrevet

Jeg synes også det er et nydelig, samt mystisk navn. Jeg tenker også som deg om det blir assosiert med "unge mødre" navn.

Anonymkode: 070f7...f9a

Gjest SykkelJenny
Skrevet

Synes det er et nydelig navn og det minner meg om Elvira Nikolaisen ... synes hun har en fantastisk stemme. 

Skrevet

Elvira er et gammelt navn, veldig fint et😊 Hadde ei oldemor som het Elvira:) 

Anonymkode: 016af...29e

Skrevet

Jeg synes det er veldig pent :) 

Skrevet

Min grandtante het Elvira, så jeg forbinder det med en eldre dame som lukter chanel no 5 :) (bare positivt, med andre ord). 

Skrevet

Synes det er stygt, men kanskje fordi jeg kjenner til en som heter det, og hun er ikke en bra person.

Anonymkode: cf23e...66e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...