Gjest Trulselinemor Skrevet 6. oktober 2004 #1 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det er på tide å vaske kjøkkenskapene. Men det jeg lurte på er: Skal jeg bruke zalo eller grønnsåpe? Hva bruker dere / hva vil dere anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SimSim Skrevet 6. oktober 2004 #2 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg bruker salmiakk. Det løser alt fettet og gjør det desidert renest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. oktober 2004 #3 Del Skrevet 6. oktober 2004 Bruker zalo og en skvett salmiakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 6. oktober 2004 #4 Del Skrevet 6. oktober 2004 Blander enten salmiakk og zalo eller salmiakk og grønnsåpe. Salmiakk---> beste som er å vaske med får bort fettet ihvertfall og lukter rent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma3 Skrevet 6. oktober 2004 #5 Del Skrevet 6. oktober 2004 Vaska faktisk alle skapa mine igår Eg brukte mikrofiberklut og vatn, og det gjekk veldig bra, tok alt fettet ++ Mangla sjølvsagt den gode lukta, men den forsvinn fort uansett. No er da iallefall reint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karianne Skrevet 6. oktober 2004 #6 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg vet jeg bør gremmes av skam nå, men: skal man vaske over med rent vann etter sånne salmiakk-blandinger? :oops: :oops: :oops: Hilsen ei som ikke har vært for ivrig på vaske hybel-kjøkkenskapene sine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Jones Skrevet 6. oktober 2004 #7 Del Skrevet 6. oktober 2004 salmiakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 6. oktober 2004 #8 Del Skrevet 6. oktober 2004 Leste på et innlegg tidligere at noen anbefalte salmiakk og grønnsåpeblanding-..noen andre som har prøvd det?og eventuelt hvilket blandingsforhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 7. oktober 2004 #9 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg bruker somregel vanlig zalovann (oppvaskvann9 til hyller og bokser. På veggene bruker jeg vanlig jifkjøkken, og tørker godt over med våt klut etterpå. Når gjorde jeg dette sist da Vaske-over-kjøleskap-dag i dag ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. oktober 2004 #10 Del Skrevet 7. oktober 2004 Salmiakk er tingen! Jeg bruker sterkt salmiakkvann fordi det tar knekken på alt fettet og det lukter rent etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 7. oktober 2004 #11 Del Skrevet 7. oktober 2004 Er det bare jeg som synes at salmiakk stinker? klarer nesten ikke bruke det for det lukter jo så voooondt. Lukter det bedre når du er ferdig å vaske med det kanskje? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #12 Del Skrevet 7. oktober 2004 Kan det virkelig engasjere så mange dete spørsmålet? "skal jeg bruke zalo eller grønnsåpe" herregud.... riv hele kjøkkenet og sett inn nytt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #13 Del Skrevet 7. oktober 2004 Er det første gang i ditt liv at du vasker et skap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 7. oktober 2004 #14 Del Skrevet 7. oktober 2004 Leste på et innlegg tidligere at noen anbefalte salmiakk og grønnsåpeblanding-..noen andre som har prøvd det?og eventuelt hvilket blandingsforhold? en dæsj og en dæsj og halvfull bøtte med vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2004 #15 Del Skrevet 8. oktober 2004 Og jeg skal ta en dusj og vaske håret, hvordan gjør jeg det mest mulig lettvint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2004 #16 Del Skrevet 8. oktober 2004 Zalo og salmiakk er kjempebra. Grønnsåpe legger igjen en hinne som støvet fester seg på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå