AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #1 Skrevet 23. desember 2015 Hei dere! Jeg blir skrullete, har lett i alle butikker men finner ikke de fine, gamle fargede lysene! De som er i butikkene nå er så skarpe og stygge farger syns jeg. Irriterer meg grønn over dette noen som skjønner hva jeg mener? De eldre typene er jo ikke led lys, men vanlige pærer med mye finere og mykere farger, spesielt den blå. Er det noen som skjønner hva jeg mener? Og da spør jeg om noen vet om butikker som selger denne versjonen? Eventuelt nettbutikker. Tusen takk for hjelp!!! Anonymkode: 0a5ea...9fa
melatonin Skrevet 23. desember 2015 #2 Skrevet 23. desember 2015 Når du sier fargede så mener du de med rødt, blått, grønt og gult lys? Eller mener du de som gir en mer gammeldags gulaktig glød? Jeg bruker ikke de med fargede lys, men kjøper alltid de som det står varmt lys på, de gir ikke dette sterke blåaktige lyset som minner mer om noe fra star wars. Det er ikke bare bare å kjøpe lys lenger.. 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #3 Skrevet 23. desember 2015 Gammeldagse lyspærer er faset ut og forbudt å selge. Anonymkode: 4f4e2...59a
Barenzrotta Skrevet 23. desember 2015 #4 Skrevet 23. desember 2015 Haha, flashback.. Exen kom hjem med 2 pakker fargede blinkende juletrelys i 4 farger...2 pakker er ca 500 lys....jeg holdt på å bli sprø selv og dermed ooooppps de ble visst ødelagt. Når sant skal sies så var det datteren på 4 som fikk velge lysene... fikk tak i ordentlige gammeldagse juletrelys på Maxbo mener jeg å huske...Coop mega har jeg sett og på diverse møbelbutikker.
Kontormus Skrevet 23. desember 2015 #5 Skrevet 23. desember 2015 Er det de flerfargede lysene som noen hadde for 40 år siden eller så du mener? Sånne har jeg ikke sett hos noen, men pærene er visst å få f.eks her: http://www.lampetorget.no/nb-NO/kategorier/julelys.aspx
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #6 Skrevet 23. desember 2015 Denne typen her jeg mener. De skal ikke være sånn kjempegamle tror jeg, men finner de ingen dteder i butikk iallefall og vanskelig på nett, er ikke lett å se hvordan fargene ser ut. Jeg syns de som er i butikken nå ser skikkelig jalla ut... TS Anonymkode: 0a5ea...9fa
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #7 Skrevet 23. desember 2015 2 timer siden, melatonin skrev: Når du sier fargede så mener du de med rødt, blått, grønt og gult lys? Eller mener du de som gir en mer gammeldags gulaktig glød? Jeg bruker ikke de med fargede lys, men kjøper alltid de som det står varmt lys på, de gir ikke dette sterke blåaktige lyset som minner mer om noe fra star wars. Det er ikke bare bare å kjøpe lys lenger.. Ja, det blir vel varm glød jeg er ute etter! Vet du hvor de er å få kjøpt? Helt evig med deg, ser ut som noe fra star wars Anonymkode: 0a5ea...9fa
melatonin Skrevet 23. desember 2015 #8 Skrevet 23. desember 2015 Har sett noen hos clas olson og plantasjen. Kjøpte på europris i fjor og de så grønne ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå