AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #1 Skrevet 23. desember 2015 Jeg klarte å sveipe til venstre på en jeg egentlig er litt interessert i, vi har felles venner så jeg vet om han fra før av. Er det noen måte å gjøre om dette på? Hvis jeg avinstallerer appen begynner alt på nytt da? Anonymkode: 8d4ac...234
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #2 Skrevet 23. desember 2015 Send message på face. Anonymkode: b51d2...f9a 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #3 Skrevet 23. desember 2015 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Send message på face. Anonymkode: b51d2...f9a Nei, jeg tror ikke han vet om meg så føler det er lettere å ta det på en sjekke-app liksom, og da ser jeg jo om han er litt interessert i meg også. Anonymkode: 8d4ac...234
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #4 Skrevet 23. desember 2015 Fortsett å sveip som en gal så vil han nok dukke opp igjen. Det har skjedd meg mange ganger at samme person dukker opp flere ganger, også uten at jeg trenger å sveipe gjennom hundrevis. Anonymkode: ab05b...823
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå