AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #1 Skrevet 23. desember 2015 Tips til kule, kreative, interessante, laidback, morsomme, sjarmerende ting å gjøre og sightsee'e i Oslo (sentrum) med date som ikke er herfra? Ting som man kan gjøre om man henger sammen flere timer/halve dager flere ganger Anonymkode: 7bbed...557
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #2 Skrevet 23. desember 2015 Det er vel vanskelig å tilfredsstille alle adjektivene du brukte, men bowling, shuffleboard, biljard og den slags er både morsomt og laidback i min verden. Anonymkode: 8cef0...5c5
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #3 Skrevet 23. desember 2015 Shuffelboard er en vinner for de fleste. Eventuelt Room Escape. Da må dere samarbeide og faktisk jobbe under litt press. Fin måte å se kvalifikasjonene til daten Anonymkode: 5efc3...4c1
Okapi Skrevet 23. desember 2015 #4 Skrevet 23. desember 2015 Det spørs hvor han er fra. Er han fra Dovre er sikkert ikke nordmarka så spennende, men er han fra Berlin blir det liksom en annen sak. Utelivet er sikkert ikke så spennende hvis han er fra London, men kanskje litt annerledes enn det han er vant med fra Steinkjer.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #5 Skrevet 23. desember 2015 Takk for tips men jeg kunne helst se for meg noe sånn at han fikk oppleve/se litt av byen samtidig også. Bowling og biljard osv er gøy og hyggelig, men enda hyggeliere om det for eksempel hadde vært en gondolbane dit eller lignende så man så litt på veien. Har tenkt på tur langs akerselva , se på de morsomme tingene ved kunstskolen ved Blå på veien, og en øl i enden f.eks, og holmenkollen er også noe som har streifet tankene mine men er jo ikke så mye å gjøre når man først har kommet frem dit. Anonymkode: 7bbed...557
Okapi Skrevet 23. desember 2015 #6 Skrevet 23. desember 2015 Da blir det vel mest museer og sånt. Oslo har ikke så mange uteseverdigheter når været er så kjipt som nå. Kulturhistorisk er ålreit.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #7 Skrevet 24. desember 2015 Beklager for å høres ut som en surpomp men museum er helt uaktuelt. Han kommer fra utlandet og vil se noen kule kanter av byen, jeg ønsker at vi skal le mye og at dagen skal huskes som noe positivt. Museum er strengt talt GØRR kjedelig.. Anonymkode: 7bbed...557
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #8 Skrevet 24. desember 2015 Kan du gi ham en BJ på naturhistorisk museum, kanskje? Anonymkode: 9fa6a...15f 2
Gjest Linaria Skrevet 24. desember 2015 #9 Skrevet 24. desember 2015 Jeg hadde dratt på Geocaching. Da får man se utrolig mange kule områder av byen, gjerne steder man ikke kjenner til selv om man bor der, det er svært billig og en spennende aktivitet å gjøre sammen.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #10 Skrevet 24. desember 2015 15 minutter siden, Linaria skrev: Jeg hadde dratt på Geocaching. Da får man se utrolig mange kule områder av byen, gjerne steder man ikke kjenner til selv om man bor der, det er svært billig og en spennende aktivitet å gjøre sammen. Er ikke det litt som orientering? tror ikke det er noe for oss, viktig å bli kjent også og ikke bare løpe rundt med oppmerksomheten på noe annet. Er det ingen ting som er ala. gå langs akerselva til blå, og se på den urbane kunsten der, og gå videre og sette seg ned å ta en kakao/øl... ? (dette tenker jeg å gjøre en av dagene , men de andre dagene er jeg forslagsløs!) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du gi ham en BJ på naturhistorisk museum, kanskje? Anonymkode: 9fa6a...15f Haha det kunne hvertfall gjort museumstur litt mer spennende Anonymkode: 7bbed...557
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #11 Skrevet 24. desember 2015 Du har jo løkka da. Gå i helgen når det er marked der, eller på Vestkanttorvet. En øl på Oslo mekaniske, vandring på kampen/vålerenga, spise middag på et bedre sted, konsert på rockefeller eller en av de mindre scenene i byen, akershus festning og området eundt, grefsenkollen (lunsj og utsikt), loppemarkeder er kanskje litt off season nå..? Kino på colosseum? Man trenger ikke gjøre så mye mer enn å ta en kaffe i hånda, vandre av sted og kline mye. 😉 Hva liker dere å gjøre? Anonymkode: a3423...50e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå