AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #1 Skrevet 23. desember 2015 Meg og kjæresten min skulle kjøpe bukser til han. Det kom som vanlig ei fra butikken og skulle hjelpe. Men da han sto i prøverommet i bokseren dultet hun borti penisen hans og smilte bare da han reagerte! OG hun stirrer på han i bokseren lenge! og det var ikke ansiktet hun så på! Han bare lo av det hele, men jeg vurderer å ringe til sjefen hennes! Overreagerer jeg=?? Anonymkode: 3ebd8...52c
Ananas. Skrevet 23. desember 2015 #2 Skrevet 23. desember 2015 Ja, du overreagerer om du ringer sjefen hennes. Når typen din ikke gjør det selv, så skal ikke du gjøre det heller. Er du misfornøyd med at han ikke er sintere over det, så er det han du får ta det med. 24
Gjest haze Skrevet 23. desember 2015 #3 Skrevet 23. desember 2015 Tror ikke du har noe grunn til bekymring, dog forstår jeg at dette var ubehagelig for deg. Jeg ville nok følt det på samme viset, og ville forventet en annen reaksjon fra typen enn at han bare lo av det.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #4 Skrevet 23. desember 2015 1 minutt siden, Ananas. skrev: Ja, du overreagerer om du ringer sjefen hennes. Når typen din ikke gjør det selv, så skal ikke du gjøre det heller. Er du misfornøyd med at han ikke er sintere over det, så er det han du får ta det med. Selvfølgelig vil ikke han gjøre noe når ei på 19 år kommer å flørter med kan. Det skjedde med vilje, det sa til og med han! TS Anonymkode: 3ebd8...52c
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #5 Skrevet 23. desember 2015 2 minutter siden, mångata skrev: Tror ikke du har noe grunn til bekymring, dog forstår jeg at dette var ubehagelig for deg. Jeg ville nok følt det på samme viset, og ville forventet en annen reaksjon fra typen enn at han bare lo av det. Han snakker også om det rett etter vi hadde hatt sex, dagen etter! Anonymkode: 3ebd8...52c 3
Ananas. Skrevet 23. desember 2015 #6 Skrevet 23. desember 2015 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig vil ikke han gjøre noe når ei på 19 år kommer å flørter med kan. Det skjedde med vilje, det sa til og med han! TS Anonymkode: 3ebd8...52c Igjen: Er du sint på at hun ikke får noen "straff", så får du ta det med han som ikke gjør noe med det, ikke ringe sjefen hennes. 7
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #7 Skrevet 23. desember 2015 Hva gjorde hun i prøverommet? Anonymkode: 7db75...2b6 6
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #8 Skrevet 23. desember 2015 Kan jo sende melding til de på face og? Anonymkode: 3ebd8...52c 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #9 Skrevet 23. desember 2015 Ja du overreagerer, hva ellers skulle hun gjøre enn å gi han et flaut smil for å symbolisere unnskyld? Hun kunne såklart sagt unnskyld om det var veldig åpenbart, men hun håpet vel at han ikke registrerte det og villle ikke gjøre noe greie ut av det. Hun stirret nok ikke på penisen eller bokseren hans, men siden han prøvde bukser var det nok de hun så på, eller at hun ikke turte å se han i øynene igjen etterpå av flauhet pga det som skjedde. Men hvorfor ville typen din at hun skulle kle på han buksene? Klarer han det ikke selv? Jeg har aldri hørt om noen som vil ha en butikkansatt med seg inn i prøverommet. Når det kommer til deg, så høres du bare sjalu og eiesyk ut. Bare fordi hun var pen så betyr ikke det at hun faktisk prøvde seg på typen din. Større sannsynlighet at du ble skeptisk til hun og dømte hun pga utseende, og har innbilt deg at hun prøvde seg på han bare fordi hun ga han vanlig kundeservice. Anonymkode: 0a5f8...faf 10
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #10 Skrevet 23. desember 2015 Hvis du føler så sterkt på det så ville jeg ringt sjef en. Men Finn på en bedre grunn. Syns det hørtest veldig respektløst. Si hun oppførte seg grovt eller ekstremt dårlig service Anonymkode: 373a0...790 1
Jerry Lee Skrevet 23. desember 2015 #11 Skrevet 23. desember 2015 iiik! Sextrakassering. Anmeld, anmeld. 😜
Gjest kaninen Skrevet 23. desember 2015 #12 Skrevet 23. desember 2015 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du føler så sterkt på det så ville jeg ringt sjef en. Men Finn på en bedre grunn. Syns det hørtest veldig respektløst. Si hun oppførte seg grovt eller ekstremt dårlig service Anonymkode: 373a0...790 Så det er liksom bedre at hun skal lyve og legge på ekstra? Nei vet du hva...
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #13 Skrevet 23. desember 2015 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja du overreagerer, hva ellers skulle hun gjøre enn å gi han et flaut smil for å symbolisere unnskyld? Hun kunne såklart sagt unnskyld om det var veldig åpenbart, men hun håpet vel at han ikke registrerte det og villle ikke gjøre noe greie ut av det. Hun stirret nok ikke på penisen eller bokseren hans, men siden han prøvde bukser var det nok de hun så på, eller at hun ikke turte å se han i øynene igjen etterpå av flauhet pga det som skjedde. Men hvorfor ville typen din at hun skulle kle på han buksene? Klarer han det ikke selv? Jeg har aldri hørt om noen som vil ha en butikkansatt med seg inn i prøverommet. Når det kommer til deg, så høres du bare sjalu og eiesyk ut. Bare fordi hun var pen så betyr ikke det at hun faktisk prøvde seg på typen din. Større sannsynlighet at du ble skeptisk til hun og dømte hun pga utseende, og har innbilt deg at hun prøvde seg på han bare fordi hun ga han vanlig kundeservice. Vell, hun gjorde det da hun skulle gi han buksene (var 2 stk) Å det var ikke så 1 sec, mer 6 sec. Og jo hun sa på kølla hans! jeg vet at hun gjorde det med vilje, du skulle vært der... Ja jeg er kanskje litt eiesyk! men hun ga han mer en vanlig kundeservice... 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 0a5f8...faf Anonymkode: 3ebd8...52c
Rosaboble15 Skrevet 23. desember 2015 #14 Skrevet 23. desember 2015 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vell, hun gjorde det da hun skulle gi han buksene (var 2 stk) Å det var ikke så 1 sec, mer 6 sec. Og jo hun sa på kølla hans! jeg vet at hun gjorde det med vilje, du skulle vært der... Ja jeg er kanskje litt eiesyk! men hun ga han mer en vanlig kundeservice... Anonymkode: 3ebd8...52c Hadde du virkelig ikke sett på "kølla" til en person som sto foran deg i bokser? Jeg mener ikke at du bevisst stirrer på alle peniser du er i nærheten av, men det er en ganske normal reaksjon. Det er det stedet der man helst ikke burde se, da er det fort gjort at man gjør det. Jeg pleier også å se ekstra på mager som henger nedenfor t-skjorta eller rørleggersprekker - ikke fordi jeg prøver meg, men fordi jeg ikke klarer å la være. Litt eiesyk virker som en underdrivelse her, og du burde absolutt ikke klage på dårlig kundeservice. Du burde jobbe med selvtilliten din istedenfor, det får du nok mer ut av. 8
Salka Skrevet 23. desember 2015 #15 Skrevet 23. desember 2015 men hva gjorde hun i prøverommet egentlig? Er da ikke normalt at den ansatte går inn i prøverommet! Selv på Carlings hvor de er ganske overhjelpsomme går de ikke inn, de bare spør utenfor om buksen passer eller om de skal hente en annen størrelse. Men kanskje hun har som hobby å se og grafse på køller. Kan vanke litt tips og mersalg da vettu. 7
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #16 Skrevet 23. desember 2015 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Meg og kjæresten min skulle kjøpe bukser til han. Anonymkode: 3ebd8...52c Hvorfor var Meg sammen med kjæresten din, og ikke du? Blir du ikke sjalu på henne? Anonymkode: 973a3...4ba 28
Pås Skrevet 23. desember 2015 #17 Skrevet 23. desember 2015 Du høres ekstremt sjalu ut... Pen dame ser på kjæresten din i boxeren og så klikker du? 5
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #18 Skrevet 23. desember 2015 Kult. Jeg skal ta meg en tur og prøve jeans nå tenker jeg. Ta på meg en boxer der omrisset av penis vises ekstra tydelig. Håper det blir no på meg og. Anonymkode: 9e0af...932 5
Summers Skrevet 23. desember 2015 #19 Skrevet 23. desember 2015 (endret) Synes du skal ringe sjefen uavhengig av hva typen din mener. Det handler jo ikke bare om han, men om deg og at hun sikkert vil fortsette med oppførselen om ingen sier ifra. Ønsker du at hun skal få lov til å fortsette med den uakseptable oppførselen? Jeg hadde hatt dårlig samvittighet om jeg ikke sa ifra, hadde følt jeg var medskyldig i de perverse handlingene. Endret 23. desember 2015 av Summers
stan Skrevet 23. desember 2015 #20 Skrevet 23. desember 2015 Storm i vannglass. Et hendelig uhell som hun prøvde å fleipe bort. Han syntes sikkert det var litt godt med oppmerksomheten. Jeg synes du heller bør bruke energien din på kjæresten din, enn å poste her på KG. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå