Gjest Citronella Skrevet 23. desember 2015 #1 Del Skrevet 23. desember 2015 Jeg kan starte: Jeg er flink til å lage mat Jeg er en god svømmer Jeg er snill, og jeg er empatisk Jeg tør å konfrontere det som er vanskelig Jeg er i stand til å elske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 23. desember 2015 #2 Del Skrevet 23. desember 2015 Jeg er kjekk Jeg er kreativ Jeg er flink med teknologi Jeg er lojal Jeg er i stand til å bli elsket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 23. desember 2015 #3 Del Skrevet 23. desember 2015 1 minutt siden, ambivalentReaction skrev: Jeg er kjekk Jeg er kreativ Jeg er flink med teknologi Jeg er lojal Jeg er i stand til å bli elsket. Du glemte morsom 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. desember 2015 #4 Del Skrevet 23. desember 2015 Oj...det blir vanskelig. ...gruble... Hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 23. desember 2015 #5 Del Skrevet 23. desember 2015 9 minutter siden, cheshirecat skrev: Du glemte morsom 😉 Dine fem da,@ cheshirecat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 23. desember 2015 #6 Del Skrevet 23. desember 2015 Jeg er humoristisk. Jeg er kreativ. Jeg er verbal. Jeg er reflektert. Jeg er empatisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #7 Del Skrevet 23. desember 2015 Jeg smiler og ler ofte. Jeg er lojal. Jeg er prinsippfast. Jeg er en god lytter. Ukuelig optimist. Anonymkode: b739d...d61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 23. desember 2015 #8 Del Skrevet 23. desember 2015 36 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Jeg er kjekk Jeg er kreativ Jeg er flink med teknologi Jeg er lojal Jeg er i stand til å bli elsket. I stand til å bli elsket? Hva legger du i det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 23. desember 2015 #9 Del Skrevet 23. desember 2015 26 minutter siden, Jerry Lee skrev: Oj...det blir vanskelig. ...gruble... Hmm. Kom gjerne tilbake når grublet ferdig 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. desember 2015 #10 Del Skrevet 23. desember 2015 Et øyeblikk siden, Citronella skrev: Kom gjerne tilbake når grublet ferdig 👍 Det kan bli lenge å vente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 23. desember 2015 #11 Del Skrevet 23. desember 2015 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg smiler og ler ofte. Jeg er lojal. Jeg er prinsippfast. Jeg er en god lytter. Ukuelig optimist. Anonymkode: b739d...d61 Flotte egenskaper! Jeg misunner deg bittelitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 23. desember 2015 #12 Del Skrevet 23. desember 2015 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Det kan bli lenge å vente... Jeg kjenner deg ikke godt, men har sett deg her inne. Det jeg har merket meg er at du har et veldig bra språk! Jeg er litt ekstra oppheng i språk siden jeg ikke har norsk som morsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. desember 2015 #13 Del Skrevet 23. desember 2015 2 minutter siden, Citronella skrev: Jeg kjenner deg ikke godt, men har sett deg her inne. Det jeg har merket meg er at du har et veldig bra språk! Jeg er litt ekstra oppheng i språk siden jeg ikke har norsk som morsmål. Tusen takk. ☺Da har jeg en ting. Four to go...på godt norsk. 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 23. desember 2015 #14 Del Skrevet 23. desember 2015 5 timer siden, Citronella skrev: I stand til å bli elsket? Hva legger du i det? Samme som du legger i din i stand til å elske, bare fra det andre perspektivet. Ikke alle er istand til å bli elsket, ikke på en hensiktsmessig måte iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 23. desember 2015 #15 Del Skrevet 23. desember 2015 5 timer siden, Jerry Lee skrev: Tusen takk. ☺Da har jeg en ting. Four to go...på godt norsk. 😄 Det virker som om du har peilig på matlaging. Der har du èn ting til:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. desember 2015 #16 Del Skrevet 23. desember 2015 2 minutter siden, visp skrev: Det virker som om du har peilig på matlaging. Der har du èn ting til:) Så snill du er, da. Takk. ☺ Vel.. jeg gjør det beste jeg kan, og lærer stadig. Gøy. 🎅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 23. desember 2015 #17 Del Skrevet 23. desember 2015 Eg er veldig latterfull og morsom å henge saman med. Eg har mine meiningar, og utrykker dem uansett kva andre skulle meine. Eg er pen og har bra kropp. Eg er snill. Eg er veldig medlidende. Føler veldig med andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 23. desember 2015 #18 Del Skrevet 23. desember 2015 1: empatisk 2: pen 3: atletisk bygget 4: flink til å lytte 5: flink til å lage mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Castielz Skrevet 23. desember 2015 #19 Del Skrevet 23. desember 2015 Etter rekkefølge: 1. Ærlig 2. Lojal. 3. Høflig. 4. Lytter mer enn jeg snakker. 5. Av noen, ansett som morsom (men veldig mørk humor.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 23. desember 2015 #20 Del Skrevet 23. desember 2015 -Empatisk -Omsorgsfull -Sympatisk -Snill -Hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå