AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #1 Skrevet 23. desember 2015 Opplever av jenter/damer fniser av meg i gymmen, en kamerat sa det var pga jeg bruker tights og ikke undertøy. har også blitt tatt bilde av .... Er virkelig folk så umodne at dette kan være en grunn? Anonymkode: bab3c...7ba
minister-mio Skrevet 23. desember 2015 #2 Skrevet 23. desember 2015 Det er umodent gjort og ikke greit, men du bør kanskje ha på noe som holder utstyret på plass og etterlater noe til fantasien
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #3 Skrevet 23. desember 2015 Dette må jo være BS. Ingen mann burde bruke tights uten undertøy der det ferdes andre mennesker. Ikke damer heller. Når man kan se drøvelen til en person, fordi du ser de bakfra når de tar knebøy, så har du bomma veldig på antrekket. Anonymkode: 5a2e3...999 8
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #4 Skrevet 23. desember 2015 Jeg tenkte mer på at det ikke kunne være så mange "damer" i gymmen? Dra på deg en shorts, mye bedre for lufting mellom beina -men sånn helt ærlig så synes jeg du skal gi f## i hva andre sier og mener om slike ting. Løft blikket når de ser på deg og spør dem rett ut "så, du liker å se hva? Ja, det er jo ikke rart -vi gutter er jo annerledes, skjønner deg godt jeg". Da har du hverken skrytt av deg selv eller mobba deg selv, du ble bare bevisst på situasjonen -og kommenterte det høyt (som om du snakker til ei 6 år gammel jente, men det får så være, det er de jo som stirrer! ) Anonymkode: cd2cd...fdb
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #5 Skrevet 23. desember 2015 10 timer siden, mini-mio skrev: Det er umodent gjort og ikke greit, men du bør kanskje ha på noe som holder utstyret på plass og etterlater noe til fantasien Det er trist at man ikke kan kle seg komfortabelt... Men jeg kan forstå det når du sier det slikt. Anonymkode: bab3c...7ba
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #6 Skrevet 23. desember 2015 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette må jo være BS. Ingen mann burde bruke tights uten undertøy der det ferdes andre mennesker. Ikke damer heller. Når man kan se drøvelen til en person, fordi du ser de bakfra når de tar knebøy, så har du bomma veldig på antrekket. Anonymkode: 5a2e3...999 Jeg skjønner meg ikke på folk nå til dags. Alle har vell sett en penis før? Hva er greia? TS Anonymkode: bab3c...7ba
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #7 Skrevet 23. desember 2015 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenkte mer på at det ikke kunne være så mange "damer" i gymmen? Dra på deg en shorts, mye bedre for lufting mellom beina -men sånn helt ærlig så synes jeg du skal gi f## i hva andre sier og mener om slike ting. Løft blikket når de ser på deg og spør dem rett ut "så, du liker å se hva? Ja, det er jo ikke rart -vi gutter er jo annerledes, skjønner deg godt jeg". Da har du hverken skrytt av deg selv eller mobba deg selv, du ble bare bevisst på situasjonen -og kommenterte det høyt (som om du snakker til ei 6 år gammel jente, men det får så være, det er de jo som stirrer! ) Anonymkode: cd2cd...fdb Hehe ja det skal jeg prøve en gang! TS Anonymkode: bab3c...7ba
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #8 Skrevet 23. desember 2015 Hadde selv reagert om jeg så kjønnsorganet til noen, uansett kjønn, gjennom en treningstights... det er bare noe man holder for seg selv. Ja, alle har sett en penis, men det er ikke sikkert alle har noe ønske om å bli eksponert for en til en hver tid. Skjønner ikke helt problemet egentlig. Bare ta på deg en truse da? Er jo vanlig å bruke undertøy. Anonymkode: 813c2...caf 6
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #9 Skrevet 23. desember 2015 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde selv reagert om jeg så kjønnsorganet til noen, uansett kjønn, gjennom en treningstights... det er bare noe man holder for seg selv. Ja, alle har sett en penis, men det er ikke sikkert alle har noe ønske om å bli eksponert for en til en hver tid. Skjønner ikke helt problemet egentlig. Bare ta på deg en truse da? Er jo vanlig å bruke undertøy. Anonymkode: 813c2...caf Jeg bruker som regel undertøy, man kan da vell ikke se penis gjennom tightsen. Anonymkode: bab3c...7ba
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #10 Skrevet 23. desember 2015 Beklager å måtte si det, men jeg hadde nok fnist litt selv. Ikke tatt bilde, men fnist bittelitt. Det ser ikke særlig bra ut at en mann bruker tights, og sikkert enda verre uten undertøy... På den andre siden syns jeg du burde føle deg fri nok til å bruke hva søren du vil bruke. Gjør det du føler deg komfortabel i så lenge det ikke går utover andre på en negativ måte Anonymkode: dd8e7...68d 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #11 Skrevet 23. desember 2015 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner meg ikke på folk nå til dags. Alle har vell sett en penis før? Hva er greia? TS Anonymkode: bab3c...7ba Er ikke penisen som er problemet. Det er rumpehullet ditt. Jeg vil helst ikke se dine siste måltid fra den kanten 2XU er veldig gjennomsiktig btw. Veldig. Mange andre såkalte kompresjonstights også. Anonymkode: 5a2e3...999
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #12 Skrevet 23. desember 2015 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager å måtte si det, men jeg hadde nok fnist litt selv. Ikke tatt bilde, men fnist bittelitt. Det ser ikke særlig bra ut at en mann bruker tights, og sikkert enda verre uten undertøy... På den andre siden syns jeg du burde føle deg fri nok til å bruke hva søren du vil bruke. Gjør det du føler deg komfortabel i så lenge det ikke går utover andre på en negativ måte Anonymkode: dd8e7...68d Hvor gammel er du? Fniser du av en penis? Anonymkode: bab3c...7ba
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #13 Skrevet 23. desember 2015 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke penisen som er problemet. Det er rumpehullet ditt. Jeg vil helst ikke se dine siste måltid fra den kanten 2XU er veldig gjennomsiktig btw. Veldig. Mange andre såkalte kompresjonstights også. Anonymkode: 5a2e3...999 Dette innlegget var direkte barnslig og ekkelt. Og det høres ut som du går rundt å stirrer mannfolk inn i anusen. Sir you got a problem Anonymkode: bab3c...7ba
Pastalovah Skrevet 23. desember 2015 #14 Skrevet 23. desember 2015 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker som regel undertøy, man kan da vell ikke se penis gjennom tightsen. Anonymkode: bab3c...7ba Du sa jo i begynnelsen av tråden at du ikke brukte undertøy under tightsen? Menn i tights er ikke noe komisk. Men om man tydelig ser penis og rumpe, blir det litt komisk. Det er nå min mening. 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #15 Skrevet 23. desember 2015 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du? Fniser du av en penis? Anonymkode: bab3c...7ba Jeg er 16. Og jeg fniser ikke av det nei. Jeg fniser av det som buler ut. Det ser jo forjævlig ut Anonymkode: dd8e7...68d
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #16 Skrevet 23. desember 2015 Et øyeblikk siden, Pastalovah skrev: Du sa jo i begynnelsen av tråden at du ikke brukte undertøy under tightsen? Menn i tights er ikke noe komisk. Men om man tydelig ser penis og rumpe, blir det litt komisk. Det er nå min mening. Vell, jeg går med og uten. Anonymkode: bab3c...7ba
Pastalovah Skrevet 23. desember 2015 #17 Skrevet 23. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vell, jeg går med og uten. Anonymkode: bab3c...7ba Bare ha på deg truse da? Det er ikke at du bruker tights folk synes er komisk, men at utstyret ditt tyter til alle kanter.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #18 Skrevet 23. desember 2015 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 16. Og jeg fniser ikke av det nei. Jeg fniser av det som buler ut. Det ser jo forjævlig ut Anonymkode: dd8e7...68d Du må modnes litt. Alle men/gutter har en penis. Det finner du nok ut Anonymkode: bab3c...7ba
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #19 Skrevet 23. desember 2015 Å vise frem kjønnsorganene sine slik er bare ufint, uansett om man er kvinne eller mann. Menn i tights er til nød ok når de jogger, men man MÅ bruke overdel som dekker stellet og rumpa. Det gjelder for øvrig kvinner også. Usikker på om jeg hadde fnist, men om jeg hadde gjort det hadde det ikke vært pga stellet ditt, men fordi du ikke har såpass med sosiale antenner at du ikke forstår at det ikke passer seg Anonymkode: e5100...7db 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #20 Skrevet 23. desember 2015 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må modnes litt. Alle men/gutter har en penis. Det finner du nok ut Anonymkode: bab3c...7ba Kan jeg spørre deg hvor gammel du er? Anonymkode: 1bf77...0f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå