AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #1 Skrevet 23. desember 2015 Jeg lurer bare på om det er noen her som har erfaring med å bruke farget linser hver dag? Sliter dere med tørre øyner, irritasjon, etc? Hvordan takler dere det? Og ikke minst, hvor kjøper dere de og hvordan behandler dere linsene? Har sykt lyst til å bruke linser for å framheve den fargen jeg allerede har, men ettersom jeg har mørkegrønne øyner, så er vell kanskje "fulldekkende" linser det beste alternativet! Har hørt at det kan ha negative effekter etter en stund, men så er det jo så mange som bruker det hver dag og ikke har noen problem.. Men ja, skal ta det ein lese med en klype salt. Setter stor pris på alle svar! Anonymkode: b649a...018
Sandie Skrevet 23. desember 2015 #2 Skrevet 23. desember 2015 Jeg har brukt månedslinser fra Solotica.De var veldig behagelige og jeg merket ingen problemer med tørre eller irriterte øyne. I tillegg er de dekkende,men ser samtidig helt naturlige ut.De er de beste linsene jeg har prøvd. Ulempen er at de ikke selges i Norge.Jeg har pleid å bestille dem fra denne nettsiden: http://www.lensmarketplace.com/store/index.php?manufacturers_id=9&osCsid=2373b84a11e2a45f208449f639289a89 De er dyre,men selve bestillingen gikk greit.Har bestilt 2 ganger uten noen problemer.
servitørjenta Skrevet 25. desember 2015 #3 Skrevet 25. desember 2015 Den 23. desember 2015 at 21.48, Sandie skrev: Jeg har brukt månedslinser fra Solotica.De var veldig behagelige og jeg merket ingen problemer med tørre eller irriterte øyne. I tillegg er de dekkende,men ser samtidig helt naturlige ut.De er de beste linsene jeg har prøvd. Ulempen er at de ikke selges i Norge.Jeg har pleid å bestille dem fra denne nettsiden: http://www.lensmarketplace.com/store/index.php?manufacturers_id=9&osCsid=2373b84a11e2a45f208449f639289a89 De er dyre,men selve bestillingen gikk greit.Har bestilt 2 ganger uten noen problemer. Takk for svar! Så det er linser en kan bruke i en hel måned? Følger det med væske og beholder, eller er det noe en kan kjøpe på f.eks. apoteket?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #4 Skrevet 25. desember 2015 Huff, fargede linser er for tenåringer. Det ser jo ikke så veldig bra ut, uansett om man bruker en farge som ligger nær sin egen eller ikke. Anonymkode: 3137b...348
Sandie Skrevet 25. desember 2015 #5 Skrevet 25. desember 2015 8 timer siden, servitørjenta skrev: Takk for svar! Så det er linser en kan bruke i en hel måned? Følger det med væske og beholder, eller er det noe en kan kjøpe på f.eks. apoteket? Ja,de kan brukes en hel måned,så sant man er nøye med å gjøre dem rene.Det fulgte ikke med linsevæske,men jeg mener å huske at etui fulgte med.Linsevæske kjøpte jeg på apoteket og fikk da med et gratis etui. (Det ligger forresten mange reviews om Solotica på YouTube.Jeg har mørk grønne øyne og har brukt fargen som heter Mel.Den forsterker det grønne på meg,og gjør dem litt lysere). Til AB over her:De fargelinsene du tenker på er sikkert de man får kjøpt i Norge,merker som FreshLook og lignende,og de ser ofte veldig unaturlig ut ja.De jeg anbefaler over her ser derimot veldig naturlige ut.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #6 Skrevet 25. desember 2015 2 minutter siden, Sandie skrev: Ja,de kan brukes en hel måned,så sant man er nøye med å gjøre dem rene.Det fulgte ikke med linsevæske,men jeg mener å huske at etui fulgte med.Linsevæske kjøpte jeg på apoteket og fikk da med et gratis etui. (Det ligger forresten mange reviews om Solotica på YouTube.Jeg har mørk grønne øyne og har brukt fargen som heter Mel.Den forsterker det grønne på meg,og gjør dem litt lysere). Til AB over her:De fargelinsene du tenker på er sikkert de man får kjøpt i Norge,merker som FreshLook og lignende,og de ser ofte veldig unaturlig ut ja.De jeg anbefaler over her ser derimot veldig naturlige ut. Nei, uansett merke ser det virkelig ikke bra ut med fargede linser. Anonymkode: 3137b...348
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #7 Skrevet 29. desember 2015 Den 25. desember 2015 at 13.30, AnonymBruker skrev: Nei, uansett merke ser det virkelig ikke bra ut med fargede linser. Anonymkode: 3137b...348 Om en synst det ser bra ut eller ikke, er smak og behag! Om det får en til å føle seg bedre med seg selv, hvorfor ikke bruke det? så lenge du selv synst det ser bra ut, så har det egentlig svært lite å si hva andre syns. Smaken er som baken, som de sier! Anonymkode: b649a...018 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå